Angel有學歷又有 32C,但近 27歲都知蝕底:「我是比 o靚模年長,但我閱歷多也是優勢,一定比小女生更懂事。」

3月便 27歲嘅 Angel有八分一荷蘭血統,天生臉細輪廓深, 19歲在台灣政治大學讀統計系時已經做 o靚模,後來仲瞞住父母休學 3年搵錢。到 08年佢又參加台灣區「環球皇后」和「世界皇后亞洲區」分別得亞軍和冠軍,先有機會轉型做節目主持、新聞主播同拍劇集。

 

放大圖片

在 MV中又裸又咀演出(右)嘅 Angel話:「以為只是露上半身而已,導演突然說要全裸拍攝,我有貼乳貼沒所謂,但很介意讓大家看到我厚厚的背肌。」

 

恨做「星女郎」

放大圖片

09年 Angel曾主動追台灣知名蛋糕店、 30歲新加坡籍總裁 Kelvin,點知唔夠半年就俾男方喺佢生日當日飛咗,唔怪得佢話寧願年紀大夠安全啦!台灣《蘋果日報》圖片

 

去年 Angel替台語歌手翁立友拍〈不能講的秘密〉 MV,與片中另一女 model濕吻扮「蕾絲邊」及全裸鏡頭,一度熱爆 YouTube。
今次殺入香港,有腦 Angel目標清晰,坦言希望能與偶像周星馳拍電影,只要做到「星女郎」,做個小配角甚至醜角都肯制;另外她亦為攻港做好準備,「我已報讀了 HKUSPACE讀 finance的 master……我對投資滿有信心的﹗當 model我的年紀和身材可能不及 o靚模,但賺錢投資我絕對有自信﹗」原來自 20歲開始投資嘅佢,已經賺咗 7位數字新台幣,家仲手持兩個物業,繼續錢滾錢,恨死香港班 80後。

「沒年青人喜歡我」

至於似「玉女掌門人」, Angel反而話自己似宅女咁烏 where就真:「天生我就不是個淑女,我的個性很隨性,喜歡穿 T-shirt和牛仔褲,平常都宅在家打 online game。」
鍾意周星馳、張耀揚同黃秋生等叔父輩男星嘅佢,直言追佢嘅人都係 4、 50歲嘅多:「我只吸引老開(指年紀大嘅有錢人),沒有年青人喜歡我。而且我覺得男朋友太年輕,沒辦法跟他相處,很容易吵架,所以還是比我成熟的有安全感,年紀大很多也沒關係﹗」宅男殺手原來係中坑狂迷, 48歲星爺可以諗諗佢喎!

 

放大圖片


問 Angel點睇港女,佢話:「我有個香港女友到台灣來,有男生每天買水果、果汁給她,但她說『我要這個幹什麼?』她說在香港男生追她都是送包包(名牌袋)之類,但是我覺得很窩心呀!」 Angel有貨又唔貪錢,港女真係死得!

 
放大圖片

'09肥妹
Angel早年最重有 62kg,就算減肥成功,因為喜愛游泳嘅佢背部肌肉特別發達:「我常跟別人說『我穿衣服比不穿衣服好看多了』!」台灣《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

台灣鍾意捧名牌大學校花,但 Angel(箭嘴)話有好有唔好:「大家對我們有很高標準,好像『你唸大學,應該很厲害,怎麼可以拼錯英文呀!』」台灣《壹週刊》圖片

 
放大圖片

問佢恨唔恨似港姐嫁入豪門,佢話:「台灣的有錢人不會找娛樂圈跟選美的女生當媳婦,當女朋友就可以。」台灣《蘋果日報》圖片

 

台仔有運行

台灣女 model來港就算肯剝肯搏,都未必及台男咁輕易殺出重圍,淨靠緋聞都得米。

錦榮
錦榮同蔡依林拍 MV撻着,之前在港做模收幾千蚊,家做咗天后男友,即刻叫價升十倍兼以商務來回機票包起晒佢成 team至肯接。

 

高以翔
「乳頭男」高以翔去年 11月被影到同合作拍廣告嘅周汶錡中環街頭咀上封面,即刻打通香港知名度,密密來港出騷賺港紙。

 

沈志明
做咗 3年台模嘅沈志明,「萬寧哥哥」一角在港深入民心,處男作同周秀娜喺《婚前試愛》肉搏,恨死一班港仔。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()