會第一時間話畀大家知!真實對白
週日( 11日),糖妹出席音樂會活動,本來滿場飛等上台表演,直至本刊查問秘婚,初時以行程緊密為由拒絕回應。

封面

老公做網頁設計 傳 23歲糖妹結過婚

宅男女神糖妹黃山怡( Kandy),憑 4呎 9吋高嬌小身形加埋童顏,成功俘虜宅男心。貴為宅男情人, 23歲糖妹自稱感情真空,經常話自己「恨拍拖」,早前更自爆向「身高超過 180cm」的暗戀對象示愛被拒,恨拍拖恨到出面。
以為女神情路坎坷,但最近本刊聽到傳言,指糖妹早在 06年以原名「黃麗怡」加入舊唱片公司「 Loud Music」時,曾有任職網頁設計師的另一半,後來更在男方牽線下認識糖兄潘雲峰。被指「私有化」兼假單身,糖妹反駁:「叫『黃麗怡』嘅人我都識 3個,係咪搞錯咗?」

互動片段

糖妹講婚事

細細粒又生得可愛嘅糖妹, 09年出道前已被人睇中簽做模,近年做埋歌手更成為高登女神。天真活潑嘅糖妹,在情感路上一樣主動積極,今年初,佢自爆對圈中某人有好感,經常出動短訊攻勢向對方主動示愛,後被本刊踢爆夜擒大隻仔、組合「 Bro5」成員 Dominic(何浩文),但事後糖妹改口話係「傾心事嘅朋友」,又話「呢啲霧水情緣阻礙我發展真實嘅感情」。

 

糖妹回應時表情多多,一聽見傳佢結咗婚,即刻嚇到眼都凸埋,勁搞笑。

 

神秘另一半
•年約三十
•網頁設計師
•糖兄及部分舊公司員工認識

介紹識糖兄

 

週日自稱工作在身的糖妹,在保母車護送下返家,經理人話:「有工作喺身趕住走」,似乎唔係喎。

原來糖妹早已名花有主。音樂界流傳,糖妹早在 06年已以人妻身份簽約蚊型唱片公司「 Loud Music」做歌手,唱商場小型騷。
知情人士透露:「 Candy(糖妹英文原名) 06年左右加入「 Loud Music」,公司唔少人聽聞佢結咗婚,嗰時佢仲係用緊自己原名「黃麗怡」,唔係叫「黃山怡」。聽講佢另一半係做網頁設計嘅,佢哋喺中學開始拍咗幾年拖,兩個年紀差唔多大。」

糖妹秘史

糖妹自細已經熱愛歌唱比賽, 14歲時已經是比賽常客,如今組成糖兄妹做歌星,可謂達成夢想。

'05肥嘟嘟

05年 17歲仍然肥嘟嘟的糖妹,用原名 黄麗怡參加「加州紅卡拉 OK比賽」,之後加盟小型音樂公司 Loud Music時,歌手檔案亦是沿用此名。

 

 

 

會第一時間話畀大家知!真實對白
週日( 11日),糖妹出席音樂會活動,本來滿場飛等上台表演,直至本刊查問秘婚,初時以行程緊密為由拒絕回應。

封面

老公做網頁設計 傳 23歲糖妹結過婚

'04初啼聲

 

 

04年 16歲糖妹以樂隊 MP主音身份參加「原創 2004」音樂比賽,贏得最佳個人演繹獎。

'06成型

 

 

06年糖妹就讀獅子會中學,當時的糖妹外形跟現在沒多大分別。

'11戴戒

糖妹右手無名指經常戴住一隻銀戒指,佢曾跟本刊表示:「隻戒指係媽咪畀我,話戴銀器好,唔係定情戒指嗰類嘢。」但戴喺婚戒位,真蹺蹊。

 

女神忌有仔

近年唔少女星在高登被封神後,立即人氣聲勢倍增,但隨住各自被男友私有化,宅男喊濕枕頭後即刻將女神冰封。

朱璇識富家子

 

 

08年國際中華小姐冠軍朱璇, 09年拍《淚王子》其中一場床戲被宅男瘋狂截圖珍藏,但今年被影到與女星徐楓兒子湯珈誠去睇五月天演唱會,女神即刻被除名。

高海寧拖少東男友

 

 

高海寧憑 34D登上 TVB咪神寶座,網民宅男瘋狂迷戀,但自去年佢同小型旅行社少東丘至剛( Andy)拍拖後,自卑窮毒男反而嫌棄成日見佢主持節目。

茍芸慧戀大隻港男

 

 

「華姐」茍姑娘雖然身形時肥時瘦,但宅男亦不離不棄,不過今年初被踢爆同細 4歲嘅「港男」羅天宇拍拖後,一眾宅男即夢醒。

糖妹有仔陪

雖然糖妹最初想以趕下場工作為名而婉拒本刊訪問,但其後發現她原來約了老死 Anjaylia和其他好友出外飯局。

 

當晚糖妹與圈中好友 Anjaylia及女友人在時代廣場的連卡佛睇化妝品,然後前往金百利商場。

 

糖妹一行三人在金百利睇完衫後,在商場地下與兩男友人會合。糖妹一見佢哋,仲立刻做手勢打招呼,非常童真。

 

糖妹與圈中友人如 Anjaylia(第二排左二)、 A.Lin(下排左二)及緋聞男友 Dominic(後排)組成「土瓜灣街坊福利會」,一班人一齊飲食玩蒲。

據知糖妹能夠認識糖兄,更是由另一半介紹。「 Candy唔會主動提男方嘅嘢,阿峰(糖兄)都識佢㗎,仲係男方介紹阿峰畀 Candy識添。」

「話畀全世界知」

週日( 11日)下午,本刊就隱婚傳聞向糖妹查詢,事前經理人問明本刊來意後,即將糖妹拉到一旁低聲密議,其間糖妹神色凝重,不時點頭回應,初時經理人以「趕時間有嘢做」為由想婉拒訪問。
及後糖妹終在糖兄陪同下,全盤否認秘婚傳言:「冇件咁嘅事,我冇結婚喎,冇呢個人同埋呢件事(指結婚)扯得太遠。同埋叫『黃麗怡』嘅人,我都識三個囉,所以係咪搞錯咗?同埋我結婚係會第一時間話畀大家知,話畀全世界知『我有先生』」﹗所以成件事好奇怪,希望呢個人(指知情人士)畀多啲證據出來話我係有結婚嘅﹗」,咁高登仔即係仲未使死心住啦!

糖心情話

 

 

糖妹談戀愛積極之餘,對拍拖亦意見多多,經常發表戀愛偉論。

小女子(糖妹)維持了很久的那件事,就是送給對方的每一張節慶、周年、生日咭也一定手造的。

我鍾意一個人就會講,咁耐試過表白兩次,唔好以為女追男好易呀!

最過癮的應該是以往談戀愛時,因為男友太高,常常以為我在人群中消失,走散了或是在洗手間了……但我覺得只有我這種身高才會真切的感受到被愛的感覺。

糖妹溝仔

 

 

糖妹自爆意中人「係 model,好高好大隻,細我一年……佢就快出道,我哋有一班共同朋友,經常一齊玩」, 22歲 Dominic完全符合上述特徵,今年 3月中更被本刊影到二人飯聚。

糖兄有女

 

 

31歲糖兄本身已有相戀 6年嘅商場公關女友,糖兄更話自己對佢一見鍾情,識咗半年、追咗兩個月先正式拍拖。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()