話題從一年娛樂大事開始說起。
我說:「噚晚咁啱轉去娛樂新聞台,睇到黎芷珊回顧一年娛樂大事……」
吳卓羲很淡定:「應該冇我份呀……」
我說:「點少得你呀?你同張馨予、林峯同潘霜霜、陳冠希同Cammi擺埋一齊講,大家都係因為一張相……」
感冒未清的吳卓羲索一索鼻,苦笑一下,一臉尷尬。

 
32歲的吳卓羲,98年加入電視台做舞蹈員,2000年簽約成為藝員,出道11年,傳聞食女無數,有「姐仔屠夫」之稱。自從搭上內地咪神張馨予,周不時拍拖行蹤外洩、年尾來一單終極微博床照宣示主權。
我感慨,一代電視城小生上得山多終遇虎,他卻說:「如果我都怪佢、唔體諒點解佢要咁做,同出面其他人仲有咩分別?」
話裏的含意清楚不過,粉絲們真的沒必要再替男神抱不平,2011年多得霜霜和馨予,不然,我們哪裏會看到當家小生們有血有肉動起感情也會心軟的另一面?

馨馨我我
同時在趕拍《名媛望族》還要為《缺宅男女》出動宣傳,答應安排吳卓羲專訪以前,經理人早拜託,張馨予可以提,不過篇幅不要太多。經理人的苦心我明白,不過說實話,這次公布戀情雖然處於被動,吳卓羲處理得大方得體,倒是他歷年最為形象加分的一段緋聞。「入行咁多年,上咗好多堂,今次都係……做人唔好淨係睇表面、唔好一見到面嗰浸就發脾氣嬲咗先。同吳卓羲一齊唔容易,我冇時間、冇自由、處理感情要低調,工作佔去嘅時間同精力已經好多,其他時間盡可能想用少啲個腦,所以,吳卓羲呢個人亦一啲都唔浪漫。佢(張馨予)做嘅事,有佢嘅原因,我明白佢咁做,都係因為冇安全感。我嘅位置要做嘅嘢,係體諒佢點解要咁做……如果連我都怪佢,同出面其他人有咩分別?」不見天日困在錄影廠裏拍劇再拍劇,還有鐵杆女粉絲數以百萬計,戀情輕易絕對公開不得,沒名沒分又沒甚麼時間相聚,當家小生的女朋友不容易做,張馨予其實很值得同情,更何況還是中港異地戀。「係唔容易經營㗎!所以要低調處理。除非唔喜愛啫……我喜愛所以在乎,所以要努力經營同維持。我喜愛我嘅工作,所以想盡量延長我嘅工作壽命,我喜愛一個女仔,所以難都會盡力經營。過度關注係我哋呢行嘅配套,我可以做嘅,惟有盡量低調。」

有線視帝
去年憑內地劇《大丫環》獲得有線視帝,卻被安排在重頭劇《ATF反恐》裏做下把襯托陳展鵬上位,不少人為吳卓羲抱不平,說他有外形有演技卻不獲重視。吳卓羲說,作為2000年無綫小生離巢潮(羅嘉良、古天樂等)下受益上位的一脫人,他和林峯、馬國明、黃宗澤同一幫小生明白,這不過是遊戲規則,實在沒甚麼好動怒。

 
「好多人覺得我一帆風順,其實藝訓班畢業以後,我都做咗三年老臨,由路人甲、清兵乙做起,試過企錯位遮住燈,俾導演開咪大鬧:「你邊位呀?」。2000年羅嘉良、古天樂好多小生離巢,唔夠人用,先至輪到我哋咋嘛!等於林峯攞個「金曲金獎」,你哋都明白,我哋好被動,好多決策背後嘅原因好複雜。公司叫你做乜,唔通你話唔接受咩?家畀個獎你,又唔係衰嘢喎。好多謝有一部分觀眾為我抱不平,其實我自己真係得啖笑,同陳展鵬一齊傾單新聞,咪當為套劇宣傳囉。對我嚟講,佢有佢嘅角色、我有我嘅發揮,戲分平均。劇集一日未出街,有乜理由出面會知得多過我哋兩個同監製王心慰?觀眾好極端,鍾意就鍾意、唔鍾意就唔鍾意。其實幾日唔瞓覺喺廠日拍夜拍,背劇本、唱歌練舞,都有付出、都有血有淚,我哋每一個人都一樣。咩電視台陰謀論、咩花邊新聞,我一概當係做呢行賺錢賺名氣嘅配套,你點講點諗都得,唔係靚仔大晒、唔係有關係就一定紅,更何況我冇關係添,我哋在乎可以控制嘅,只有做好自己本分。」

缺宅小生
電視劇《缺宅男女》裏,男男女女一宅難求,九口人迫埋同一屋簷下,是千千萬萬小市民的寫照。32歲的當家小生說,自己也好不到哪裏去,戰車換完又換現時名下有三架,自置物業尚且一幢沒有。雖然事業有成,至今依然讓媽媽整天慌失失:「佢成日都話我,有朝一日冇嘢做冇嘢撈,買咗樓就起碼都叫有瓦遮頭。」「香港地,揸到架一百幾十萬嘅車已經好型好舒服啦!我真係唔係嗰啲追求超級跑車、好似郭富城咁,買車嚟儲嘅人。買車對我嚟講,係平衡、係協調,做我哋呢行,係喺屋企、喺自己架車入面,我至真係搵到舒適、覺得有安全感。


有次朋友借架4百萬嘅平治SLS畀我揸,摸上手的確high到爆,不過揸佢落去九龍城行一轉,泊車都轟轟聲,車門彈起嗰下,成條街排隊等位食飯嘅人望住我,幾尷尬呀,面都紅晒……4、5百萬超級跑車,我唔好,亦都買唔起,冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽,dream car又點?我最終目標,都係阿媽唔再為我擔心,唔會再驚我捱貴租、皺晒眉。我係屋企最細個仔,由細到大冇令阿媽少擔心過,阿媽怕高調,我連攞獎帶埋屋企人一齊去分享快樂都做唔到,唯一可以做嘅,就係養起頭家令佢住得舒適。今年啦,希望呢個心願可以今年內達成,等阿媽真真正正放心一次,我就覺得係自己最大成就。」

那些年,我掉過的眼淚
吳卓羲說起24歲第一次做主角,拍《英雄.刀.少年》的往事:「嗰日係聖誕節,我前一日開工開到29(凌晨5時),下一個通告係0630。同事收晒工去晒玩,化妝髮型師都轉咗第二更,拍對手戲嘅劉松仁仁哥地位唔同,唔會早更接住夜更,剩番我喺郊外吊住威吔同佢嘅替身拍打戲。嗰度叫太陽谷,周圍係山墳同棺材,我五日冇瞓覺,拍完嗰場戲,就坐喺個平時浪住棺材嘅石枱上面打畀阿媽。我喊,阿媽又跟住喊。我話:『我唔撈啦!』阿媽話:『我知你辛苦,大個仔要識負責,點都拍埋呢套先走啦……』結果?我咪拍到家囉……」換作你,會拍到現在嗎?換作你,會接受公司頒給你的「金曲金獎」嗎?我自問沒有這個能耐,一下子,我對電視城裏的小生花旦們閃過幾秒的,肅然起敬。 ####

 

 
唔係靚仔大晒、唔係有關係就一定紅,更何況我冇關係添。

 
多次被拍到機場接機、北上偷會,吳卓羲直到去年12月,張馨予失驚無神用自己微博戶口上載床照,才終於肯承認二人「拍過拖」。

 
入行12年,緋聞女友多不勝數,溝女戰車一架換一架,目前最貴座駕是百2萬平治跑車:「姐仔屠夫,笑話嚟啫,邊有咁易食。」《蘋果日報》圖片


有報道指09年因為形象差被無綫遣返內地拍劇洗底,還因為《大丫環》一劇獲頒有線劇集台視帝榮譽:「唔係洗底,一向係無綫劇行先,內地劇我推咗十幾部。」


去年有報道指吳卓羲無綫當家小生地位不保,連新劇《ATF反恐》亦要做去年才上位的陳展鵬下把。《壹週刊》圖片


02年無綫小生離巢潮,吳卓羲說與黃宗澤、馬國明是因此受益上位的同一脫人,齊齊獲派經典劇《衝上雲霄》的實習機師角色。《蘋果日報》圖片


2000年獲古天樂推薦入訓練班前,吳卓羲做過dancer,幫郭富城伴過舞。《壹週刊》圖片




第一次擔正劇集,拍攝《英雄.刀.少年》時,吳卓羲曾經辛苦到想劈炮:「細個條路係人哋畀我行,邊識諗有得拍係好事、一套劇可能帶畀我幾多機會……」

吳卓羲 - 別怪她 (KTV)

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()