香港人就是這樣,鬧歸鬧,但書照睇新聞照煲。你鍾意 o靚模,定鍾意 Normal?答案呼之欲出,否則不會每年甘願拋露事業線的 o靚模越來越多。成功,近年對於肯博肯露的女仔來講好像特別容易,百果園 E神 Dada Chan(陳靜)、浸大 E神 Carol(楊梓瑤)係好例子。為乜?供求問題而已。記者:葉雪芯攝影:陳盛臣

百果園 E神:唔露無 Job做

今年書展禁止 o靚模搞簽名會活動,最無辜便是百果園 E神陳靜( Dada Chan):「顧問團都無睇過我哋本書,裏面嘅性感相少之又少, Bikini都係得幾張,都係着有好多布嘅衫。不過後來我哋搵到商場肯借地方俾我哋搞簽名會,所以我唔入書展都無所謂。其實我都讚成禁止 o靚模入書展,因為我都覺得有某部份 o靚模實在太肉酸又無底線。」 Dada的彈出,全靠《蘋果日報》娛樂版的一輯泳裝訪問,說過份性感又未算,全因為當事人身材在視覺上實在太震撼累事。事實上,在這輯訪問前, Dada只是穿過兩次泳裝工作,而且是年多前的事,至於為何突然肯博肯露,不外乎因為錢:「我拍完『百果園』廣告之後,暫時唔可以拍性感比堅尼相,所以隔咗一年左右都唔可以接性感工作。但亦因為咁,突然少咗好多 Job。我身邊有好多 Model朋友只要肯露,真係多好多 Job,見到人哋進步,自己唔郁就等於退步,所以,博呢鋪!我好清楚自己有乜本錢,市場又有呢個需求,我大個女,唔想再局限自己。今次,算是博到最盡了!」錢,有搵多了嗎?「有,多了一倍。我想買樓畀屋企人住。」明言「今鋪一定要得」的 Dada,強調她與其他 o靚模定位不同,雖然行性感,但亦有底線:「我一定唔會影內衣,有些 Pose我係唔會做嘅,就算唔露點,就咁搵張床單遮住三點喺張床度典來典去我都唔得。因為我唔係為搵快錢,我有目標,最想做到一個成功的性感 Icon!其實想拍戲表現自己的演技,條路仲要行好耐。」

幕後人:性感就有人記得 放大圖片
施念慈

施念慈

施念慈作為 Dada陳靜的經理人,直言簽了陳靜之後就開始着她行性感:「我簽佢係想 Promote佢,令佢有曝光率、有知名度。其實雙方都好明白賣點是甚麼,影得 Sexy,自然吸引到人注意,起碼大家叫得出陳靜呢個名。」 Dada跑出,很大部份要歸功施念慈,事關所有曝光皆由訪問做起:「趁夏天我幫佢接咗好多訪問,雜誌 Cover、報紙娛樂版等等。訪問方面我都揀得好小心,例如十次訪問要着 Bikini,我只接四、五個,唔想次次露咁多。我想男仔鍾意佢,女仔都鍾意佢,咁娛樂圈條路先可以走得長久。」

1.與陳柏宇合作的百果園廣告,令 Dada打響了名堂,當時形象十分清純,但亦因為廣告要保持這個形象,令她收入和工作量大幅減少,以至今日盡地一煲大晒身材搶回人氣。

放大圖片

 

放大圖片

 

 

放大圖片

 

2.Dada說,現在大家都叫佢「百果園 E神」,其實她頗喜歡這個名字,因為證明多人記得她的廣告。但她澄清,自己根本無 E Cup,只有 D Cup,可能傳媒想誇張一點,或者與其他人比較,先將她的 Cup數激增。

放大圖片

 

3.今次推出的寫真集《 First Impression》無 Sponsor,完全是經理人施念慈自資出錢為煲旗下 o靚模人氣,走的是唯美路線,絕少性感相。4.自從不吝嗇事業線後, Dada的事業的確順風順水了不少,商場 Show接個不停。

放大圖片

 

4.自從不吝嗇事業線後, Dada的事業的確順風順水了不少,商場 Show接個不停。

放大圖片

 

5.Dada告誡各位想入行的女仔,讀書好重要。她自言讀唔成書,所以早入行,如果還在求學期,就盡量不要裸露,尤其忌掛着學校名。

放大圖片

 

6.《蘋果日報》這輯泳裝專訪,是 Dada的事業曙光,令她的人氣即時暴升。但拍照時其實十分驚慌,因為當時肥了很多,怕照片出來的感覺似肉彈。

浸大 E神:絕緣天橋想突圍 放大圖片

 

香港女仔好醒目,個個都知自己賣點。一擊即中的,又何止一個?由美少女廚神引到鄭中基眼定定、到家背住「浸大 E神」一名的 Carol(楊梓瑤)正是其中一個:「我當然知道自己的 Selling Point。其實我着衫不嬲都好密實,只係大家總係鍾意將焦點放喺我個胸度。我身材唔夠高,永遠無可能行天橋,要搵辦法突圍。行性感,其實想吸引人注意,咁就多一個機會俾人留意到你。」女仔人家,要過性感這一關,不是易事,她說:「我有擔心過有驚過,當初決定要露事業線,都消化了好一陣子。外面的抨擊聽得多,起初會嬲會介意,唔明白點解外界唔可以睇嘢正面一點。不過家都消化晒,唔會再理。」由動漫節 Game Girl做起, Carol當時一直都只係本住搵外快的心理,直至現在,幾乎半隻腳踏入娛樂圈,想法依舊:「就算有幾多 Job都好,讀書始終係我嘅人生重點。家所有的工作都只係暑期工,我梗知道做 Model做唔到一世,暴露都唔可以露到老,所以讀書係為自己的人生買保險。」

經理人:市場有買有賣

Carol所屬的 Starz People,一直被行內視為正統模特兒公司,以往連泳衣相都唔多讓旗下 Model接,到今日突然博到盡推 Carol影噴血寫真,經理人小津說,只因市場有買有賣:「人人都做,我哋唔做就係自己蝕底。」她續說,「 Starz People係最早推出 o靚模嘅公司,以前 BoBo、 Janice Man、 Niki都係我哋公司出嚟嘅。只不過以前無寫真書展呢個平台,家算係多一個途徑俾佢哋跑出嚟。不過我哋都有底線,就係唔露點!事關內衣、泳裝相都係 Fashion之一,影得靚有美感,我哋就係抱住專業 Model嘅態度嚟工作。」

放大圖片

 

7.Carol的寫真,人如其名,《 Huge》,大胸深溝樣樣有齊,噴血度與當年 Chrissie推出的寫真有得揮,食蘋果、陽光沙灘滑浪板等,十分有 Chrissie的影子。她直言,部份 Pose,是睇鹹書學返嚟的。

放大圖片

 

放大圖片

 

 

放大圖片

 

8.雖說不怕行性感路線,但 Carol亦有擔心過定型問題,現在多數搵佢拍攝的都是泳裝,或者是指定要露事業線。

放大圖片

 

9.Carol認為行性感的確令她更易得到知名度,亦是引人注意的一個捷徑,出道不久,已經有得上獎門人玩遊戲。

放大圖片

 

10.有辣有唔辣,成名代價就是被狗仔隊跟, Carol開初十萬分唔習慣,更曾經感到唔開心。

放大圖片

 

11.Carol完全不介意影內衣照,她更視之為專業模特兒工作。

放大圖片

 

12.這個夏天, Carol說接拍了不少泳衣 Job,只要影得靚統統都無問題,她對自己的身材信心滿滿。

2010書展寫真排隊

 

放大圖片
Annie G.& Hailey C.《 Love More or Less》$98

Annie G.& Hailey C.《 Love More or Less》$98

放大圖片
A.Lin& Dada《 Kiss Enough》<br/>$98

A.Lin& Dada《 Kiss Enough》$98

放大圖片
Yumi《 Yumi-form》$88

Yumi《 Yumi-form》$88

放大圖片
Donut《 Summer Diary》$88

Donut《 Summer Diary》$88

放大圖片
Debby等《 inside》$98

Debby等《 inside》$98

放大圖片
新 8模《 girls look book vol2》$98

新 8模《 girls look book vol2》$98

放大圖片
Jessica C.《 Just》$118

Jessica C.《 Just》$118

放大圖片
傅穎《 about her》$128

傅穎《 about her》$128

放大圖片
周秀娜《 Les Vacanccs<br/>d'Amour》$128

周秀娜《 Les Vacanccsd'Amour》$128

放大圖片
Angelababy《 Paradise》$138

Angelababy《 Paradise》$138

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()