11/2 十指降伏
從側面睇, Carol嘅男友留有羊咩鬚,加上俊俏面孔,成個日本潮男, Carol溝仔品味有番咁上下。兩人雖然刻意在公眾場合保持距離, Carol與男友整晚交流不停,分享電話內的圖片時, Carol還不經意握在男友手上,盡在不言中。

有浸大 E神之稱的 Carol楊梓瑤, o靚模之中都算勤力,天寒地凍照樣打大心口騷 34E巨咪,蒲親頭都追住前輩周秀娜撩是鬥非。好身材唔捨得收埋,把口更加唔願收,唯獨男朋友收得密,除自爆有個圈外男友,不過就唔肯多提更不欲真命亮相。
上週五, Carol卻與一鬍鬚型男約會,全程搵同事做掩護,又驚被記者踢爆,春宵一宿臨門收掣,據知鬍鬚男伴是製作公司老闆,秘密收埋 Carol一年私玩。有型又有米,有乜失禮先?

互動片段

製作公司 老闆 私玩 Carol 楊梓瑤

上週五( 11日)又有冷空氣來襲, 22歲浸大 E神 Carol照樣穿上低胸 tube dress,深夜出席諾士佛台酒吧周年活動。在夜店打出三吋事業線,預咗俾人撩。現場不少口花花酒客圍觀大聲撩:「真係好大波喎!」,還爭先恐後話要影合照。自爆處女落夜場, Carol搵工作人員擋駕避酒客,影完相見完記者,更急腳步行到附近酒店換衫走人,原來係同真命男友有下場。

 

放大圖片

新片《猛男滾死隊》上映在即, Carol連日與同片周秀娜舌戰,又有製作公司老闆男友曝光,幫電影免費宣傳。

 
放大圖片

雖然同行還有四女一男模特兒公司同事, Carol全程集中與坐在對面的鬍鬚男互相交流,暢飲至酒吧打烊職員放工,鬍鬚男親自走到吧枱為 Carol端來紅酒繼續飲。

 
放大圖片

隊酒

 
放大圖片

酒吧內有菲籍 live band駐場,鬍鬚男興起上台大唱英文情歌,唱完後 Carol與友人大聲鼓掌起哄。

 

隔枱摸手

放大圖片

事發當晚和翌日清晨,機警 Carol都在微博報定案,自稱朋友受託送自己回家,反被記者跟蹤及誤會,似掩飾多過解釋。

 

與四女一男同事收工後齊齊步行至尖東, Carol一行人在一間西式餐廳酒廊 Bulldog's Bar呢頭坐低,嗰頭即見一身潮服打扮、束有羊咩鬚的日系打扮型男趕到會合。
Carol一早與同事坐在長枱內側,鬍鬚男則選擇 Carol對面的座位,一坐下兩人相視甜笑, Carol全晚目光都離不開鬍鬚男,對方有相片分享時, Carol還自然地握着鬍鬚男手指,雖然隔足成張枱,兩人十足強力磁石。

春宵夢碎

一行人吃吃喝喝又不斷開紅酒,飲到凌晨四點幾近酒吧關門才捨得離開。鬍鬚男第一個站起身,卻駐足等到坐在最側的 Carol才並排起行,與大家道別坐進一架的士,明顯兩人才是一對。看似還有下場的二人,直到抵達 Carol大圍公屋住所外,眼利的 Carol發現記者行蹤,即時有默契彈開,鬍鬚男才冇癮自行搭的士返大埔豪宅鹿茵山莊。
本週一( 14日), Carol在電話中否認鬍鬚男是男友:「佢唔係男朋友,佢係工作上認識嘅朋友啫,嗰晚係我經理人叫佢送我返屋企,送完我,佢都返咗自己屋企啦!(點識佢?佢幾有錢喎!)我嘅私人嘢真係唔想講!」

 

放大圖片

搣臂
家住大埔的鬍鬚男對美田邨相當熟路,唔似 Carol口中所講臨時受託送自己喎。一路行, Carol一路搣男友手臂,非常冤氣。

 
放大圖片

接近凌晨兩人打的從尖沙咀回到 Carol大圍美田邨寓所,上樓之際 Carol機警發現記者,即與男友分頭行。

 
放大圖片

Carol回家後,鬍鬚男在美田邨流連踱步一輪,始終難以撇甩記者,才冇癮跳上的士返回大埔區豪宅鹿茵山莊,型男仲係有米男。

 

撩交嗌

出道年多, Carol一直視周秀娜為假想敵,又不斷明寸暗潤,新正頭又撩起新火頭,潤 Chrissie同男友去泰國旅行是自掏腰包兼借男友炒作。此外, Carol上週五出席的 Bubbles酒吧活動(下圖),亦係從 Chrissie手上平價搶回來,據知收 2萬的 Carol比叫價 8萬的 Chrissie平足 6萬,連酒吧經理 Sam亦說:「 Carol符合經濟效益。」

 

放大圖片

25/1先撩者賤
唔通老咗先搏咩!我唔係話 Chrissie年紀大,總之佢出道早過我,我係小小後輩,讓吓前輩冇所謂。

 
放大圖片

28/1Chrissie反擊
冇所謂啦,人總要經歷生老病死,我家咪等死囉。

 
放大圖片

11/2冇錢旅行
我未試過去旅行,希望賺到錢去。圈外男友,我唔會成日掛喺口邊,咁樣俾人覺得唔認真工作囉。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()