有反應唔奇!(設計對白)
探熱針
女上男下 葉山豪 藍燕搞出火
2010年09月16日
日本仔葉山豪孭正男主角,同中、港、日四肉女在新片《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,於眾目睽睽下日做夜做,大戰連場一樣應付自如,直至遇上自稱 Crazy Babie、剝清坦蕩蕩的藍燕,「小豪」竟然有反應,唔想辛苦,葉山豪索性將黐住下體的封箱膠紙鬆開,透吓氣。
有反應
上週三(九月八日),著住浴袍的藍燕跟葉山豪一齊埋位試床戲,雖然話係清場,現場仍有燈光場務攝影師十幾對眼實,但首次露點的藍燕依然去到盡,試啱位,藍燕就一二三除浴袍,自動波騎在男主角葉山豪身上搖來搖去。
女主角唔怕醜,在戲中同飾演陰陽人的 36F導彈雷凱欣做對手戲,搞到下體損晒的葉山豪繼續挑戰難度,同藍燕埋位肉搏,即使有姿勢冇實際,但他竟然有反應,搞到要向導演要求將本來黐到實的膠紙鬆開,令自己冇咁辛苦。
「我之前已經知道自己要做乜嘢,到正式開拍,同我估計嘅一樣,加上我睇過原著,知道點做,所以冇尷尬。」承認有生理反應的葉山豪強調一切在自己意料之內,不會感到難為情。 
我控制唔到 o架!(設計對白)
 
被著住浴袍試戲的藍燕坐上身,葉山豪已經 high晒,反而女方顧住聽導演講嘢,俾唔到反應。
 
試完戲,藍燕即除浴袍拍肉搏戰,雖然明知做戲,葉山豪依然有反應,要鬆膠紙透氣。 
探班當日,有法國電視台記者到現場採訪,老闆蕭定一親自招呼。
 
怕尷尬變得硬繃繃的雷凱欣,埋位影相時幾乎唔識擺甫士,但有 F奶波神之稱的她,仍舊吸引到對手葉山豪目光。
 
試拍一場在窗前摸摸揸揸的情慾戲,藍燕笑唔停,身後的葉山豪則肉緊到瞌埋眼。 

AV女優周防雪子見慣人,就算有龍友現場影相,依然放到盡,夾胸、露股,十分專業。

男人鍾意
至於在內地做過電視劇女主角,因為 Crazy才挑戰接拍三級片的藍燕,對戲中老公葉山豪有反應,完全不意外:「我就對佢冇反應嘞,下邊黐晒膠紙,亦都感覺唔到佢有咩變化,好多男人都鍾意我,佢係正常男人,有反應唔出奇呀,不過我而家唔鍾意男人,因為我遇到嘅男人都好衰。」
週日(九月十二日)下午,電影公司安排一班龍友到片場探班影相,下巴神奇變尖的雷凱欣雖然大方露半球,不過有拍慣 AV的周防雪子同場,在對方露半股、扭腰、跌膊、夾胸,扭盡六壬,雷凱欣實在無法不亂,硬繃繃的她還要龍友提場,先識變多幾個甫士。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()