向來與索女兩字無緣的小儀,出道以嚟都係唔靠身材靠食腦出位。不過近日終於踩過界,效法 o靚模破格性感,藉住做瘦身產品代言人,將收埋多年的 33C事業線晒冷,令矮小身材推上高峰。
小儀頭炮性感,即達「乳出驚人」的效果,圈中不少藝人都當睇《千奇百趣》一樣,視為十級趣事。其中拍檔森美一睇小儀谷胸相,反應唔係噴血,而係笑到噴飯,還踢爆她博到盡性感,只為向男友迫婚
有心轉型做索女的小儀無懼拍檔打擊,還自信爆棚說:「我唔係迫婚,係想出寫真。」

過往「三點不露」,額、胸及腰都收得密實的小儀,今勻為瘦身廣告破格「三點盡露」,以性感運動 look示眾,且身體稍為一移,豐滿的 33C上圍迫爆而出。
Q- P& x
o 靚模性感寫真戰剛爆發,行開搞笑路線的 30歲小儀亦插隊加入性感行列,以一輯谷胸照硬撼 o靚模性感相。原來早前小儀接李麗珍棒,做瘦身食品「勤奮噬脂菌」代言人。身材經過一個月「改革」之下,成功由 102磅減至 98磅。初嘗 22吋腰圍的她即棄密實中女形象,採取開放態度,狂晒「事業線」。
原來身材有料的她,在拍攝性感廣告相當日,換上第一套黑色小背心後,其 33C豐滿上圍初露人前,令全場工作人員嘩聲四起。事後小儀說:「唔好話佢哋,我見自己谷晒胸咁性感,我都嘩然。近年我先夠膽着兩件頭泳衣去 Club house游水,除咗男友見過,兩件頭泳衣 look都只係『限量發行』,得三個同性朋友欣賞過。以前腰圓背厚無自信,依家身材變得有條件就唔同,健康嘅性感唔怕晒。點解我上圍咁勁?我將背脊啲肉推去個胸度囉!」

呢鋪係我嘅傑作!(設計對白)

佢咁博,肯定為迫婚!(真實對白)
森美笑爆嘴7 {+ Y5 v# R+ N
拍完外景的森美原本非常疲倦,但一看到小儀的纖體照後,即刻笑到見牙唔見眼,並說:「想當年我影完六嚿腹肌相,俾佢笑得我多,今次佢死梗啦!」4 s. f  @( c9 d# e& J
8 r' {" c3 g) S8 x+ W- {  c  }' j
我想出寫真
慣常被森美踩為醜女的小儀,如今升呢做「邊緣索女」,即蠢蠢欲動想出寫真。「若然狀態越嚟越好,我唔介意出寫真集,不過當然唔係 o靚模着晒三點式好性感嗰隻,我出嗰啲邊有人買,除非嗰啲人有特別癖好,我要出的話都係純粹影下靚相嗰隻。(係咪做出版社嘅男友拍心口幫你出?)唔使麻煩佢。」果然信心爆棚。
 b9 z# D; F1 _" Z! U; z
照抄容祖兒
除性感運動造型,小儀另一好爆的代言人 look,是抄容祖兒去年推出的唱片「 Perfect ten」,封套內頁一張穿上紅旗袍,梳大髻,叉腰的中國娃娃造型相。小儀:「係廣告公司主意,不過我無所謂,性感都夠膽試,抄祖兒有咩唔敢。」不過小儀着咗旗袍似知客多啲喎!6 e# X1 H& }# p. A8 ]' L
# B0 A: m7 Y+ `& p0 J# C# w) g- K
潮女版
0 x1 E' K. e: U, h  q5 r6 v; h- i
知客版

小儀假正經
小儀處女谷胸震撼娛圈,尤其向來以踐踏她為樂的拍檔森美最為嘩然,既視小儀此舉為娛圈十級奇趣,還踢爆她性感動機,是向拍拖大半年的男友迫婚。森美說:「我都唔知佢走去修身,亦唔知佢上圍咁勁,真係核突姑娘假正經。原本年尾個『森美小儀歌劇團』要搵個 36D嘅女仔影宣傳海報,早知佢咁有料,就唔使嘥錢請 model影啦。小儀今次盡地一煲,都係為咗想證明自己有價值有市場,向男友迫婚,因為佢一向好恨嫁。」
遭森美寸爆,谷胸小儀即反擊:「我使迫婚?雖然男友未求婚,不過我無人要都唔怕!早知佢會寸我,我盡地一煲,話俾佢聽我呢鋪只係小試牛刀,我仲有大把本錢慢慢 show。將來埋到岸結婚,我一定會好似江欣燕咁去到盡,着三點式影纖體相。」' K/ Z2 U8 D+ f" J$ P' n
嫁得出,就要做得到呀小儀!: @( Y; v+ W  u
6 W1 r) G, B( `7 N* i6 e& Y
來個性感突破的小儀,佢話事前有問准任出版社 CEO的男友(右),之後晒事業線靚相亦有俾男友過目,不過佢話:「男友睇咗無乜反應!」咁失望!

輕到識飛/ V9 j& w2 _( g. o, D
成功減走 4磅的小儀,腰間亦由 26吋減至 22吋小蠻腰,難得唔使再做森美口中的豬扒,小儀來個跳躍動作,以示輕盈。+ S5 j# J: H( ~- Q$ C  p

i藝人當笑料% N) F: _! E& M9 R$ U
記者拿着小儀處女性感照,給圈中人欣賞,多個藝人反應嘩然,更模仿她有份主持的節目《千奇百趣》般,給她十個趣,睇嚟小儀頭炮性感,搞 gag效果多於 sex appeal!
 a1 S" l6 E; i% _" t- o; e: T
梁炳:做乜搞成咁!3 a6 u# J  A! o, ?- j' z( z
「我識小儀十年以上,呢個唔係我認識嘅佢,佢做乜搞成咁!(索唔索呀?)未結婚嘅男人可以考慮下小儀!(咁你有無覺得走寶?)絕對無,哈哈!」6 B  a; [; P" Y% X+ C
奇趣指數:●●●●●●●●●●
奇趣指數: 10個●為最高分 0 L4 T. s/ _: ^5 l4 Z# N

葉翠翠:佢想轉型?
「未見過小儀咁索,佢咁做係咪為咗想轉型做花旦,脫離森美魔掌,唔使成日泊住森美,俾佢蝦!」* P$ v. O7 U$ U5 t; [
奇趣指數:●●●●●●●●●● 3 Y( f! E3 l) y) O& [
6 W/ v- J3 ^9 ~) W) _
8 _+ c; y' ~. D
袁潔瑩:想爭飯碗!
「諗唔到佢上圍咁有料,隻腳仲長咗咁多?佢咁博,係咪想鋪定路,同我哋爭飯碗做豐胸代言人呀?不過瘦咗,又經過悉心打扮嘅小儀,又真係索喎,所以我俾 8個趣啦!」
奇趣指數:●●●●●●●● & T) }8 {3 p, i. Y* G9 [

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()