大晒冷上週六( 2/4),公開係「 PO」老闆的霆鋒公司,與拍檔楊文傑(前右一)率領百多名員工在公司大廈外來張晒冷合照。為顯派頭,特意在街頭搭個高台影相,並由老友夏永康負責操刀。
八年大業
CEO浮面 霆鋒派片 自貶茶水部主管
2011年04月07日
03年經歷過頂包案,事業曾一度直插的謝霆鋒,懂得化危為機,一個翻身不但成為賺大錢的藝人,八年前賣樓套現千萬創業搏一鋪,開設的後期製作公司「 PO」,做到成為業內龍頭,手執多個廣告大客戶。公司擴充業務舉行酒會,霆鋒以商界 CEO身份浮面,英皇又宣布以三億留人續約。巴閉到咁,但霆鋒派片,竟然發現他降格自封「茶水部主管」,玩嘢!
上街晒冷
全港最大,且在廣告界稱雄的後期製作公司「 PO」(朝霆),正是王晶早前爆響口,指謝霆鋒打骰,運作了八年的巴閉之作。公司業務有聲有色,近日更加發大 嚟做,由銅鑼灣禮頓道四千多呎的香港總部舊址,搬到同區開平道,一幢新商業大廈萬幾呎寫字樓,當了八年隱形老闆的霆鋒,上週六(四月二日)搬新公司搞開幕酒會蒲頭,數百個廣告客戶俾面出席。
當日上午十點,戴墨鏡,著到西裝筆挺的霆鋒,在五名保鏢及三名助手護航下,由公司舊址行去新總部舉行拜神儀式。之後,百多名員工齊集在大廈外晒冷影合照,等全部人排好位後, cool爆的大老闆才施施然手插褲袋,擺埋同老豆謝賢一樣的經典甫士埋位影相,有晒台型。


霆鋒派片,職位竟然係「 PO」茶水部主管,擺明玩嘢!原來霆鋒自備兩款名片,對客當然派 CEO身份名片,至於自貶呢款,只供朋友。
 
架勢出巡
 
睇住個仔變得生性又創出成就,一早現身睇住霆鋒影晒冷相的四哥,一直四萬咁口好欣慰。問佢點解唔一齊影大合照,四哥答得寸:「佢都無俾人工我!」
 
霆鋒公司做到有江湖地位,皆因早年他肯揼本引入尖端設備,應付數碼標清及高清技術要求。總部開幕前幾日,霆鋒親自睇實價值千萬的一台調色機搬離舊公司。

睇住吊臂將值千萬的機器在大廈外吊入新址二樓廠房,霆鋒話:「部機成千萬,一路吊個心卜卜跳!」
 
位於上海長寧區的分公司,以兩層高,總共五千多呎的別墅作基地,內裡設計亦相當有格調,用嚟拍戲都得。
 
睇住吊臂將值千萬的機器在大廈外吊入新址二樓廠房,霆鋒話:「部機成千萬,一路吊個心卜卜跳!」

四層打通 
去年霆鋒一邊忙拍電影《証人》,一邊在網上遙控「 PO」的業務。其員工亦由開檔的十一人,增至現今過百人。

為擴充公司,霆鋒月花五十萬租用十六至十九樓四層寫字樓,加埋二樓放置器材,一共五層,每層面積三千多呎。對 Band房這個大玩具都要安裝指紋辨認密碼鎖出入的他,對打開門做生意的「 PO」,亦揀保安嚴密的商廈,外人必須由大堂接待員代拍密碼卡,才能到達樓層。新總部雖只是租用,但霆鋒仍花近五百萬 揼本裝修,更不惜向政府申請改則,將四層辦公室打通方便上落。連同○九年金融海嘯期間開設的上海分公司,由別墅改建成五千多呎辦公室,裝修設計同樣玩風格。
之前一直做隱形老闆,但霆鋒偶著上「 PO」公司風褸賣吓廣告。夫唱婦隨的張栢芝,早前為復出作《無價之寶》出席記招,都刻意著上只屬老闆級別的黑白色公司風褸賣廣告。 


挖角潮困擾
內外都講派頭,但身為 CEO的謝霆鋒,咭片上自封為「茶水部主管」。親民是他過去八年的管理策略,廿二歲創業至今,深信做老闆要識用人同愛才,亦因此捱過數年前做到響朵後面對的挖角潮。
重提當日處變不驚,霆鋒一臉自豪說:「呢八年來最艱難日子唔係守業頭兩年,亦唔係金融海嘯,而係有一日二十個員工俾另一間公司,出五倍人工挖角,集體辭職。我點應付?我做生意宗旨係重質不重量,唔會搾乾員工。同事病我會勸佢放假休息,做到腦閉塞我又主動提議一齊打陣機放鬆一下,係賓主亦係朋友關係。」
手執多個大客戶的霆鋒,除以上大品牌,還有 EPS及 CANON廣告等的後期製作,包括調聲,配樂,電腦特技及剪接都是出自霆鋒公司的作品。


可口可樂廣告
 
楊千嬅新歌 MV
 
陳奕迅麥當勞廣告
 
謝安琪豐澤廣告

保外受訓
同時,他亦顧及到員工的發展將來,所以每年都會保送個別員工到荷蘭或其他地方進修增值,培育成為專才後,再回歸公司培訓新手,做到不假外求,更加不會同新科技脫節。
「我班職員有部分月薪去到十萬,佢哋幫公司打仗,所以係應得嘅,公司一年營運費加埋人工千萬計,當日面對集體辭職,我只係反問大家一句:『你肯唔肯定新工作環境,會令你 哋返工都識笑?』結果最後只有一個人走,十九個留低。」霆鋒說。對於茶水部主管來頭,原來有段古。「有次我見公司有個導演做到[!8AFD]晒頭, 喺佢後面問要唔要飲杯 嘢,佢以為我係茶水部,望都冇望我就話要罐可樂,直至我遞汽水俾佢,對方先知原來係老闆,當堂嚇 咗一跳,自此我就封自己做茶水部主管。」

謝霆鋒老板身份浮面 派名片自封茶水部主管

03年經曆過頂包案、事業一度一落千丈的謝霆鋒,懂得化危爲機,一個翻身不但成爲賺大錢的藝人,八年前賣樓套現千萬創業,開設的後期制作公司“PO”,做到成爲業內龍頭,手上有多個廣告大客戶。

公司擴充業務舉行酒會,謝霆鋒以商界CEO身份浮面,英皇又宣布以三億留人續約。如此風光,但謝霆鋒派發名片,竟然發現他降格自封“茶水部主管”,十分搞笑!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()