浸大咪神楊梓瑤( Carol)近日剛完成校內考試,昨日她即趁着陽光普照,換上色彩繽紛的比堅尼到泳池嬉水,又躺在池邊曬太陽,令 34E巨咪倒奶而出。雖然胸前事業線長達 7吋,但 Carol卻並不自豪驚人巨乳,她說:「其實 carry起嚟好多麻煩,我好難買到一啲型同貼身嘅衫,平時出街又怕人哋嘅奇怪眼光。」若工作需要, Carol笑言還是樂意賣性感。

放大圖片
浸大咪神 Carol擁有澎湃巨咪,但她卻指豪乳令她不敢着貼身衫。

浸大咪神 Carol擁有澎湃巨咪,但她卻指豪乳令她不敢着貼身衫。

放大圖片
樣靚身材正的 Carol為保持勻稱身材,平時特別注重飲食和運動喼弗。

樣靚身材正的 Carol為保持勻稱身材,平時特別注重飲食和運動喼弗。

「兩年前係肥妹仔」

明知巨咪細腰是自己賣點, Carol近年決心好好保養。她日前行泳衣騷被揭臀部有橙皮紋,她解釋說:「其實我兩年前係肥妹仔,腰圍粗到 27、 28吋,體重直逼 120磅,問題太嚴重,我決心減肥,先係淨食烚菜,跟住又食減肥藥,但太多副作用,身體差晒。最終係好快減咗,所以皮膚就出現橙皮紋,我都會搽多啲 cream,希望可以保養番。」採訪:比華利 攝影:陳慧安泳衣提供: BodiBra ooobiki髮型: Cedric Tsang of Nova

放大圖片
浸大咪神 Carol胸前事業線達 7吋長,今夏事業運必旺盛。

浸大咪神 Carol胸前事業線達 7吋長,今夏事業運必旺盛。

放大圖片
Carol和胞弟(左)童年時經常結伴玩耍,感情要好。

Carol和胞弟(左)童年時經常結伴玩耍,感情要好。

愛與弟玩醫生遊戲

現年 21歲的浸大咪神楊梓瑤生於小康之家,家中除了父母外,還有一名比她小兩歲的胞弟, Carol近日紅爆網絡,但她笑指弟弟是宅男,性格害羞內向,平日只顧沉迷打機,可能未有留意她的泳裝照, Carol說:「細佬未有正面同我講工作嘅嘢。」兩姊弟感情很好, Carol最難忘童年時經常兩姊弟玩醫生病人遊戲,她說:「細佬永遠要扮病人,我成日搵原子筆同佢當打針,棉花塞耳仔當聽筒。」姊弟長大後會互相鼓勵讀好書,考試期間會一同在飯桌上溫習。


Carol躺在池邊曬太陽, 34E咪咪呼之欲出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()