上圍 34C嘅 Barbie最近肥咗有個小肚腩,所以連經理人都詐型要佢減肥。

一年內落選港姐兼亞姐的寸嘴 Barbie(廖祉甯),因為把口唔收成日得罪人,加上選亞姐時三度甩底,慘遭兩間電視台封殺。
25歲女唔後生, Barbie的起心肝重新做人,簽畀星爺愛將邵子風旗下間製作公司,全力北上搵人仔。把口唔收的 Barbie更定下一連串賺錢大計,估計自己會有 65歲命並誇張到話要搵一百億,「遲啲我會去內地拍劇,我打算賺一百億人仔,不過如果賺到一千億我都唔介意嘅!」點止臭口,仲獅子咁大個口喎!

互動片段

北上 撳錢 寸嘴 Barbie:我要賺 100億

參選港姐時因為一句「贏咗冠軍先話你知我個名」,而被傳媒封為「寸嘴 Barbie」的廖祉甯,落選港姐後退一步轉戰亞姐,雖然樣貌身材都唔錯,可惜被評判認為佢操行唔合格,最終六強不入。

 

放大圖片

亞姐被飛
Barbie去年 10月選亞姐曾 3度缺席宣傳活動,最後連 6強都唔入。

 
放大圖片

'10港姐被叮
愛畫畫嘅 Barbie落選亞姐後,即被星爺身邊紅人邵子風睇中簽經理人合約。經理人預告 Barbie今個夏天會影 cosplay寫真引宅男。

 

Barbie爆 gag

同劉華起大學
「我同劉德華係可立中學校友,我哋間中學就嚟 40周年,我打算校慶當日向佢提出我個計劃,就係夾錢將可立升格為一間大學!」

學 Kelly生兔 B
「我同陳慧琳一樣屬老鼠,我計過老鼠同兔仔係好 match,所以原本諗住今年結婚生仔,點知撻 Q,惟有等下一個兔年!」

 

「評判唔鍾意我」

兩度參賽都落選, Barbie強調完全唔係自己問題,「我知點解評判唔鍾意我,佢哋問啲佳麗最鍾意邊個牌子,有人話 Dior、 Chanel,但我答 Vivienne Westwood,咁已經唔切合佢哋嘅嗜好,覺得我難登大雅之堂!」
無綫同亞視都唔識欣賞, Barbie曾接觸周秀娜經理人 Roy亦冇下文,好彩最近被星爺愛將邵子風( Dean)中,簽經理人合約再幫佢重新包裝,簽約幾耐唔講得,但已經落實會推出寫真集兼到內地發展, Barbie繼續黎明上身講爛 gag:「我嚟緊會上內地,應該會先拍劇,而今年書展就會出本書。(出寫真撼 o靚模?)我呢本唔可以叫寫真,因為本書係講公司嚟緊對我有咩計劃,而唔係寫我嘅真實生」係咪真實唔緊要,宅男最關注你係咪堅剝啫!

 

誠徵富豪

家興富豪飯局, Barbie最初話會靠自己搵錢,但兩秒後又轉軚,「如果個富豪又有錢又靚仔都 ok,最好似吳尊,你識唔識佢呀?介紹畀我吖!」

唔恨賺錢買樓
「我嘅祖先比我生性,一嚟香港就買晒啲細細間嘅屋仔,所以我哋屋企人每個都有物業,而我本身都有樓揸手,所以我嘅目標唔係置業!」

兜圈讚自己
「如果一個人有 3個優點:善良、聰明、有幽默感,呢個人一定唔會窮得去邊,你睇我就知啦!」

失戀亂使 30萬
「我好等錢使,因為我好大使!我試過失戀碌咗 30萬咭數,後尾好辛苦地搞掂。其實嗰啲係我嘅嫁妝,不過家嫁唔出,所以使晒都唔緊要啦!」

哈爾移動城堡
「我希望整一個 move得嘅星球,好似宮崎駿個哈爾移動城堡,入面嘅人做番自己嘅嘢,唔會排擠外來嘅人。美國連黑洞都造到,我個星球應該指日可待!」

騎呢突圍

除咗一把寸嘴, Barbie由參選港姐至落選後行為極之出位,不過唔搞 noise冇人識, Barbie果然啱食呢行飯喎!

 

放大圖片

婚事撻 Q
去年同會計師男友 Chen Min排咗期註冊,可惜拍拖 2年,埋門一腳先發現有三不合:「時機、性格同意見不合!」

 
放大圖片

挑戰娜姐
Barbie曾自爆主動接觸周秀娜經理人阿 Roy,不過對方對佢冇乜興趣,娜姐更公開講過「唔知邊個 Barbie!」

 
放大圖片

健身漏奶
由天后搬往屯門浪濤灣後,在新居會所兩度失手,先在泳池旁邊換衫走光,玩划艇機時再次唔小心露點。

 
放大圖片

劉華上身
與劉華同一間中學畢業的 Barbie,選亞姐期間被記者追訪時,忽然劉華上身:「 o殊!乖就唔好問,乖就唔好影!」

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()