四年一度的世界盃,下個月十一日於南非正式開波!城中不少名人紅星,今屆大多選擇留港觀賽,一來唔想山長水遠飛去南非,二來又擔心當地治安。

雖然話留港睇波,但個個提起世界盃都未開波先興奮,如周秀娜早早約定好友到酒吧觀戰,楊崢就摷番年前於德國購買,價值二千元球衣捧德國隊,霍震霆及陸恭和更買定3D大電視招呼朋友返屋企睇立體波,馬鴻銘則講明會下注,小賭怡情增加刺激感。

人人準備充足,齊齊迎接世界波!

周秀娜 儲球衣睇靚仔

周秀娜近期頻頻獲邀出席足球活動,實際上她一樣喜歡看足球,近期更開始儲球衣,最鍾意的球員是卡卡(巴西),「他球技好,人又靚仔,最難得是感情專一;美斯(阿根廷)、禾確特(英格蘭)都好。」她今屆心水捧走世界盃的是阿根廷和英格蘭。

周秀娜雖然手頭上好多工作,但她表示一定會抽空與朋友到酒吧看波,最興奮是入球一刻,全場歡呼,「男友會同我哥哥、細佬一齊看,佢哋可能會排斥我,好彩我都有班波友。」

周秀娜最享受入球歡呼的一刻,會到酒吧睇波,她最鍾意球員卡卡,指他靚仔又專一。

楊崢 熱捧德國隊

名模楊崢對四年一度的世界盃特別關注,她表示進入十六強後,必定會留在家中與家人一起欣賞餘下的各場賽事。「四年前的世界盃,我親身飛去德國觀賽,感受現場的氣氛。不過,今年就無打算去南非睇,除了擔心當地的治安外,工作時間表亦唔容許。不過,我全家人都係愛波一族,所以今年,我都係留在家中同佢哋一齊睇。」

楊崢熱捧德國隊,四年前更專程到德國觀賽,楊崢笑說:「那次我在當地購買了一件價值二百歐羅(約二千港元)的德國球衣,穿着入場欣賞賽事。睇現場同睇電視完全兩回事,現場節奏好快,球員入咗波後,只會慶祝十秒,但電視就會重播多次不同角度的playback,節奏較慢。」

楊崢上屆到德國看世界盃,用二千元買了件德國隊波衫,今屆她又會穿德國波衫,在家看世界盃。

陸恭和掃3D眼鏡招呼朋友

踏入五月,陸恭和忙個不停,追看NBA、網球大賽、歐聯決賽等,六月又要追看世界盃,他表示會由分組賽開始看,為了看得盡情,他特別用三萬元買了一部55吋的3D電視機,留待下月正式開封,「用3D看,人和足球都好立體,好多朋友連cable都費事裝,book定來我家睇波,我特別買多幾副3D眼鏡和幾箱汽水,招呼朋友。」陸恭和最欣賞的球員是C朗(基斯坦奴朗拿度,葡萄牙),「他速度快,有腳法,是寸啲,都抵佢寸,因為他真是勁。」陸恭和以頗專業的口脗分析形勢,「歐洲隊今屆應該好難踢,天氣熱不容易適應,隊波又踢殘了,反而南美和非洲隊有着數,冷門的烏拉圭上到八強都唔奇,我看好葡萄牙,整體好強。」

陸恭和用三萬元買了一部55吋的3D電視機,務求以最立體的畫面睇好波,「我會買多幾副眼鏡招呼朋友。」

霍震霆換60吋3D電視

港協暨奧委會主席霍震霆,世界盃期間雖然要飛去南非,不過就唔喺現場欣賞賽事,而係到當地開世界足協會議。不過,與兩位兒子啟剛和啟山都是足球發燒友的霍震霆,近日正物色一部60吋的3D電視機,確保不能於現場觀賽,都有最佳的視覺享受。

霍震霆正尋找一部60吋的3D電視機,同三個仔一齊追看賽事。

歐陽妙芝情迷馬甸尼

歐陽妙芝的老公方時俊是足球迷,每次去歐洲旅行,一定會看一場波,他更有計劃到南非看世界盃,「老公好想去,好想感受現場氣氛,但他好忙,仍未知可否抽到時間過去。」

以為只是陪老公看波的歐陽妙芝,原來一樣有心水,她力捧意大利,皆因她是球星馬甸尼的粉絲,「○○年我到意大利工作,一位model朋友招呼我到她好朋友的屋企,當時我不知她是馬甸尼的太太,她只說老公是AC米蘭隊長,又叫我等她丈夫回來合照留念,但我太累要先回酒店,結果錯過了良機。

「我鍾意意大利人,一定支持意大利隊,但老公話不可以看輕美國隊,一樣好波。」

歐陽妙芝與丈夫都是球迷,今年世界盃賽期如有時間,一定飛去南非睇波。

歐陽妙芝年前到訪球星馬甸尼家,可是當時她不知對方是著名球星,錯過合照機會。

去年聖誕,意大利球星馬甸尼好有心,訂做了兩件球衣,上面分別印有歐陽妙芝兩名兒子的英文名,還附上親筆簽名。

馬鴻銘小賭怡情

全國政協馬介璋兒子馬鴻銘是正宗足球迷,鍾意睇波又鍾意踢波,○二年他曾親身到日本看總決賽,巴西對德國,他回憶說:「現場好好睇呀,氣氛一流。」今年他決定留港睇波,因為覺得南非太遠,治安又差。

馬鴻銘坦言場場都想看,最後要看時間能否配合,他今屆看好阿根廷和巴西,最喜歡的球員是阿根廷的美斯,「美斯是國腳,好好波,速度好快。我期待看意大利、巴西、阿根廷和西班牙,南非都應該幾犀利,有天時地利人和。」

為了增加刺激感,馬鴻銘會同朋友一齊賭波打牙骹戰,「我鍾意同班朋友一齊看,落酒吧飲下啤酒、剝下花生,小賭怡情,一千幾百都OK,或者朋友牙骹戰,賭餐飯,刺激啲!」

馬鴻銘每場賽事都想看,力捧美斯好波兼速度快。因為太太蔡加敏對足球興趣不大,所以到時他會約朋友睇波。

康寶駒南非觀戰

前足總主席(九九至○七年)康寶駒,今屆將會跟隨大隊到南非約翰內斯堡,擔任世界盃紀律小組的工作。熱愛足球的他,雖然不能走到不同的場館欣賞賽事,但他卻安慰自己說:「幸好開幕賽和決賽都在約翰內斯堡舉行。」

康寶駒坦言絕不擔心當地的治安,「今次我係跟世界盃大隊去,出入都會一大班人,除非有恐怖襲擊啦,不過呢個可能性都好低。」

巴西和英格蘭都是康寶駒熱捧的球隊,「鍾意巴西係多年來的情意結,而英格蘭就因為睇得多英超的賽事,加上對球員比較熟,所以呢兩隊都係我今年支持的隊伍。」

康寶駒今屆會跟大隊到南非約翰內斯堡,擔任世界盃紀律小組,想看邊場波都話咁易。

琦琦同老公各有各睇

琦琦同丈夫任達華是足球狂熱份子,而且6年前她以歐洲國家盃作「安胎藥」,日日在家睇波打發時間。講到今屆世界盃兩夫婦就各有各看,她開懷地說:「到時我會放他假,等他同班男人朋友看,我同爹哋、媽咪看,我最鍾意食瓜子、話梅、台灣牛肉乾和檸檬王,又可以叫全女班朋友,一齊打邊爐,邊食邊看。」

琦琦捧英格蘭,尤其喜歡謝拉特和林伯特,「我年年捧英格蘭,對他們有好感,球技好好,四年前輸得慘,我都傷心了好耐,希望今年可以打入四強,老公就捧巴西。」

問琦琦有無計劃到南非看世界盃?她一口否決,「南非好鬼熱,不如舒舒服服在屋企。屋企部電視有成60吋,一樣好睇。」

琦琦世界盃期間會放丈夫任達華假,「老公鍾意同朋友睇,我就鍾意在家舒舒服服同父母一齊睇。」

陳細潔睇決賽歎紅酒

陳細潔(Abbie)笑言做甚麼都可以一個人,但睇世界盃一定要約埋一班朋友先夠氣氛。「今次我冇打算去現場睇,因為呢啲日子機位一定好緊張,我怕有得去,無得返呀!」

笑言最愛一邊睇波,一邊品嘗紅酒的Abbie,今年已約好一班好友返屋企睇波,為了增加刺激,她更會與一齊睇波的好友打賭,「我哋所謂嘅賭波,完全唔會涉及錢銀,只係以酒代錢,等大家睇得投入啲啫!」

陳細潔表示早年熱捧巴西隊,但今年轉捧西班牙。「其實我自己無話特別鍾意邊隊,只係身邊的朋友,個個都話今年西班牙運氣好好,有好大機會奪冠,所以我咪跟大隊支持西班牙囉!」

陳細潔有一個九九年效力曼聯球員的簽名足球。

陳細潔愛捧靚仔球員,年前皇馬來港作賽,她有幸與施丹合照。

陳鴻業湊B睇波兩兼顧

不是球迷的陳鴻業,只看四年一度的世界盃,「好Hit好多人睇,不看怕無話題。」支持英國、意大利、巴西和中國的他,欣賞卡卡(巴西)和C朗(葡萄牙),問他太太鄭詩韻支持邊隊?他搞笑說:「太太支持靚仔,上屆是意大利,今屆未知。」

今年剛添丁的陳鴻業,直言世界盃期間要全力湊仔,睇波都限時限刻,「世界盃期間都想趁下熱鬧,最大機會是看到凌晨那場,那時段BB正在瞓覺。」

陳鴻業表示今年和太太鄭詩韻全力湊仔,只可以看到凌晨的賽事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()