當我臭四主角變大茄 陳鍵鋒數臭 TVB:我係一線!
2011年04月06日
打工仔求兩樣嘢,加人工或者得公司器重。兩樣都冇自然怨氣重。喺無綫捱咗 12年嘅陳鍵鋒,上年約滿,早前特登接受有線訪問大爆內幕。除炮轟無綫傾約時為咗幾廿蚊同佢拗數,仲呻拍檔愈拍愈霉,由佘詩曼降呢到唐詩詠。
未算㷫,週日( 3日)陳鍵鋒出席《洪武三十二》記者會,明明主角戲分嘅佢,海報上竟然排喺大外檔,由主角變大茄,睇到陳鍵鋒眼火爆,被無綫當臭四,不過陳鍵鋒話:「我係一線。」
32歲陳鍵鋒, 19歲入無綫由《 K-100》主持做起,原本有運行,代表作有當年《衝上雲霄》飾演年輕機師 Donald一角,更被捧為「奧運六星」,與林峯、黃宗澤、吳卓羲、馬國明和黎諾懿等視為力捧對象。但自從無綫實行經理人合約制,只力捧自己「親生仔」後,唔係親生仔嘅陳鍵鋒,在無綫地位急降,上年更傾唔掂約離開。


無綫驚陳鍵鋒繼續爆料,週日( 3日)記者會上無綫外事部副總監曾醒明亦到場,全程 mark實,陳接受記者訪問時,仲側晒身聽,慌死稍有差池。
 
陳鍵鋒喺有線炮轟無綫,據知無綫曾經諗過唔畀佢出席週日的宣傳活動,不過最後都邀請佢到,無綫小器,搞到陳鍵鋒喺微博寸無綫。

海報排位火滾
自由身陳鍵鋒早前倒戈接受有線專訪,大爆喺無綫辛酸,呻自己不被重視,拍劇女角愈來愈奀,更爆因幾廿蚊傾唔掂續約等。
滿肚牢騷,週日( 3日)陳鍵鋒專登由長沙返港為無綫宣傳《洪武三十二》,由於喺有線炮轟無綫,所以外事部副總監曾醒明一早到場實。對無綫心淡,估唔到更傷心嘅係,在《洪》劇主角戲分嘅佢,竟然喺海報上排喺大外檔,排位仲後過徐子珊,同大茄冇分別,令陳鍵鋒好唔開心。
其經理人 Ivy表示:「阿鋒為咗拍《洪》劇,特登推咗部七位數字酬勞嘅大陸劇。而且佢喺《洪》劇戲分根本上同謝天華和馬德鐘一樣咁多,點解張海報排位係咁?佢自己睇完唔明,有少少唔開心。」


陳鍵鋒喺宣傳海報企外檔,就連喺活動上亦全程企後排,仲要俾馬德鐘半邊身遮住,好明顯備受冷落。
 
《洪武三十二》宣傳海報上,陳鍵鋒喺徐子珊之後,地位等同隔籬排嘅陳賤聰,而企喺佢後面嘅係三線梁嘉琪,身為主角嘅佢唔嬲就假。
 
週日( 3日)記者會上,除咗陳鍵鋒外,全部演員都古裝上陣,司儀吳家樂開咪寸陳鍵鋒話:「你做咩同大家唔同呀!」陳鍵鋒即刻話:「我冇唔同,係你哋着古裝同我唔同啫。」

嬲襯霉花旦
有線喺上週六( 2日)播出《主播會客室》,陳鍵鋒喺訪問中數臭無綫同佢傾續約,條件係十年冇人工加!又話當年奧運六星,得佢一個冇攞過「飛躍進步獎」,同埋亮燈企兩邊等,更講到自己拍檔花旦愈來愈霉。不過經理人 Ivy就解釋,佢話:「 Samuel(陳)講啲花旦名出嚟,唔係話佢哋唔夠級數,只係話自己喺無綫重要性愈來愈低啫!大家唔好誤會呀!」

「頭幾年拍阿佘、郭可盈,跟住就變成杏兒、廖碧兒,跟住後來再變成李詩韻、唐詩詠……」
「淨係有得提名男配角,好似當我甘草咁……到上年連提名都冇!」
「叫我上去傾,一嚟就隊張約畀我去簽……好似《婦女新姿》煮餸咁,整定畀我簽!」(注:《婦女新姿》現已改名《都市閒情》)
「同我傾嘅條件,爭拗嗰幾廿蚊……嗰幾廿蚊人哋覺得我咁唔值嘅,留喺度都冇意義喇!」 
佘詩曼
01年《紅衣手記》
 
廖碧兒
03年《律政新人王》
 
唐詩詠
10年《翻叮一族》

暗寸林峯膠獎
無綫唔識貨唔緊要,自恃喺大陸有價有市嘅陳鍵鋒,據知拍劇每集酬勞 10萬蚊人仔,嚟緊仲會同譚耀文拍內地劇《搜神傳》穩袋百萬。
對於炮轟無綫,陳鍵鋒週日( 3日)記者會上話:「我唔係炮轟,只係講感受(續約因為幾廿蚊傾唔成,個女高層係咪樂易玲呀?)嘩!合約細節唔講得呀,不過傾合約係嗰幾個 o架啦!(有冇覺得林峯好識做,所以有咁多獎?)我唔明你所指嘅識做點解?不過獎項唔應該係識做,或者傾番嚟,如果唔係,個獎唔係獎,而係嚿膠。」陳鍵鋒自喺有線爆料後,這個星期不停做訪問,週一( 4日)就為 VDONext做訪問,其間被問到未攞過獎,會唔會覺得自己未升呢,佢就話:「呢個市場好大嘅,唔係得香港,我喺國內已經係一線!」既然係一班馬,海報排大外檔有幾咁閒,冇得輸喎!


10萬人仔一集
《美人心計》陳鍵鋒、林心如係主角,胡杏兒雖攝正兩個中間,但其實佢係大茄,只得五集戲。
 
《美人心計》 4月 18日喺無綫收費台播映,陳鍵鋒亦會為呢套劇宣傳,以每集 10萬嚟計,陳鍵鋒拍呢套劇穩袋 4百萬。

掹車邊一線
個個無綫小生話北上掘金,每集萬萬聲,但講到身價,暫時最高身價係國內影帝級演員孫紅雷,身價 50萬人仔一集。其次黃曉明,謝霆鋒都成 30萬一集。陳鍵鋒 10萬一集,算係掹車邊去到一線。 
謝霆鋒$30萬 
孫紅雷$50萬 
黃曉明$30萬呂慧儀微博鬧無綫抄節目
除咗陳鍵鋒喺有線開火鬧無綫,陶大宇亦加把口鬧無綫縮骨,兩個冇約喺身當然鬧得爽,不過喺無綫打緊工嘅呂慧儀,上週四竟然大膽喺微博鬧無綫製作水準差,連自己節目都抄,不過當佢知道好多傳媒關注後即刻刪除!唉!淆底就唔好學人博出位啦!


呂慧儀同阿感(黎國輝)一齊主持收費台嘅《越夜越好味》,但就喺微博鬧自己節目抄人,倒自己米
 
31/3開火 
1/4兜番

TVB小生夠平
國內市場大、製作成本高,雖然講到班 TVB小生拍港劇搵好多,但對大陸製作嚟講班港星屬於廉價, 2、 3萬一集已經可以請到吳卓羲、黃宗澤呢類 TVB一線小生仆倒返上內地拍劇。 
佘詩曼
$20萬 
歐陽震華
$15萬 
林保怡
$15萬 
林峯
$12萬 
吳卓羲
$3萬 
黃宗澤
$2萬


陳鍵鋒不滿主角變配角 狂轟TVB小氣不夠大方

陳健鋒因不滿遭TVB閑置,怒轟老東家小氣
陳鍵鋒早前接受有線電視訪問,除炮轟TVB賤價留人之外,更直言加入電視圈11年,同期出道的林峰及黃宗澤個個受TVB力捧,他卻遭投閑置散。還稱拍檔愈拍愈黴,由佘詩曼降級到唐詩詠。

這還不算,他對新劇《洪武三十二》海報上,他由主角變配角大感不滿,他說:“我看到都有些愕然,一直以爲主角是站中間,與當初談的有出入,我覺得有少少失望。”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()