被形容為《那些年》中年版,劇中林依晨同陳柏霖已經三十出頭,但成日想當年,校服look亮相當然唔少得!

由林依晨陳柏霖主演嘅偶像劇《我可能不會愛你》啱啱播完大結局,收視口碑雙贏,最近有網站舉行年度最佳電視劇選舉,《我可能》更擊敗由隋棠擔正嘅另一套話題作偶像劇《犀利人妻》。

 

絕世好男人
收視好,除咗因為「金鐘視后」林依晨預告停拍偶像劇,為明年到英國遊學做準備,最重點係《我可能》嘅劇情,被視迷解讀為中年版《那些年》,令人睇得更加投入。劇情講女主角程又青(林依晨飾),同李大仁(陳柏霖飾)讀中學已經認識,因為李大仁講過,唔會鍾意程又青,兩個自此成為超級好朋友,直到大家30歲,程又青準備要結婚,先知道李大仁一直暗戀自己。柯景騰單戀沈佳宜,睇住愛人結婚了唔能夠大團圓結局,觀眾將《那些年》對男女主角嘅遺憾,伸延到《我可能》,同樣响劇中飾演情癡嘅陳柏霖,守護林依晨15年,結果抱得美人歸,陳柏霖一夜間成為絕世好男人。

儲定學費
02年陳柏霖憑電影《藍色大門》一炮而紅,可惜再冇代表作,之後同混血名模Mandy Lieu拍拖,陳柏霖開始爆肥事業插水,直到舊年分手,終於重新投入工作,開製作公司做老闆,並回歸台灣再拍偶像劇。鹹魚翻生,但陳柏霖堅拒接拍電影版《我可能》:「手邊有電影還在拍,接着會在北京、台北當戲劇製作人,一切只會按照計劃進度走,除非是原班人馬。」事關女主角林依晨為咗學好英文到英國讀書,預告明年只會有限度工作,更加唔會有期拍電影版《我可能》,原班人馬演出絕對有難度。呢排密密出席公開活動,賺定家用同學費嘅林依晨,透露啱啱考完國際英語水平測試(IELTS),如果順利過關,最快明年年底出發到英國讀書,離開之前會拍一部電影同出碟,賺多一蚊得一蚊!

小S大肚撐花心老公
已經唔係第一次,小S老公許雅鈞又傳背妻偷食,新目標係年僅20歲嘅模楊晴,早排仲俾人影到同遊上海。貌似鍾嘉欣嘅楊晴,台灣知名度相當之低,但有許雅鈞帶挈,成為上海伴遊之餘,仲有機會出席時裝活動,以零知名度獲安排坐第一行VIP靚位。慣性偷食,仲要老婆小S大肚6個月,許雅鈞作反明明證據確鑿,但小S繼續死撐:「我不會生氣,反正就是被陷害了!」至於外母,亦力讚女婿為人:「他人很 nice,沒有做那些吃人家豆腐的事。」更幫口解釋許雅鈞、楊晴當日獲邀出席同一個活動,住同一酒店一齊落樓食早餐冇咩大不了,但問題係,記者查到上海嗰單時裝活動,品牌幕後老細其實係許雅鈞本人,所謂同楊晴一齊「獲邀」出席,一聽就知係大話啦!

陳喬恩年度衰人
早排有國內網站舉行公開投票,選出圈中年度著衫品味「達人」同「衰人」女星。結果顯示,由近年積極現身各大歐洲時裝品牌活動嘅范冰冰,以高票率成為品味「達人」第一位,緊隨其後有舒淇同湯唯。至於品味「衰人」,由黃奕大熱勝出。坦白講,無須黃Wyman上身,一樣睇得出黃奕品味出晒事,強姦名牌事小,傷害觀眾眼睛事大;至於第二名,係國內新晉花旦王珞丹,多位時裝界達人一致認為佢著起名牌唔似明星,白費設計師心血;至於第三位,係來自台灣嘅偶像劇一姐陳喬恩。近年主力北上拍劇拍電影,升呢上位唔使再拍胸圍廣告谷人氣,點知有衫著,反而出晒事,鄉土娘味太重係致命原因,有名牌加身都冇用。聽聞陳喬恩一直努力鑽研品味哲學,可惜天資有限,陳同志仍須努力。 ####


《我可能不會愛你》成為話題偶像劇,男主角陳柏霖鹹魚翻生,準備出國讀書嘅林依晨,收山作亦總算有交代!

 


劇情講林依晨要出嫁,陳柏霖唔敢表白,冒雨去女方屋企樓下寫紙仔祝佢幸福,林依晨見字即喊,聽聞觀眾比佢喊得仲犀利。


《我可能》收視口碑好,帶旺林依晨成為廣告新寵,擔任護髮用品代言人,更罕有地露出事業線!


同Mandy Lieu拍拖後無心工作,陳柏霖仲要爆肥,家陣失戀先識發奮,不過佢話已經成年冇去香港,唔想再踏足傷心地喎!


一個人孭起成頭家嘅林依晨,出國前除咗爭取時間多啲陪媽咪,講明會搵定成年家用,等佢飛都飛得安心啲!


老公慣性偷食,小S亦慣性撐到底:「這樣陷害別人,到底可以賺多少錢?」


上海時裝活動上,奀模楊晴居然有資格同台灣名模李岳潔(右)一齊坐VIP第一行,仲有皮草著,奇!


上海之旅,楊晴同人夫晚晚留响酒店唔出街,許雅鈞平日愛蒲愛玩,去到上海先嚟轉死性,我唔信!


娘味重,陳喬恩根本無能力襯得起呢條MARC JACOBS紅裙,攞得第三名,算佢好彩!


唔使多講,睇見黃奕呢身打扮,攞冠軍,實至名歸!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()