周慧敏( Vivian)相隔 16年再為無綫拍特輯,力谷自己三月舉行的個唱, Vivian坦言感覺特別和驚喜。節目中 Vivian好友鄭丹瑞笑指對方烏龍又論盡,更試過做司儀時甩裙,又說 Vivian曾是「學界柏原芳惠」,相當搞笑。

最近力谷三月個唱的周慧敏( Vivian),前晚在電視城錄影《周慧敏.最愛 V25》,節目上邀請古巨基、鄭丹瑞、阮兆祥、蘇永康、王馨平和陳偉霆做嘉賓, Vivian亦表演彈琴以及和嘉賓合唱。

放大圖片
古巨基曾與周慧敏齊搭地鐵,結果被乘客認出。

古巨基曾與周慧敏齊搭地鐵,結果被乘客認出。

放大圖片
阮兆祥和周慧敏都是電台出身。

阮兆祥和周慧敏都是電台出身。

孖基仔搭地鐵 放大圖片
節目拿出周慧敏與日本女星柏原芳惠的相片比較,兩人甚相似。

節目拿出周慧敏與日本女星柏原芳惠的相片比較,兩人甚相似。

談到今次錄影, Vivian說:「上一次同無綫拍特輯已經係 94年嘅事,隔咗 16年再合作,我覺得好驚喜,感覺仲好特別,其間仲睇番以前拍攝啲片段。」問 Vivian會否再邀請是次節目的嘉賓做演唱會嘉賓?她說:「未知呀,今次啲嘉賓人選都未定。」與 Vivian相識多年的古巨基,將會為好友設計演唱會產品,基仔說:「我梗係唔會收設計費喇,仲隨時候命去做嘉賓㖭!」

似足柏原芳惠

講到與 Vivian相處的笑料,基仔說:「家諗番都好好笑,有次我同 Vivian喺鯉魚門食完飯,傾傾吓即興走咗去搭地鐵。我哋由藍田坐到黃大仙,點知俾一個乘客認得,佢呆咗咁望住我哋,結果佢仲同我哋合照。」節目上鄭丹瑞笑指周慧敏至今都沒有改變,他笑說:「 Vivian好烏龍同論盡,佢啱啱做 DJ嗰時,試過開咪嗰陣整跌嘢,又有一次做《勁歌》司儀,佢條裙跣咗落嚟變半截裙。」在旁的 Vivian亦笑說:「好彩我出咗名係打底王,所以冇出事。」鄭丹瑞又爆當年周慧敏有「學界柏原芳惠」之稱,阮兆祥則被稱為「學界陳百強」。採訪:王崇穎 攝影:陳順禎


周慧敏相隔 16年再為無綫拍特輯,她坦言感覺特別和驚喜。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()