旅行賀老公生日周日(29日),林海峰和彭羚一家四口充電後抵達香港機場,坐完五個小時飛機的林生林太出閘時一臉倦容。據知,今次旅行是彭羚一手安排,慶祝老公1月28日的45歲生日。

憑出色唱功於90年代位列天后的彭羚(Cass),隨着與林海峰(Jan)結婚被私有化後,02年宣布封咪唔玩,絕跡幕前、專心做好「林太」呢份工。退隱十年,直至近日,彭羚終於成功通過老公一關,鐵定二月為昔日戰友黃偉文(Wyman)重踏紅館台板。據知,彭羚為黃偉文擔任嘉賓乃試金石,稍後將會宣布全面復出。上周日(22日),彭羚和林海峰帶埋兩個女到北海道避年,對於出山一事,彭羚坦言:「Wyman叫到我一定幫,我鍾意唱歌,我會考慮唱番歌!」睇嚟歌迷又要儲錢撲飛嘞!


現年42歲的彭羚,95年曾奪無綫最受歡迎女歌手獎,星途無限,但自98年下嫁林海峰及誕下女兒後,便逐漸退隱幕前,每日風雨不改送女兒返學放學、買餸、讀書自我增值一腳踢,過着平淡少奶奶生活。

唔想老婆拋頭露面
天后甘心做師奶,據知緣於老公林海峰落閘所致。「阿Jan(林海峰)一向大男人,佢覺得既然自己搵到錢,就唔想老婆出嚟拋頭露面,其實佢咁做都係錫老婆啫。呢十年裏面,大陸同香港都有人出高價搵Cass(彭羚)開騷,不過阿Jan都幫老婆推咗,話仲未係時候。」知情人透露。直至去年尾,彭羚老死黃偉文開騷,一聲令下,即如Sammi、Kelly等天后都樂意撐場,彭羚為報答Wyman當年有份助她闖事業高峰,即私下向老公攞定permit,決定再踏舞台,擔任其中兩場的嘉賓。

難抵歌癮
據知,今次彭羚肯應承Wyman做嘉賓,一來為報答好友,二來亦想為將來復出試水溫。「係人都知Cass鍾意唱歌,佢見呢幾年周慧敏、關淑怡都出番嚟唱歌,不知幾恨。不過Cass好怕阿Jan,最初佢都驚老公唔俾佢做嘉賓,點知阿Jan一口應承,Cass咪打蛇隨棍上,話自己都想出嚟唱歌玩吓。阿Jan都話冇所謂,可能佢見兩個女都大啦。Cass仲話今次做嘉賓,自己可以試吓外間反應,受歡迎嘅話會喺年尾宣布復出。」據知,多年來多間唱片公司均游說彭羚復出,現時彭羚最感興趣的,分別是環球唱片公司及早前老公林海峰已簽約成為旗下歌手的東亞唱片公司。

親證踏紅館
上周日(22日),林海峰和彭羚帶埋兩個囡囡一家飛北海道滑雪避年。現場所見,湊女、拖喼一腳踢的彭羚,先抱着細女林清到藥房執平安藥,而林海峰則繑埋雙手在附近遊魂。久未出鏡的彭羚,當發現鏡頭先迴避,在記者再三追問下,她才禮貌地回答記者提問,親證將會復出:「我係應承咗Wyman做嘉賓,當玩吓支持阿Y。(我哋知你之後仲會全面復出喎?)唔……應該咁講,我好鍾意唱歌,亦會考慮唱番歌,不過暫時唔諗簽公司住,照顧個女最重要,如果有啲係慈善幫人嘅,都可以考慮吓。」至於林海峰則不斷說:「你問佢啦,佢先係主角!」說畢一家隨即匆匆入閘。

遊花園冇句真
雖然彭羚向本刊親證將會復出,但日前林海峰出席活動時,說話冇句真的他繼續金句賣關子。「係呀,佢(彭羚)嚟緊會做巡迴演唱,好似巡迴超級市場、學校、圖書館、街市咁啦!(係咪准佢唱歌?)佢冇同我簽約,兩個女先係佢嘅經理人。」本刊亦分別致電東亞唱片和環球唱片。東亞發言人梁小姐表示:「有潛質嘅藝人我哋公司都有興趣。」至於環球發言人林小姐說:「Cass唱歌得個個人都知,如果佢肯出山,我哋一定有興趣。」

橫掃樂壇出道期
彭羚最初是唱和音入行,90年被發掘簽約成歌手,翌年的〈愛過痛過亦願等〉及〈情難自制〉hit歌令她開始成名受關注。

全盛期
94年彭羚過檔百代唱片,先後唱出〈完全因你〉、〈小玩意〉等熱門K歌,95年橫掃樂壇多個金曲獎及歌手獎。96年更首踏紅館,被外界喻為天后人選。

師奶期
98年與林海峰結婚,婚後即轉投Sony唱片,推出過〈給我愛過的男孩們〉及〈一枝花〉等歌曲,繼續活躍樂壇。直至00年誕下長女林泳後,逐步退出娛圈,其間只拍攝過瑪花纖體廣告賺私己。

退隱期
02年彭羚宣布封咪, 04年誕下次女林清後更絕跡樂壇,做全職媽媽,相夫教女,鮮有出席公開活動。 ####


左閃右避彭羚抵港時未有戴黑超,對鏡頭左閃右避,更直奔電梯往停車場。看來退隱多年的她,仍未習慣被記者採訪。


女兒話事對於復出一事, 彭羚出發前(22日)對記者坦言有興趣,表示自己喜歡唱歌,但亦要視乎兩個女肯唔肯放人。


天賦一把靚聲的彭羚貴為90年代天后,當年Wyman為她度身訂做的一首〈小玩意〉,助她推向事業高峰。如今彭羚為助好友,下月決意出山。《蘋果日報》圖片


林海峰日前出席活動時,對老婆復出一事帶記者遊足幾個花園,但其實私底下一早首肯。



arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()