訪問這天,現場有好幾家媒體輪流等着跟曾志偉和毛舜筠做專訪。

剛下機趕來的志偉,風塵僕僕,但見一眾傳媒朋友,還是展示了一貫親切的笑容,跟各人打招呼、嘻嘻哈哈。至於毛毛,則早已化好妝,整理好髮型和服飾,坐在一旁靜靜的等待志偉埋位,一起接受訪問。

這兩位演員,一個好玩冇時停,一個斯文正經,形象大不同,但走在一起,卻又充滿了戲劇效果,出奇地和諧兼有默契,難怪在賀歲片《2012我愛HK喜上加囍》中,繼續合演他們第四次的夫妻角色,大玩男主內、女主外,一個演活住家小男人,一個當律師大展女強人本色。

「女強人?我成日都做呢啲角色o架啦!所以拍呢套戲都冇乜壓力……」毛毛還未說完,志偉已在旁插嘴:「但問題係,佢呢個女強人仲有另一面呢!佢會跳艷舞o架!」被他踢爆有這樣的一場戲後,毛毛只是尷尬地笑起來。

誰料志偉似乎意猶未盡:「真係有事業線畀你睇到嗰種呢,仲要跳咗隻好性感嘅舞!嘩!真係不得了呀!」毛毛看見他形容得如此興奮,即作勢拍打他的肩膊,臉紅紅笑着跟我說:「係囉,我拍咁耐戲以嚟,都未試過咁囉!」接着再望望志偉,估不到他已經托着頭、閉上眼睛睡着了。

衰鬼格

整個訪問,不過短短十多分鐘,可是有一半時間,志偉都是在睡覺狀態,但奇就奇在,每次他想要回答時,又可以即時清醒答到爹。

例如我問毛毛,演喜劇難還是感情戲較難,他便失驚無神張開眼睛搶着答:「佢個人咁深閨、生活咁正常,本身又唔係傻更更,但又要佢喺鏡頭前大癲大肺,仲要做得咁好,梗係做喜劇難啲啦!你估好似(吳)君如咁咩,我嗰陣掹佢出嚟拍喜劇,都係因為我見過佢打麻雀時食唔到胡鬼煞咁嘈,一係就棟高隻腳、撩緊鼻屎,咁我咪叫佢做番自己就得囉!」在旁的毛毛,聽着他說,即笑到「」聲。

「又好似(林)家棟咁,佢呀,有個樣賤格到冇人見過o架!」說罷,他即雙眼斜睥、嗡起鼻、嘴藐藐,一副正宗死八婆面口,大家笑到反晒肚,他則洋洋得意地說:「個樣衰格到冇人有!真係邊個見到都想推佢落樓!所以我已經諗住點都要佢搵次做個『全世界最賤格嘅人』!」

然後又指着毛毛說:「佢喺呢套戲(《喜上加囍》)度,都好衰格o架!講嘢尖酸刻薄,鬧我鬧到死死吓!」毛毛也即補充道:「其實我想個角色更加衰格o架!但基本上都未有人拍過我更衰格嘅樣,可能啲人覺得我平時太正經,好少插人啦!實情我儲埋儲埋好多o架!哈哈哈哈!」「咁早知我就畀阿緊(馮淬帆)個角色你做啦!直情做男人角色,好衰格嘅一屋之主!」「咦?都得喎!我個女其實都覺得我好Daddy,佢同妹妹同埋我老公,都覺得我唔應該叫Teresa,應該叫Toni呀……」毛毛說着說着,志偉又搵周公去。

零交流

雖然志偉和毛毛同樣踏足演藝界逾三十年,但兩人首次合作,卻是九二年的事。

「第一次合作係《黃飛鴻笑傳》。佢做『阿歡』,我就做『淫賤十三姨』!哈哈哈!」在志偉好夢正酣的時候,毛毛如是說。「佢畀我嘅第一個印象,咪係咁囉,成日都係瞓住嚟拍囉!哈哈哈哈!

「你睇佢,依家都可以瞓一陣嘅,佢嗰陣開始已經係咁o架啦!所以嗰陣我根本唔驚佢,都冇交流!佢企喺度都可以瞓!

毛毛在《喜上加囍》中,飾演一個志偉形容的「好衰格」律師。

我哋拍《黃》片好多群戲,成日都係一大班人企喺度講嘢,佢又唔知點解多數都係企最後一個喎,未到佢講嘢時,佢就企喺度瞓,輪到佢喇,佢又唔知點解可以即刻講對白,拍完嗰個shot嘞,佢又即刻可以瞓番!譬如要拍呢個位,佢就會喺另一邊瞓;到拍另一邊位嘞,佢就轆轆轆轆過嚟呢邊繼續瞓,可以一路都冇醒過,然後到佢嘅時候,又唔知點解可以眼仔睩睩咁做戲,你話係咪搞笑呀?哈哈哈哈!」

此時,志偉開始打鼻鼾,毛毛沒他好氣繼續笑着說:「佢同阿倫(譚詠麟)嗰陣好怪o架!拍緊戲嗰陣,佢哋就瞓;到唔使拍時,佢哋就會醒晒,見到我一有時間休息瞓覺,佢哋就會企喺你面前,好近咁望住你,一擘大眼就見到佢哋!佢哋全部啲時間調轉晒o架!我同佢哋好唔同,我個人一開工就好鬼緊張,永遠都係作戰作狀態o架嘛!你話佢哋咁樣,我點同佢交流啫?」

在片中飾演住家小男人的志偉,經常被老婆鬧到死死吓!

九二年,志偉(右一)和毛毛(左一)於《黃飛鴻笑傳》首次結下片緣。

唔啱傾

我問正在托着頭熟睡的志偉,會否記得他和毛毛首次合作的情景,結果他竟然馬上清醒起來說:「我嗰陣只係覺得佢係個好好嘅演員囉!不過我就成日覺得,我哋始終唔係同一個世界生活嘅人,同佢會好難溝通,可能會同佢講啲嘢好唔啱,佢藐你哋班人呀!」

毛毛即笑着反駁:「我幾時有藐你哋呀?」但志偉卻沒有理會,繼續講:「佢呢啲好鬼懶高貴、行Lane Crawford嗰啲o架嘛!我哋呢啲大牌檔周圍去o架嘛……」「黐線!哈哈哈哈!」「所以嗰陣我同佢都冇乜偈傾,我覺得大家拍埋嗰部戲之後,都唔會再合作o架啦,我哋嘅戲路都唔同!」

毛毛又再反駁:「喂,我嗰陣都已經有做笑片o架喎!」「係呀,但個班底都唔同,你嘅common friend同我嘅common friend都唔同,你嗰陣係阿力(李力持)、星仔(周星馳)、張國榮嗰啲o架嘛,你諗吓,佢同譚詠麟都唔啱,佢哋係對打,啲歌迷唔啱o架嘛,係咪先?」「對打?係喎,我都冇諗過呢啲嘢,因為我都唔記得哥哥同阿倫有呢啲嘢!哈哈哈!但唔係喎,我同阿倫嗰陣拍戲,都好多偈傾o架!」「車,阿倫逢女都實有偈傾o架啦……」志偉說罷,又再進入夢鄉。

拍住上

結果,這兩位生活圈子完全不同的演員,九二年拍罷《黃飛鴻笑傳》後,翌年又再度合演《黃飛鴻對黃飛鴻》;如是者到了千禧年,毛毛從加拿大回港復出後,他們又合演了《小親親》、《早熟》,及《大丈夫》一、二集。

毛毛回憶着說:「我記得同佢真係熟起嚟,應該係《小親親》開始!」「係《大丈夫》呀!」志偉忽然張開眼更正她,再繼續瞓。

毛毛跟我笑了笑,便說:「係!我哋真係熟係拍《大丈夫》,尤其是《大丈夫2》,嗰次係我同佢合作最深刻嘅一次,因為佢鼓勵我做監製,我唔識做,所以有好多嘢要問佢,好多嘢要同佢商量,佢又教咗我好多嘢!可以話係大家最多偈傾嘅一次!因為佢如果做埋幕後呢,我見到嘅係另一個志偉,佢清醒嘅時間長好多o架!但如果佢只係做演員呢,佢瞓覺嘅時候就會長啲囉!哈哈哈!」

接着她又突然醒起:「呀,○七年同佢做金像獎司儀,我都好記得!因為佢平時做大會司儀,唔到正式嗰日都唔出現,真係食飯咁簡單!但我係一個好緊張嘅人嚟o架嘛,做司儀喎,當然乜都要準備好晒、傾好晒稿啦!咁佢嗰次話,為咗我,佢會返嚟傾稿、會返嚟綵排!」

說到這裏,毛毛本來轉身打算給志偉一個感激的笑容,但見他仍在酣睡,最後只能給我一個「冇佢咁好氣」的翻白眼表情。

笑中有話兒

到拍照的時候,志偉已經清醒了。既在拍攝前拿着龍頭道具、對着鏡頭嘗試各種搞笑表情,又會在鏡頭前跟毛毛配合着,擺出很多笑到大家肚攣的甫士。看着看着,我很疑惑他們這對令人看見也感到快樂的組合,如何能把「世界末日」這個沉重的主題,放諸在一齣如此大堆頭的搞笑賀歲片中。

「其實我呢幾年拍嘅賀歲片,已經唔想求其拍部嘻嘻哈哈嘅戲就算。」志偉很認真地說。「一○年嘅《72家租客》同一一年嘅《開心萬歲》都係講集體回憶,我都係想大家關心番香港呢個社會,而今年,我揀拍世界末日,因為呢個題材今年唔拍,二○一三年拍嘅話都不合時宜、馬後炮啦,係咪?然後,我就用呢個題材去講一個字,就係愛!我覺得,真係去到呢啲時候,其實乜都唔重要,最重要嘅,其實係你身邊嘅人!所以我套戲嘅ending,好多人睇完試片個feedback都係話感動到喊!真係o架!你睇到嗰個位時,會忍唔住揸住隔籬嗰個人隻手o架……」說到這裏,他的聲音低沉下來。

我望望他,才發覺他的雙眼原來已泛了點點淚光。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()