急忙拉褲鏈
蔡楓華當街小便行動迅速,完事後他轉身繼續用手整理下體位置,邊拉褲鏈邊施施然走上車。

80年代紅極一時嘅蔡楓華( Ken)因一句「一剎那光輝不代表永恆」被群起圍插,演藝事業從此一沉不起。 09年,久未露面的他獲邀出席「 Cash音樂頒獎禮」,戴黑超的他突然自爆遭黑勢力打傷眼,但沒交代詳情。原來蔡楓華確因一次外傷而導致青光眼,但由於沒有收入,無法好好治理。不過自他去年 10月亮相《勁歌金曲 30周年》後,有忠心 fans即於 Facebook開設群組支持他。上周六( 8日)更替他舉行歌迷聚會,扣除成本後將收益給他醫病。聚會當日蔡楓華仍一貫騎呢,除聲稱前國家主席江澤民請他開演唱會外, fans送他回家時,又忽然當街屙尿,行徑令人側目!

去年 10月有粉絲自發性於 Facebook上開設一個名為「支持蔡楓華復出開演唱會」群組,至今已有三百名 fans加入。上周六( 8日) fans更秘密於尖沙
嘴「音樂人家」舉行名為「蔡楓華與您十年之約」歌迷聚會,搵嚟名 DJ車淑梅免費擔任大會司儀。聚會當日約有 50位來
自內地、新加坡及本港 fans出席。雖然大部分歌迷都係上年紀嘅女士,不過他們對蔡楓華相當熱情,不時高呼「阿 Ken」,情緒高漲。

 

放大圖片

停車小解
上周六( 8日)舉行完歌迷聚會後,蔡楓華與三名女歌迷去尖沙嘴 The One食飯。晚上 9時許坐女歌迷的 Benz返家。當車駛出大欖隧道後突然轉入小路,人有三急嘅蔡楓華唔理車上有女 fans,即跳落車喺車旁小便,還不時四圍望。

 
放大圖片

成車女 fans
到達蔡楓華元朗金錦田寓所後,蔡楓華並冇即時落車。現場所見,車上除咗佢一個男人之外,其餘都係女歌迷。

 
放大圖片

我啱啱當街放底咗二両。(設計對白)

 

全程 cool爆

當日司儀車淑梅一出場便說:「阿 Ken係五棲藝人,歌影視電台廣告樣樣得,但佢好有性格,唔係樣樣都做!」之後 fans即在台下大叫:「就係鍾意阿 Ken有性格!」 Fans熱情,但蔡楓華出場即冷冷地說:「其實我冇約大家 10年見面,不過都多謝大家,其實 10年嚟我冇離開過樂壇!」之後他獻唱一曲〈十年〉,又與歌迷大玩遊戲及收禮物,但全程他仍然沒有笑容。
其間蔡楓華多次發言,但部分內容十分騎呢,他說:「以前國家主席江澤民都請我上北京開演唱會,不過佢要我先俾 5百萬,我冇應承,嚟緊我諗住打俾胡錦濤,叫佢批我去工人體育館開演唱會。」繼而他又提及之前被黑勢力打爆眼,「我一直好想返出嚟同大家見面,不過之前有黑勢力搞我,想我消失。佢哋問我憑咩做歌手,我話憑我有 fans囉!以前有 5千歌迷,而家就算有十分一都有 5百,在場都有 50,你哋話係咪?」 Fans隨即大叫:「係!」

 

現場直擊

 

 

放大圖片

獻唱金曲
上周六( 8日)蔡楓華在歌迷聚會上,除了獻唱咗〈十年〉外,仲與歌迷大合唱〈也許〉。估唔到蔡楓華現場獻唱都冇走音。

 
放大圖片

粉絲勁熱情
除了開金口獻唱金曲外,蔡楓華仲同歌迷大玩問答遊戲,歌迷個個搶住答,連佢讀邊間中學都一清二楚。

 
放大圖片

Cool樣收禮物
當日蔡楓華收到唔少歌迷送嘅禮物,不過佢收到頂帽(圖)時完全唔識笑, Cool到爆。

 
放大圖片

攬實唔放
雖然蔡楓華脫離樂壇十多年,不過仍然有忠實粉絲專誠拿出其絕版黑膠碟俾佢簽名,見到偶像仲攬實唔放,而蔡楓華則繼續擺出一副 chok樣。

 
放大圖片

除眼鏡滴眼藥水
患有青光眼嘅蔡楓華,全程戴上黑超示人,聚會結束後他才入休息室,除低眼鏡滴眼藥水。

 

寸劉華開個唱

放大圖片

上年 10月《勁歌金曲》 30週年邀請蔡楓華任表演嘉賓,仲即場唱咗兩首代表作〈倩影〉同〈絕對空虛〉。

 

之後他更寸劉德華,「依家個個都喺紅館開演唱會,好似劉華咁,我真係唔恨……不過總有一日,我同你哋會喺紅館見!」一時一樣!不過要數最騎呢是聚會後,數位女歌迷揸車送蔡楓華返家,但行駛至中途,他卻忽然叫停車,然後在馬路旁當街小便。難得 fans沒有驚訝,事後若無其事繼續送他回家。
記者事後致電當晚司儀車淑梅,她表示自己與蔡楓華並不熟絡,「其實今次聚會都係阿 Ken嘅 fans喺網上自發性搞,個搞手係新加坡人,係一間公關公司老闆。佢鍾意咗阿 Ken好多年,今次係佢主動搵我幫手做司儀。大家都知阿 Ken隻眼有事,都想幫佢,其他嘢我唔清楚。」當晚蔡楓華歌迷聚會附設簡便自助餐,埋單只需俾四千元,主辦單位向每位 fans收取$320,並要求入數至蔡楓華曾經開設的「歌富製作公司」。粗略估計,扣除成本開支,蔡楓華可淨袋一萬多元,終於有錢醫眼。

賺萬多元

當日蔡楓華歌迷聚會在專搞音樂聚會的「音樂人家」舉行,約有 50人出席,以每人收取$320入場費計,總收入有$16,000。扣除租用場地及食物費用$4,000,估計淨賺$12,000。

 

放大圖片

搞手合照
當日除咗車淑梅外,另一位港台 DJ夏妙然(中間紫藍衫者)亦都係聚會坐上客,而新加坡籍搞手黃小姐(右一)更專誠飛來港主持聚會。

 
放大圖片

平價大食會
聚會當日會場除提供影音設備外,仲有菠蘿腸仔、春卷咖喱角、炒麵及三文治等平價小食提供,選擇不多。$320一位的收費,可以在酒店食一餐自助餐。

 
放大圖片

送簽名明信片
在場每位歌迷除咗可以近距離與偶像蔡楓華接觸及交談外,主辦單位更預備限量版蔡楓華親筆簽名明信片送俾歌迷。

 
放大圖片

歌迷婆婆塞利是
蔡楓華搞呢個歌迷聚會唔止有錢賺,仲有唔少歌迷奉上利是。圖中呢位婆婆塞咗封好厚嘅利是俾蔡楓華。記者問婆婆點解俾利是,佢話:「佢好慘,成日俾人蝦,幫得就幫啦!小小心意。」

 

神秘參加方法

其實今次蔡楓華搞歌迷聚會,事前嘅參加方法都幾神秘,參加者先要填個人資料及有咩想同蔡楓華講,並以電郵形式與搞手聯絡。之後搞手要求參加者先到銀行入數,才有專人通知聚會的時間及地點。當中更有一份注意事項,話蔡楓華有青光眼,叫參加者到時唔好用閃光燈影相。

青光眼難以完全康復

養和醫院眼科專科醫生許少萍醫生指,青光眼早期病徵不明顯,「如果患者冇及時發現,患者四周視力會逐漸減弱。如沒有適當治理,最後更會導致永久失明。任何年齡人士均有機會患上青光眼,而成因包括眼睛曾經受創(被打或意外)、家族性遺傳、眼球內的壓力過高、深近視或深遠視等。醫生通常會以眼藥水、雷射手術或口服藥物來治療青光眼,不過受損視力難以完全康復。」

 

當街小便可入獄

梁永鏗(圖)律師指,隨街小便可能會觸犯到兩條法例,「如果咁啱被警察當場見到的話,就可能會以簡易程序治罪條例,檢控佢在公眾或無掩蔽的地方或其他不適當的地方大小便。一經定罪,最高可處罰款$500或入獄 3個月。不過如果咁啱有人經過報警追究的話,就有可能觸犯刑事罪行條例,即任何人無合法權限或辯解,在公眾地方或公眾可見的情況下,猥褻暴露其身體任何部分。一經定罪,可處罰款$1000及監禁 6個月。不過當事人可以人有三急為辯護理由,通常都唔會告刑事。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()