不堪性騷擾考慮報警百果園 E神:我唔隨便

憑 33E驕人上圍成為電車男新寵的百果園 E神陳靜( DaDa),繼遭鹹網盜用陳年舊照賣徵友廣告後,最近又爆出被前男友偷拍床照,以及遭人電話及 facebook性騷擾, DaDa堅稱只得床照而沒有情慾照,行性感不等於隨便及開放。


其他娛樂名人影片

百果園 E神陳靜昨日聯同翻版大 S李莉琳( Liz)以及蔡瑩瑩( Ivy),出席紅磡一個商場的開幕儀式,同場羅莽教她們防狼術,但搞笑多於實際效用。

放大圖片
百果園 E神 DaDa堅稱曾拍床照但有穿睡衣,並非情慾照。

百果園 E神 DaDa堅稱曾拍床照但有穿睡衣,並非情慾照。

放大圖片
有翻版大 S之稱的 Liz穿得清凉,示範詠春自然要小心走光。

有翻版大 S之稱的 Liz穿得清凉,示範詠春自然要小心走光。

「總之係變態嘢」

DaDa日前聲稱被前男友偷拍床照,最近更備受變態電話性騷擾,昨日穿上低胸小背心大晒事業線的 DaDa,對此事說:「我呢排俾人喺 facebook同電話騷擾,但內容唔想再講太多,總之係變態嘢,我聽完之後都唔開心。」問她為何還以性感形象示人?她竟然說:「我已經密實咗,本來大會預備咗一套好性感嘅衫畀我,但同公司商量之後,家我會盡量密實啲。」提到被前男友偷拍床照一事, DaDa堅稱只被拍下穿睡衣的相,不過很快已經被她發現及刪除,問會否在不知情的情況下被人拍下情慾照?她說:「唔會,佢冇咁叻,嗰陣佢部相機都係舊款,但因為呢兩件事好巧合,所以我有懷疑係佢做,我好希望佢唔好再打嚟,如果有一日我覺得人身受到威脅,我會去報警。」

放大圖片
o靚模 Ivy上圍不豐滿,但勝在有青春有活力。

o靚模 Ivy上圍不豐滿,但勝在有青春有活力。

放大圖片
DaDa與武師示範詠春,驟眼看更似表演防狼術。

DaDa與武師示範詠春,驟眼看更似表演防狼術。

性感可以高品格

至於有否後悔入行, DaDa說:「行性感唔等於我係一個隨便同開放嘅人,性感都可以高品格,我今年都 21歲,有好多嘢可以自己處理到,我好享受家嘅工作。」採訪:何慧斯 攝影:葉君海


羅莽師傅玩碎玻璃,嚇得三位靚女花容失色。

百果園 E神 陳靜 DaDa:我唔隨便 不堪 性騷擾 考慮 報警

陳靜被性騷擾擬報警

昨日陳靜(DaDa)偕「DaDa黨」Liz及Ivy出席《gi加紅館紅磡起錨》,跟羅莽師傅學防狼術。早前自爆被舊愛偷拍床照及遭電話性騷擾的DaDa,繼續低胸上陣。談及電話騷擾一事,她坦言懷疑是舊愛所為:「我希望佢唔好再騷擾我,佢之前已經喺我瞓覺嘅時候影過我,當時我着住睡裙,不過畀我刪除咗。我即時通知公司,如果人身安全受威脅,我會考慮報警。(有冇拍片?)冇啩!(上討論區查吓有冇段片?)我睇過,有啲有我個名,但入到去唔係我,我都知道有人用我個名整咗啲鹹網!」她強調性感不等於開放,亦可以很高貴。

 


羅莽赤膊發功,DaDa(左起)、Liz與Ivy睇到口擘擘!
羅莽赤膊發功,DaDa(左起)、Liz與Ivy睇到口擘擘!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()