黎明力捧新人 JW一直以「神秘」手法宣傳,即使早前搞音樂會也只是齋唱騷功力,沒有埋身訪問。昨日 JW由黎明陪同現身新碟記者會,即場公佈新碟定單已達 2萬多張。 JW在台上首度開腔說:「我就快要去讀書,我會努力。」


其他娛樂名人影片

黎明新寵 JW昨日穿上深藍色外套襯以長直髮,打扮比起 19歲真實年紀依然顯得成熟,但相比起上次音樂會的「麗花皇宮」打扮已表現較切合年紀。現場見 JW明顯怕醜,眾高層發言後,司儀戲弄她說:「我知你今日實有嘢想講,你可以講啦!」現場還公佈 JW新碟定單有 27,035張,更有律師樓代表作證,相當認真。

放大圖片
黎明陪同 JW出席新碟記者會,穿上約 3吋高踭鞋的 JW只矮老闆約半個頭。

黎明陪同 JW出席新碟記者會,穿上約 3吋高踭鞋的 JW只矮老闆約半個頭。

放大圖片
早前 JW以紫紅色超長裙在音樂會出現,打扮十分老成。資料圖片

早前 JW以紫紅色超長裙在音樂會出現,打扮十分老成。資料圖片

「就快去讀書」

JW笑笑口說:「多謝所有鍾意我嘅人,鍾意我音樂嘅朋友,我就快要去讀書,我會努力,希望到時大家會支持我。」稍後 JW返英國讀書,要待假期才有空檔錄音做歌。黎明透露 JW的母親堅持她要完成學業,所以才以特別方式宣傳,他又承認 JW的處女碟製作費比以往的歌手多,他說:「做唱片要用唔同方法,要睇做幾長久先成為真正藝人,有知名度,令大家認同,咁先衍生回報率,唔可以培育嘅時候,畀少啲奶粉佢飲,我有信心佢可以做到長線。」問黎明刻意安排 JW不接受訪問,是否怕被轉移視線?他說:「我知你哋想問乜,都係問吓佢背景,係咪叻過 Janice(衞蘭)呢啲,等佢讀完書踏入社會先面對將來,想佢 focus讀書,做個校園歌手先。」問黎明會否為 JW於年底再推出唱片?他說:「出咁多做乜?或者明年先。」至於 JW會否角逐新人獎,黎明表示:「佢媽咪講過讀咗書先,報答咗媽咪先。攞唔攞到獎唔重要,有獎又唔會令佢『娶』到個好老公,而且家頒獎禮變成一個騷,每個台都有自己 friend底,要捧嘅人,如果自己走入人哋嘅制度,即係對自己唔公平。」

黎明否認偏心

至於 JW合約會否較長,黎明又以金句回應:「唔好用長短嚟計,人嘅壽命幾長都度唔到啦!」黎明又否認公司偏寵 JW,他說:「大家宣傳期唔同,衞蘭紅館演唱會製作,我都有參與,下月底佢同 Janice Man套戲上映都做宣傳,一步步嚟。」採訪:王連連攝影:陳志嵐


JW昨日以深藍色西裝褸及貼身褲出現,切合年僅 19歲之齡。

JW唔吼新人獎等娶好老公

黎明花上數百萬元打造的JW,處女唱片開賣四日銷量報捷,稍後將返英國讀書的JW,在祝捷記者會上首度開腔,不過繼續玩神秘不接受訪問,至於會否角逐新人獎則由JW媽咪揸fit,黎明更打趣說:「新人獎幫唔到佢『娶』個好老公。」


黎明全程傍實JW,寵愛有加。

JW出道後一直玩神秘,由只見其聲不見其樣,到早前的音樂會才「真身」曝光,昨日黎明為JW的新碟「Los Angeles」特別選了同名的JW酒店舉行記者會,身為女主角的JW,沒有刻意誇張造型,反而以簡單清爽的藍色西裝外套白色衫示人,而老闆黎明、監製雷頌德(Mark)及高層王凱文則變身綠葉,並由會計師公布JW新碟在七月廿九日前定單數字為27,035張。

黎明否認衞蘭失寵

JW首次面對傳媒開腔明顯一臉害羞:「多謝全部鍾意我歌嘅朋友,網上面聽我歌嘅朋友,我好快要返去讀書,希望返嚟仲可以同大家見面,thank you!」記者會後,唱片公司不設JW接受訪問,留下黎明和Mark撐場。黎明表示JW的唱片加MV到音樂會投資幾百萬元,難怪被指JW得寵衞蘭(Janice)失寵?黎明否認偏心:「每個宣傳期唔同,Janice即將紅館開個唱,大家一步一步去做。」黎明表示JW還有兩年才畢業,一年只得兩次假期,上次阿Mark飛到英國為她錄音,雖然製作費一定多,但唱片公司並非要即時回報,當歌手有知名度和有人認同,自然會有回報,黎明笑言:「唔會因為培育期就會畀少啲奶粉佢飲嘅。」講到為何不讓JW做訪問,黎明抵死說:「我同你哋相處咁耐,知你哋想問佢乜,都係問佢係咪叻過Janice啫,佢依家專心讀書要緊。」

可會讓JW角逐新人獎?黎明坦言:「同佢媽咪講過呢個問題,佢媽咪話讀書最緊要,讀好書先係報答媽咪,新人獎幫唔到佢『娶』個好老公。(唔會幫佢報名?)依家頒獎禮都百分百變咗騷,係捧自己人,佢哋有自己制度,你踩入人哋制度,等如對自己唔公平呢。(唔出席頒獎禮?)要問佢媽咪,讀書緊要呀。」


雷頌德為JW戴上老闆送贈的名貴耳筒。


JW在祝捷會上繼續玩神秘不接受訪問。

「佢告一段落嘞」

黎明表示JW放假才能返港,若時間配合會返港為Janice演唱會做嘉賓。JW豈不年底不會有新碟?黎明即抵死說:「出咁多碟做乜?最快都明年暑假。」如何獎勵JW?黎明竟謂:「佢告一段落嘞!(出完唱片冇利用價值?)佢媽咪咁講架。

黎明批准JW唔爭新人獎

黎明今年力捧新人JW的新碟《Los Angeles》,推出四日已大賣,身為老闆的黎明昨日特別選在同名的JW酒店舉行記者會報喜,由會計師親自公布首批定單數字為「27,035」張,今次是JW繼早前音樂會曝光後,正式面對傳媒。聽到老闆黎明和監製雷頌德滿意成績時,JW笑面下仍難掩害羞說:「多謝全部鍾意我啲歌嘅朋友、網上聽我啲歌嘅朋友,我好快要返去讀書,希望返嚟仲可以同大家見面!Thank You!」

不過,記者會後未有安排JW接受訪問,繼續玩神秘。


 JW新碟銷情理想,黎明及雷頌德等開記者會報喜。
JW新碟銷情理想,黎明及雷頌德等開記者會報喜。


 雷頌德為JW整理耳筒,照顧有加。
雷頌德為JW整理耳筒,照顧有加。




 年紀輕輕的JW向Fans致謝時,難掩害羞之情!
年紀輕輕的JW向Fans致謝時,難掩害羞之情!

黎明透露JW將返英國繼續餘下兩年學業,若時間許可會返港擔任衞蘭的演唱會嘉賓。問到角逐新人獎一事?他說:「佢媽咪話讀書最緊要,讀好書先係報答到媽咪,新人獎幫唔到佢娶個好老公。(唔出席?)要問佢媽咪,讀書要緊。」他又指現今頒獎禮百分百變質似做騷。對於被指偏心JW忽略Janice,他說:「每個人宣傳期唔同,Janice即將開演唱會,製作我都有參與,仲有電影宣傳,逐個逐個做。(JW年底會唔會再出新碟?)出咁多碟仲乜?最快都要明年暑假啦!」驗。」


 黎明力捧JW,但仍希望她先讀好書!
黎明力捧JW,但仍希望她先讀好書!

JW 不 接 受 傳 媒 訪 問
黎 明 免 愛 將 嚇 親

 

【 明 報 專 訊 】 黎 明 力 捧 女 新 人 JW 於 上 月 尾 推 出 的 處 女 碟 《 Los Angeles 》 成 績 理 想 , 公 開 發 售 幾 日 已 有 2 萬 4 千 多 張 銷 量 。 惜 JW 惜 到  的 黎 明 昨 日 舉 行 記 者 會 公 布 喜 訊 , JW 亦 首 次 開 腔 感 謝 各 界 支 持 , 但 在 老 闆 保 護 下 始 終 未 有 接 受 傳 媒 訪 問 , 免 被 捲 入 是 非 漩 渦 。

 

JW 快 返 英 國 讀 書

 

神 秘 女 新 人 JW ( Joey Wong ) 於 上 月 29 日 推 出 首 張 專 輯 《 Los Angeles 》 , 短 短 幾 日 已 有 好 成 績 。 老 闆 黎 明 昨 日 聯 同 監 製 雷 頌 德 舉 行 記 者 會 公 布 喜 訊 , 請 來 黃 龍 德 會 計 師 宣 布 JW 的 新 碟 , 截 至 7 月 29 日 前 的 首 批 訂 單 數 字 是 27035 張 , 成 績 驕 人 。 JW 首 放 下 神 秘 面 紗 , 一 臉 害 羞 地 開 腔 答 謝 大 家 支 持 ︰ 「 我 希 望 多 謝 全 部 喜 歡 我 的 朋 友 、 網 上 喜 歡 我 音 樂 的 朋 友 。 快 要 返 英 國 讀 書 , 我 會 繼 續 努 力 , 希 望 回 來 時 仍 可 跟 大 家 見 面 。 」 席 上 , 雷 頌 德 對 JW 有 此 佳 績 , 自 覺 也 威 水 ; 黎 明 就 希 望 大 家 會 支 持 JW 這 張 幾 百 萬 元 製 作 費 , 但 只 賣 68 元 的 專 輯 , 最 後 更 代 表 大 老 闆 林 建 岳 送 上 名 貴 耳 筒 作 獎 勵 。

 

有 信 心 屬 長 線 投 資

 

不 想 JW 被 傳 媒 的 尖 銳 問 題 嚇 壞 , 黎 明 於 記 者 會 後 不 安 排 她 接 受 訪 問 , 由 他 與 雷 頌 德 頂 上 。 黎 明 透 露 《 Los Angeles 》 由 上 月 29 日 推 出 至 今 , 實 際 銷 量 已 有 2 萬 4 千 幾 張 , 非 常 滿 意 和 開 心 , 有 信 心 數 字 於 暑 期 後 會 繼 續 上 升 。 黎 明 為 JW 不 惜  身 宣 傳 , 更 遷 就 她 到 外 地 以 更 高 成 本 製 作 唱 片 , 但 強 調 自 己 一 視 同 仁 沒 偏 心 。 他 說 ︰ 「 做 唱 片 不 能 計 即 時 回 報 , 要 看 花 多 少 時 間 令 她 成 為 有 知 名 度 、 得 到 認 同 的 藝 人 。 目 前 最 重 要 是 湊 大 JW , 沒 理 由 在 培 育 時 間 少 給 她 兩 杯 奶 粉 , 我 有 信 心 這 會 是 長 線 投 資 。 簽 了 長 約 ? 每 個 人 的 壽 命 是 計 算 不 到 的 。 」

 

先 做 校 園 歌 手

 

為 保 護 JW , 黎 明 表 示 她 一 日 未 讀 完 書 也 不 讓 她 接 受 訪 問 , 並 笑 言 ︰ 「 來 來 去 去 都 只 會 問 她 可 覺 比  蘭 叻 , JW 只 是 個 校 園 歌 手 , 待 她 踏 入 社 會 才 自 己 面 對 。 」 據 知 JW 即 將 飛 返 英 國 繼 續 學 業 , 問 年 尾 時 可 回 港 角 逐 新 人 獎 ? 黎 明 說 ︰ 「 我 們 跟 她 的 媽 媽 有 協 議 , 學 業 最 重 要 , 即 使 贏 了 新 人 獎 也 幫 不 到 娶 個 好 老 公 。 這 點 我 認 同 , 亦 尊 重 她 的 媽 媽 , 獎 不 代 表 什 麼 , 最 重 要 是 觀 眾 認 同 。 新 人 獎 , 報 不 報 名 也 沒 所 謂 , 每 個 台 也 有 自 己 態 度 , 我 走 入 去 就 對 自 己 不 公 平 。 現 在 的 頒 獎 禮 是 場 騷 , 每 個 台 有 自 己 力 捧 和 友 好 的 人 , 跟 我 們 以 前 年 代 的 頒 獎 禮 相 比 , 已 是 百 分 百 的 大 改 變 。 」

 

以 學 業 為 大 前 提 的 條 件 下 , 黎 明 表 示 JW 相 信 要 到 明 年 暑 假 才 出 碟 。 不 趁 年 尾 頒 獎 禮 前 多 出 一 張 ? 他 愕 然 地 反 問 ︰ 「 出 那 麼 多 做 什 麼 ? JW 已 告 一 段 落 。 她 的 媽 媽 是 這 樣 說 的 , 她 要 回 去 讀 書 ! 」 雷 頌 德 不 認 為 打 造 JW 有 很 多 掣 肘 , 強 調 對 JW 來 說 , 能 出 唱 片 、 開 音 樂 會 、 拍 MV 已 是 很 大 獎 勵 。 最 後 問 到 可 會 擔 任 楊 千 嬅 10 月 演 唱 會 嘉 賓 , 黎 明 說 ︰ 「 今 日 只 想 回 答 跟 JW 有 關 的 問 題 。 」

 

■ 有 片 睇 : http://ol.mingpao.com/entvideo.htm

 

記 者 ︰ 孫 慧 莊

 

 


JW 就 算 穿 上 高 跟 鞋 都 不 到 老 闆 黎 明 的 耳 下 。 ( 攝 影 ︰ 孫 華 中 )


黎 明 與 雷 頌 德 代 表 大 老 闆 林 建 岳 送 上 耳 筒 , 獎 勵 JW 新 唱 片 賣 得 好 成 績 。 ( 攝 影 ︰ 孫 華 中 )

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()