31歲的廖碧兒近日被踢爆搭上富二代李澤楷表弟林忠豪,進駐對方淺水灣別墅,事後更以勝利者姿態,暗指陳豪放料兼將對方由「好朋友」降格做「人哋」,兩人正式分手。
與陳豪拍拖6年的廖碧兒,一直只當對方水泡,其間不斷暗溝城中富二代,包括空中少爺Dominic Ng、林建岳兒子林孝賢。不過最爆的是,原來廖碧兒06年曾瞞住陳豪,釣過老竇身家過億、楊千嬅老公丁子高,兩人拍拖近一年。
慘被蒙在鼓裏的陳豪,周日(26日)凌晨沮爆自嘲:「我係loser!」又表示不再揀貪錢女人做女友,傷得極深!


入行9年的廖碧兒,05年初同陳豪合拍劇集《心花放》撻着,戀情維持6年,但她原來曾於06年劈腿釣過楊千嬅老公丁子高(Real)。知情者透露:「03 年丁子高同古天樂助手Ronnie合資搞酒吧『1520』,Ronnie不時都會帶啲小生、花旦俾任職公關公司嘅丁子高識,05年尾碧兒透過Ronnie認識丁子高。」
據知一心釣金龜的廖碧兒,其後得悉丁子高爹哋在上海有3間製衣廠,身家過億,即鎖定目標主動出擊。恰巧丁子高亦對佢有意,借自己公關身份,邀請對方出席06年頭的Gucci春夏時裝展兼酒會,其間丁子高對廖呵護備至,未幾兩人便成為秘密戀人。
「07年農曆大年初一,丁子高更帶廖碧兒返屋企同媽咪Susan姨拜年。當時Susan姨對碧兒幾有好感,讚佢靚女又大方,做新抱一流,不過冇耐佢哋就散咗。最初碧兒揀佢,都係貪佢有錢,點知後尾先發現丁子高月薪得兩萬,丁父除咗打本俾佢開酒吧,都冇乜錢過佢手。咁啱嗰陣丁子高同千嬅亦開始醞釀緊,雙方好順利咁和平分手,之後仲係朋友。」

陳豪心死拒復合
周日凌晨(27日),陳豪於九龍城為新劇《心戰》拍外景,全程表現得極沮喪,被本刊記者問及剛過去的聖誕節點過,他淡淡然話留在家裏同家人食飯。記者問他知否廖碧兒曾釣丁子高,他即沮爆說:「唔知!(覺唔覺得自己輸咗?)係呀,我係loser,又點呀?算啦!(有冇聯絡碧兒?想唔想復合?)唔使聯絡啦,過咗去嘅嘢提嚟冇意思,復合機會都好微!」記者問他將來是否會揀唔貪錢、冇機心嘅女仔,陳豪即時笑到見牙唔見眼,點頭默認。他還透露將與朋友合資在馬來西亞搞咖啡店,明年1月會到當地睇舖,寄情事業。
週二(28日),本刊記者到電視城搵廖碧兒回應釣丁子高一事,她即笑容牽強表示:「我唔會再回應!」
本刊致電丁子高,問及他跟廖碧兒的舊情史,他反應極大話:「嗰時佢去咗我負責嘅Gucci騷而傳緋聞之嘛!(但碧兒曾經喺農曆新年到你屋企同你媽咪拜年,你媽咪仲讚佢喎。)佢係我朋友嚟嘅,係經Ronnie介紹識,嗰次佢哋兩個一齊上我屋企拜年。我媽咪係有讚過佢,不過我個個朋友媽咪都有讚o架啦!」最後丁子高表示呢啲花邊新聞,唔需要同老婆楊千嬅提及。

新歡林忠豪緋聞多
32歲林忠豪是匯能燈光主席,專吼圈中女星名模。據知冧女有一手的他,過往曾與諸葛梓岐、盧恬兒、Ana.R拍拖,01年他與亞視女優季軍吳鎧彤拍拖時,更曾於山頂梅道同居。近日有周刊再爆他曾追求周秀娜和莊思敏。本周三(29日)記者致電林忠豪,他說:「雜誌講嗰啲女藝人有啲我根本唔識,有啲就只係普通朋友,好似莊思敏都識咗10年啦,朋友食飯都好平常啫。」不過對於碧兒同過丁子高拍拖,以及與碧兒的關係,佢就落閘話:「呢排好多記者打嚟問我,我真係唔想再回應。」

狂釣金龜
10年︰溝林忠豪
兩周前,廖碧兒到林忠豪的淺水灣獨立屋斷正,事後林被揭是李嘉誠外甥,父親林孝文是中渝置地控股副主席。有報道指是廖主動追求男方,兩人近日頻頻睇千萬豪宅。

冧岳少仔
廖碧兒搭上林忠豪前,有指曾與擁有160億家族資產的林建岳兒子林孝賢拍拖幾個月。今年8月廖碧兒更上林孝賢遊艇玩,證明兩人交情非淺。

08年︰食空中少爺
廖碧兒與加拿大UBC同學兼現職維珍航空的空中少爺Dominic Ng返家密會被斷正,男方家住羅便臣道嘉兆臺,家境富裕。


輸家陳豪被本刊問到對丁子高印象時,居然話唔識佢。記者提到丁與他亦曾經同場出席Gucci騷,他說:「傾偈就叫識,咁識囉。」


對於曾釣丁子高,廖碧兒只一路牽強微笑,拒絕回應。


06年孖住去騷
06年丁子高邀請廖碧兒出席Gucci時裝展,乘機一親佳人,最終得米。《壹週刊》圖片


廖碧兒與丁子高分手後關係友好,丁子高和楊千嬅上周一(20日)擺酒,廖碧兒亦有到賀。



愁爆開工
周日(26日)凌晨,過了一個單身聖誕的陳豪在九龍城拍外景,全晚顯得悶悶不樂,但仍努力拍劇,非常專業。


當陳豪回應完廖碧兒暗釣丁子高一事後,陳豪更顯落寞。


外景當日,仲有邵美琪、楊證樺等演員,不過陳豪心情勁差,跟他們鮮有交流。


《蘋果日報》圖片


周秀娜向記者承認曾和林忠豪吃飯,但又說:「我唔覺佢追我!」


《蘋果日報》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()