11月 23日返橫店開工陳嘉桓返港兩天,處理咗遭陳浩民及馬德鐘抽水事件, 23日即要趕返橫店完成戲份,風塵僕僕。

19歲的嫩口宅男女神陳嘉桓,上周五( 11月 18日)橫店收工後,跟隨洪天明與馬德鐘及陳浩民消夜,遭兩餓男擒啜兼上下其手,狎玩足足兩小時。
照片曝光後,陳嘉桓經理人冼國林震怒,周二下午即為陳嘉桓報警,更召開記招譴責兩餓狼獸行。連日來,馬德鐘在微博發功,不但將攬啜演變成「安慰」舉動,更有傳他會轉做污點證人篤死陳浩民。
不過,本刊收到消息,原來當晚在場的洪天明,原來是另一男主角。據知洪天明與陳嘉桓暗交四個月,表面以「兄妹」相稱,其實晚晚黐實夜蒲。可惜陳嘉桓所託非人,以為跟住洪天明可以玩得安心,卻未料男友兩個老死會獸性大發。

陳嘉桓受辱事件曝光後,其經理人冼國林即代出頭,找律師採取法律行動。周一( 11月 21日) Rose(陳嘉桓)被急召返港,翌日開記招兼報案。記招中,她痛斥陳浩民及馬德鐘︰「兩位前輩有幸福家庭,我以為佢 哋會當我小妹妹看待,但點知佢哋變 咗另外一個人,我反應唔到……」
傳媒質疑她當時為何唔反抗及先行離開時,她強調︰「我有反抗,但反應唔切,佢 哋係我信任的人……我人生路不熟,唔知點離開。」又話:「洪天明係信得過 嘅人……因為我要同天明一齊走……」陳嘉桓口中所指可信任的洪天明,其實與她暗交四個月,近日齊齊在橫店拍戲,戲棚內外都出雙入對。



為阻截記者埋身訪問,女經理人安排一名空姐全程為陳嘉桓擋駕,記者甫舉機已被趕走。

機場特別開放休息室予陳嘉桓候機,其間面容憔悴的她,攰到差啲瞓着。

香港夜店狂歡

明年三月將與女友周家蔚拉埋天窗的洪天明,一向是圈中蒲精。據知大約四個月前,兩人因拍《獎門人》認識,迅速打得火熱,而洪天明更背住準新娘周家蔚,不時邀陳嘉桓到他有份投資的夜場 Basement狂歡。
知情者話︰「天明同班 friend話當 Rose係妹咁,但佢 哋 嘅舉動真係好親熱,不但拖手攬頭攬頸,有時飲大兩杯,個頭仲黐到好埋。而 Rose亦因為成日落去 Basement,識埋陳浩民,因為陳亦係老闆之一。但有洪天明 喺度,個個都識做唔會埋 Rose身。」



事發後翌日,陳嘉桓在微博將消夜前的食飯相轉發,更加上笑哈哈圖案,因此被網友寸爆為何仍有心情轉發微博!

狎玩兩小時上周六凌晨陳浩民對陳嘉桓粗暴掩嘴、強吻又上下其手,陳流露痛苦表情,女方於是向馬德鐘求救。

馬德鐘借勢安撫,將陳攬入懷,由額頭錫到落頸,兩男輪狎達兩小時。

好嘢梗係我食先!(設計對白)

片場黐頭芒

今次陳嘉桓遭兩男輪流狎玩,間接因洪天明而起。洪天明與陳嘉桓在橫店拍攝王晶新戲《笑功震武林》,兩人人前人後都以兄妹相稱,放工亦如黐頭芒,形影不離。《笑》片曾志偉有份主演,而洪天明又與志偉熟落,在其穿針引線下,陳嘉桓亦成為主角之一。劇組人員爆料:「天明對 Rose好好,可謂照顧周到,佢 哋 喺片場成日細聲講大聲笑,眉來眼去,天明有時仲會拖住 Rose隻手㖭!」
據知兩人連續幾晚都到串燒店消夜,而馬德鐘及陳浩民亦是鐵膽之一。「其實佢 哋去 咗好多晚,根本班人晚晚都飲醉玩到癲。 Rose跟實洪天明蒲咗咁多晚都冇事,戒心當然冇咁大,而發生事 嗰晚佢哋仲一晚走足三場,先去晚飯再落卡拉 OK,洪天明先醉到不省人事,癱 咗 喺張 枱度,陳浩民至敢膽粗粗埋身搞個女仔 啫!個女仔走 嗰陣仲俾馬德鐘幫佢 着褸,唔覺得佢 哋好唔熟。」



今年 7月,陳嘉桓被邀拍攝《獎門人》,當時周家蔚及洪天明都在場。

周家蔚驚愕:兩次合作就拖手!

就準老公與陳嘉桓發展「兄妹情」一事,求證準新娘周家蔚,佢話洪天明口中從未提過陳嘉桓,但卻難掩醋意,不停以「個女仔」稱呼陳嘉桓,更宣示未婚妻正印地位!
記:陳浩民、馬德鐘攬啜陳嘉桓,洪天明被指護花不力,你點睇?
周:據我所知當晚唔係天明叫個女仔去,係之前佢哋兩晚已經一齊食飯,依家個責任要佢孭,佢好唔開心!
記:有周刊爆天明曾打電話教陳嘉桓講大話喎。
周:以我所知天明有打俾嗰邊,但唔係直接打俾個女仔,只係用求情方式叫佢哋俾次機會,唔好搞大件事!
記:天明黐埋陳浩民度,怕唔怕學壞?
周:要壞一早壞!咁耐以嚟我都只係見過陳浩民兩次啫。天明都話過陳浩民飲大咗會好熱情,連男人都咀!男人應酬我明嘅,但都提醒佢要就住自己酒量。
記:知唔知天明同陳嘉桓嘅關係好密切,有劇組爆佢哋兄妹相稱,仲拖手㖭!
周:兩次合作就拖手,咁佢哋都幾好感情喎!我就唔知佢哋咁熟(聲音提高八度),之前合作《獎門人》同個女仔見過,但從來冇聽天明提起佢半句,佢哋今次合作我都唔知!(突然又轉口氣補鑊)不過天明係好細心,好識照顧人嘅男仔!
記:有人喺 basement見到佢哋好親暱,攬頭攬頸!
周:邊度話? Basement?冇可能!我成日落去,冇理由唔知?如果件事係真,我唔會接受!但都係人哋話啫!我選擇相信佢,咩兄妹吖,我係佢未婚妻,佢好愛我!




兩人本來今年六條一結婚,但因為要就洪天明拍戲,婚期改為下年三月,但兩人就預先影婚紗照。

夾定口供

陳嘉桓遭狎玩照片曝光後,經理人冼國林誓要追究到底,但苦主陳嘉桓卻因此事弄至心力交瘁。而洪天明曾致電陳嘉桓,夾定口供,想息事寧人。洪天明唔想事情搞大,最重要是怕與陳嘉桓的親密關係曝光。
其實陳嘉桓在照片曝光後不知所措,還未回魂,已經被經理人鬧爆。夾在經理人公司及洪天明之間,陳嘉桓飽受壓力,連日來徹夜痛哭弄至失眠,面容殘爆,眼圈勁深。
周三下午三時許,陳嘉桓由女經理人陪同下,飛返橫店繼續拍戲。當日所見,瘦了一圈的陳嘉桓,面色蒼白。記者埋身訪問,問到心情如何時,陳氣若游絲說︰「我晚晚失眠, 瞓得兩、三個鐘咋!」問到係咪成晚喊?她點頭默認。記者再問她與洪天明關係時,女經理人即時上前擋駕,示意陳嘉桓收口,並說︰「佢要講都講晒!你 哋俾 啲空間佢啦。佢依家冇 嘢好講!」然後急急拉開陳嘉桓。



07年陳浩民與馬德鐘被周刊指輪上阿佘香閨,而兩人亦經常孖住外蒲。《壹週刊》圖片

近年,馬德鐘積極洗底,不時一家人出席活動,建立好男人形象。可惜今次事件一鋪打殘佢!

陳浩民與大陸模特兒出身的蔣麗莎今年七月奉子成婚,他更安排老婆來港生仔,並入住昔日與阿佘的大坑舊愛巢。

浩民嫂微博撐老公

11月 23日,浩民嫂在微博撐老公,大部分網友插佢盲目,但亦有小部分人支持佢。



突然轉口風

女主角封口,而淫亂新章的男主角洪天明亦玩失蹤。本刊多次致電他,其電話卻轉駁留言信箱。至於洪天明的未婚妻周家蔚,對準老公與陳嘉桓這段「兄妹情」全不知曉。不過,回應中卻不忘宣示「未婚妻」主權,並暗寸當晚並非洪天明邀請她應酬,而是女方跟住去。
狎玩照片曝光後,洪天明首次回應事件時亦表示當時大家純粹嬉戲︰「迷糊印象中,浩民玩食羊鞭,問 Rose食唔食?但 Rose覺得好核突好驚。浩民就咬住羊鞭哄埋去要佢食,先至有錯覺係錫佢 啫!(有冇見到攬?)係扶 嘅動作!以我所知浩民真係玩咋!」



《獎門人》撻着後, 9月洪天明與陳嘉桓再合作葉念琛的《猛鬼愛情故事》,於十月上映。

洪天明與陳浩民都是 Basement的股東之一,洪更不時落場劈到啤啤夫!《壹週刊》圖片

馬德鐘兩發微博馬德鐘兩發微博,本來想獨善其身,但換來網民及王晶圍插,認真捉蟲!

發聲明陳嘉桓於記招上指馬德鐘「變了另一個人」,翌日,馬即發聲明反擊,指會保留追究權利。

律師經理人傍實記招發言後,陳嘉桓對外封口,並在微博發言,着大家給予她空間。


王晶寸爆兩餓狼《笑功震武林》導演王晶,先寸陳浩民如「公車非禮女學生的色狼」,後再寸馬德鐘「賣友求榮」及「榮任鑽石冇義氣大獎!」認真大快人心。

突然一轉口風

之後天明見全城鬧爆,惟有轉口風,企圖置身事外︰「我 嗰晚醉得好緊要,佢 哋食 嘢我真係唔知。我明白其他人睇到相後,都會覺得佢 哋好過分,但都希望冼師傅原諒。」
洪天明的態度,令陳嘉桓心淡。「阿 Rose好傻,以為天明對佢 嚟真,但呢件事發生後,佢覺得天明只係掛住自保,對呢個男人徹底失望。加上呢件事她俾經理人鬧得好犀利,情緒極度低落。
除了洪天明外,傳近日有勢力人士亦開始介入,打算擺平事件,陳嘉桓亦默認:「有人叫我收聲。」而其經理人冼國林亦話︰「係有唔同界別 嘅人聯絡過我,好多都有頭有面。但暫時還未有解決方案,事件已交俾律師處理。」
至於陳浩民及馬德鐘兩位餓男,亦搞到一身蟻。事發後馬德鐘在微博兩次發功,又話會捐錢俾東華三院,又將攬啜行為變為「安慰」,話後悔當時沒阻止陳浩民不當行為。獨善其身言論出街後,即時被《笑功震武林》的導演王晶寸爆,指他「賣友求榮」,而各方網友亦圍插,嚇得馬德鐘要急急將微博刪掉。
不過, G4出身的馬德鐘,當然不會坐以待斃。微博發功失敗後,他又再出招。有傳他為表清白,有機會轉做污點證人。而記者問陳嘉桓律師是否一次過告兩個人時,他亦有保留話︰「呢個容後再決定……依家仲未知係咪一次過告兩個。邊個係證人,邊個係被告都未知。」 11月 23日,馬德鐘更向傳媒發聲明,強調自己清白,並 着傳媒小心報道。

一日跑四場

 



3:00pm開記招22日,素顏的陳嘉桓為遭狎玩事件召開記者會,她力斥陳浩民同馬德鐘事發時卻變成了另一個人,更話自己唔識保護自己。

3:30pm觀塘警署記招後,陳嘉桓與經理人及多位黑人保鑣到觀塘警署報警。

4:45pm將軍澳警署到達觀塘警署後的陳嘉桓,未幾竟被警車送到將軍澳警署繼續落口供,記者亦聞風趕至。

11:00pm返公司做訪問報警至深夜,陳嘉桓依然未有氣唞,最後還返公司為何麗全的 now做訪問,直至凌晨時份,真係辛苦晒!

浩民嫂撐老公

陳浩民之前在微博發表完「好客」及「帶眼識人」的言論後,不但被網友鬧爆兼形象插水,據知連即將臨盆的老婆蔣麗莎,亦大受打擊。陳浩民被圍剿後,才知衰道歉,急急返港向老婆補鑊,更於本周四召開記招,親自交代事件。
雖然浩民嫂在微博力撐老公,但其實她擔心不已。知情者說:「陳浩民搞出個大頭佛後,已經急召香港的朋友幫手睇住老婆。但由於陳嘉桓已報警,浩民嫂真係好擔心,怕老公會捲入官非,對外更死撐有人借佢老公炒作新聞,有苦自己知。」老公獸性大發,做老婆的要力撐到底,而另一個即將要解畫的男主角洪天明,應該仲頭痕!



阿嬌在微博力撐師妹陳嘉桓,更暗指某某已經唔係第一次(抽水),去年阿嬌亦與陳浩民拍攝內地劇《大唐女巡按》飾演情侶,「某某」呼之欲出。

翻雲覆雨兩兄弟

42歲的陳浩民和 43歲嘅馬德鐘,餓狼資歷相當深,這對沙煲兄弟更口味一致,除擅長北上獵艷外,更試過和佘詩曼搭上。兩兄弟亦面皮成呎厚,同時間出席阿佘的生日 P,震驚娛樂界。


搞掂阿佘
陳浩民 00年成功溝掂阿佘,更搬埋同居於一幢大廈的上下層, 02年網上更瘋傳二人情慾對話,非常露骨。二人拍拖五年後分手收場,不過錢照搵, 07年就齊齊接拍大陸劇《帶我飛帶我走》,照嘴可也。



台灣《壹週刊》圖片

夜嘴台妹
陳浩民被阿佘狠飛後,新女日日車輪轉, 07年就被拍得與台灣奀星連靜雯夜蒲唱 K後當街咀嘴。


滾埋國貨
去年聖誕節,陳浩民就帶住內地女星張檬到北角打邊爐,之後二人就滾埋返屋企。


辣㷫阿佘
高大威猛的人夫馬德鐘, 08年赴中山拍《東山飄雨西關晴》時,和阿佘朝夕相對之下爆出春情,二人在片場經常黐到實。


舞出愛火
馬德鐘 07年到湖南參加《舞動奇跡》期間,本刊就拍得湖南日報編輯親自駕着平治房車,載他晚膳,關係非淺。

arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()