唱蝗團行經廣東道SaSa,阿Joe主動向踎喺店外嘅同胞,用廣東話一輪嘴發問:「唔知你對你哋同胞嘅做法有咩睇法?去到呢啲店鋪為你哋獻媚,你以為你哋有錢就咩都做到㗎咩?」阿姐聽唔明都買佢怕。

內地「雙非」孕婦產子問題,加上強國人零公德核突行為惹公憤,連向來各據山頭冇偈傾的高登仔和「親子王國」C9罕有槍頭一致對外,5日籌10萬登報反蝗蟲(內地人)。
網民除咗文攻仲有武鬥,初五(27日)有高登爸打自組「高登新春唱蝗團」,由尖咀廣東道直踩旺角,以快閃唱反蝗歌向強國人挑機。雖然最後僅得7人響應號召,不過搞手朱祖維在鏡頭前連環挑強國人機,原來只係參加社運活動得半年的Form 1仔,亂搞出位!


多得日前北大教授孔慶東的「港人狗論」火上加油,中港罵戰熱鬧過燒炮仗,網上反蝗活動連環舉行,先由高登仔「林早逝二世」組織「登報反蝗!高登力量」,5日內在高登和fb成功籌款10萬,將於2月1日登報顯憤怒。

問候強國人
捐咗錢又唔想做鍵盤戰士,有人索性新春起義。上週五(27日) ,「高登新春唱蝗團」一行7人,由尖咀鐘樓會合出發,取道廣東道各大名店,再直踩旺角朗豪坊及行人專用區,沿途向強國人民大唱反蝗歌如〈蝗蟲天下〉等。其中以搞手F.1仔朱祖維(阿Joe)最給力,先以一句高登粗口「Hi Auntie」(意指「X你XX」)問候在名店排隊的自由行,再以廣東話向尖咀和朗豪坊當眾踎街的自由行質問:「你哋認為坐喺條街度呢種做法文唔文化?符唔符合我哋人類嘅文明呀?」、「你哋擺晒啲行李喺街度,成件事好核突又影響市容!」可惜國內同胞聽唔明廣東話,鬧極都係九唔搭八。「唱蝗」期間有傳媒提議朱祖維到西洋菜街卓悅化妝品門口再唱,朱亦即時照做,到傳媒散去後,其中5個成員包括朱祖維再一起到MK麥當勞開餐。就讀九龍鄧鏡波中學F.1的朱祖維(阿Joe),自言去年中參與由「人民力量」組織的7.13反遞補機制活動起,半年來不斷參加社運。問到朱祖維對今次行動睇法時,他說:「今次行動好成功,頭先我哋都好成功咁請佢哋(內地人)將行李擺埋一邊,唔好阻街……叫佢哋唔好再影響市容啦!」今次出咗位,希望你團火keep到啦!

高登出戰魂
家住慈雲山,就讀鄧鏡波中學F.1嘅朱祖維(Joe),在高登以網名「魂。初弒」留言,年紀輕輕,已在fb上載唔少參加社運活動嘅相片,自己又會落手落腳落街搞埋一份,幾年後話唔定又係另一個街頭鬥士。

Kelly同情「雙非」
近年內地「雙非」孕婦衝閘產子,爭床位爭奶粉,至近月的D&G禁攝風波,反孔慶東的「狗論」,連環爆終於激起港人團火。港人怒火中燒,但本刊於上週六(29日)問準備生第二胎的陳慧琳時,她好冷靜話:「我都生過仔,都真係好緊張,想將最好嘅嘢畀我個仔,我都好同情啲內地孕婦,雖然對我唔係好大影響,我都已book定房(山頂嘉諾撒醫院)啦,但個肚有乜事都早少少入床位準備。」其實大家都係為咗下一代啫!

80後社運代表:林輝
我睇到只有反效果,佢哋要反省,佢哋想針對係自由行定雙非孕婦先?人哋嚟排隊消費,又唔係屙屎、食嘢、爭床位!

深圳遊客 柯先生
他們是狗在叫!我沒有他們尊重沒所謂,我尊重自己就可以。沒有家教,他們父母沒有教育(他們) ####

 
七人成團
唱蝗團一行得7人,反而現場傳媒多達10幾人,反應麻麻,但勝在賺到noise。


再拜D&G
唱蝗團在廣東道時指名要到之前搞出禁拍風波嘅D&G唱歌,保安一發現人群,嚇到即時閂門。雖然朱為fb「唱蝗團」群組發起人,但他卻辯稱搞手係Timothy Cheng(左三),要威又要戴頭盔。



 
現於鄧鏡波中學就讀的朱祖維,連返學都玩紮辮,果然出位!


街頭嗌咪去年底,Joe與戰友Timothy Cheng(紅圈)自發在旺角行人專用區,反對網絡二十三條,封殺網上惡搞文化。


阿Joe父親任職電影道具製作,家中用約2萬7千嘅Mac Pro和約1萬5千嘅iMac,但佢話加埋全家電腦器材差唔多過15萬。


街頭嗌咪去年底,Joe與戰友Timothy Cheng(紅圈)自發在旺角行人專用區,反對網絡二十三條,封殺網上惡搞文化。靜坐去年10月23日,網民組織「反對內地孕婦來港產子」遊行,當中阿Joe已參與並到維園靜坐。




登報驅蝗高登網友「林早逝二世」,在fb「Yung Jhon」上已註明自己高登仔身份,但本刊嘗試聯絡查詢有關登報款項,至截稿前仍未回覆。


好同情內地孕婦!真實對白北大教授孔慶東早前鬧爆港人是狗,激發民憤!








唔少網民認為唱蝗團行動幼稚,仲話失禮香港人。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()