係咪玩嘢先!(設計對白)
鬼叫你收埋個老婆!(設計對白)
劉德華尾場演唱會請來劉嘉玲作壓軸演出,更難得封咪多年的嘉玲開金口獻唱一曲。萬料不到敢言的嘉玲幫做了背後女人多年的朱麗倩出頭,引來全場哄動,身經百戰的華仔都顯得手足無措。
娛一叮
嘉玲爆肚篤劉華死穴 朱麗倩淚灑紅館
2011年01月14日

多年來,朱麗倩甘心做劉華背後的女人,而隱形老婆多年來亦是劉華死穴,他本人當然隻字不提,就連傳媒提起,劉華動輒便出動軟功,叫記者「乖」不要追問,或走為上着。
不過,劉華開廿場個唱,老婆朱麗倩就晚晚到紅館捧場。為避傳媒,還鬼祟地坐貨 Van從秘道出入,又用黑布和保鑣遮擋,保密功夫做到足。 8號尾場當晚,嘉賓劉嘉玲台上逼劉華公開多謝老婆朱麗倩,全場起哄。有目擊者稱當時混在觀眾席的朱麗倩感動得眼泛淚光,低頭拭淚。而坐在嘉賓席的劉父劉母聽到亦不停拍掌,點頭和應。
劉德華前年被爆 08年跟朱麗倩在美國賭城註冊結婚,繼而在機場世紀拖手及發表恨生仔宣言,藉此交代已婚事實。不過之後仍視老婆為禁忌,絕口不提,朱麗倩惟有繼續低調做劉太。
緊守隱形老婆本份的朱麗倩,為捧老公場又不想被傳媒影到,不惜每天租用兩架貨 Van,拉上窗簾進出紅館,然後再混入觀眾席。到每晚十一時許,又會提早離去。


華仔父母安排與樂易玲、六嬸及林建岳坐在控制台的嘉賓席,而朱則坐在隔籬普通的觀眾席上。
 
點頭認好媳婦
本周二,劉氏兩老與女兒如常在清早步行離開加多利山寓所,到附近飲早茶。記者上前訪問,問兩老聽到劉嘉玲為媳婦說話是否很感動?劉父停下來欲聽記者問題,但劉母及女兒即機警地左右隔開記者,截的士返寓所。

互相祝福
1月 8日尾場當晚,嘉賓是不時晒婚姻生活美滿的劉嘉玲。據知,劉華邀個唱嘉賓時,都會借聯絡人把口,預告嘉賓不要提到他死穴──朱麗倩。不過,曾志偉及劉嘉玲卻先後爆肚犯禁,令台上的劉華甚為尷尬。當晚人妻嘉玲一番話道盡了朱麗倩做隱形老婆的辛酸:「仲有一個人我要多謝,嗰個就係『佢』(指朱麗倩)。」嘉玲說時指向台下,旁邊的劉華被殺個措手不及。之後嘉玲續說:「綵排時我問華仔有乜唔講得?佢話乜都可以講。我就講,好多謝佢。作為一個女人,真係唔簡單,劉德華犧牲食嘢同正常人生活,但佢(指朱麗倩)犧牲更多。希望你哋永遠甜甜蜜蜜。」
全場即時起哄歡呼,劉華頓時撫着心口話:「好多謝你講呢番話。睇過我嘅朋友,你會明白我,好多嘢我唔敢答應,但嘉玲、偉仔,同我一樣,都生活得到幸福!」全場報以熱烈掌聲。
貨 van偷運老婆


為了掩人耳目避開傳媒,朱麗倩棄坐豪華七人車,租用貨 van出入,車窗全拉上窗簾。
 
朱麗倩坐的貨 van,由卸貨區進入會場,成功避開記者耳目。《壹週刊》圖片
 
08年,朱麗倩拿着螢光棒,像小 fans般捧老公場,罕有被傳媒拍下照片。《蘋果日報》圖片

慶功繼續封口


慶功宴上,被傳媒追問到朱麗倩時,劉華即哀求話:「唔好問啦,我唔會答,係咪想我走呀?」
 
劉華完騷後到慶功宴,有大隻光頭保鑣護送,該保鑣亦為朱麗倩出入紅館做人肉遮擋。

不忘冧 fans
朱麗倩安全離開紅館返回加多利山寓所,華仔離開時風騷地在天窗跟現場歌迷揮手。

提早離場


近年朱麗倩經常到筲箕灣祥德軒參拜及求子。月前,更有人目睹劉華陪老婆罕有地同車到佛堂。

有目擊者話︰「當晚朱麗倩坐喺我前排,我見朱麗倩聽完嘉玲講嘢後,感動到眼濕濕,低頭用手拭淚。不過嘉玲講完嘢冇耐,就見到佢急急腳起身,佢一行出走廊,已經有兩個保安護送佢走。」而隔籬嘉賓席上的劉父劉母,亦熱烈地不停拍掌,明顯含笑和應。
不過在慶功宴上,劉華又再封口,只笑說:「真係估佢唔到,佢以為自己真係武則天,我當時只係想走。」問到是否認同嘉玲所講?華仔即笑謂:「唔好問啦,你哋可以儘管問,但我唔會答。」
知情人士透露:「咁多年嚟朱麗倩都咁低調,當然係為咗華仔,但佢自己都怕見咗報,多人認得,對佢生活好唔方便。前幾年,傳媒好少影到佢嘅近照,就連佢喺香港識嘅朋友都唔知佢係劉德華個女人。依家曝咗光,華仔又買新車又請保鑣護送佢出入,佢都覺得好煩,話冇咗自由。」

劉德華遭劉嘉玲點中死穴 朱麗倩淚灑紅館

多年來,朱麗倩甘心做劉德華背後的女人,而隱形老婆多年來也是劉德華死穴,他本人當然只字不提,就連傳媒提起,劉德華動辄叫記者“乖”不要追問,或走位上策。

不過,劉德華開20場個唱,老婆朱麗倩就晚晚到紅館捧場。爲避傳媒還鬼祟坐車從秘道出入,又用黑布和保镖遮擋,保密功夫做到足。8號最後一場當晚,嘉賓劉嘉玲台上逼劉德華公開多謝老婆朱麗倩,全場起哄。有目擊者稱當時混在觀衆席的朱麗倩感動得眼泛淚光,低頭拭淚。而坐在嘉賓席的劉父劉母聽到也不停拍掌,點頭合應。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()