先在《情人眼裡高一 D》穿 mercibeaucoup,扮 Eason,再在《女王辦公室》孭住 o架星山下智久 visvim Ballistic紫色背囊,讓戲分不多卻屢次出動私伙一絲不苟設計造型的陳山聰成功跑出,被封為電視城少有為潮界注目的潮童。
不同潮人和潮流 icon,「潮童」兩個字我總覺帶有貶義。9 i5 y1 X4 b8 j( a! s2 Z
《女王辦公室》中的雷宇, 30餘歲穩守辦公室助理職位 10年,不思進取只顧玩樂打扮,可說是扮演者陳山聰的現實寫照。

 u" E+ w8 N& `* u/ W$ s) e
2000年簽 TVB至今一直游走於二三線配角, 10月將滿 34歲,依然喜歡裏原宿潮服上身,重點是,被拍到家族在澳門住大宅、揸名車、生意大,理所當然,人人以為他遊戲人間、貪威識食全靠父蔭。, G( j4 L- k$ m1 u
「我阿爸以前係小生意嚟咋!生意愈做愈大都係呢幾年嘅事,係阿哥叻,但阿哥都冇責任畀錢我使 o架!」陳山聰苦口苦面請求,無論如何要幫忙洗脫自己深入民心的二世祖形象:「你哋再咁寫,我一世都唔使旨意 TVB加我人工,我不知幾志在份人工,九成都要攞嚟買衫!」/ ^* k5 l! e+ X! p' E/ G) i
年紀後生過大把小生,被人覺得資歷老,是因為出道早。/ L7 _. l+ L4 F/ z/ G' W3 S9 a, m
17歲已經簽約劉德華的 New Melody唱片公司做歌手。
小時候視劉華為偶像,在娛圈打滾 15年後,陳山聰現在每天早晚用蛋白洗臉、每星期跑馬拉松鍛煉,人生目標早就轉移成了 74歲還皮光肉滑、造型浮誇的謝賢。 33歲的潮童有幾奇?陳山聰說:「到 70歲仲俾人咁叫,我咪成功囉!」. @( J" Q# l% u: m2 h) W; z8 H) Z

靚爆鏡/ `6 d) V% d1 r$ B2 Y7 F
與男星做訪問,化妝整頭從來不是重點不太需要時間,但陳山聰是第一個,比約定時間自發早到成粒鐘執靚個樣。三套服裝都是早一天親自從 Harvey Nichols配搭好借來,去到邊都跟身的 Rimowa旅行喼裝滿多雙鞋和各款配飾,一邊吹頭上粉,陳山聰一邊又自拍昨天借衫途中順手逛 I.T的 visvim價值$4100紫色猄皮鞋戰利品微博一下。0 Q' ]: k; F: `: h' n* q
「等於有人用 10幾萬買條音響輸出線一樣,好多嘢值唔值,睇你喜好。除咗買衫,我冇興趣 o架喇,住就同阿爸阿媽一齊,車我都冇要求,揸緊架 Toyota嘅 bB,一早供完,一出糧 9成都用嚟買衫,早幾年冇錢剩 o架,家大個識諗咗,至會將啲登台嘅多餘錢儲起。」
人哋拍拖,男朋友都最怕陪女友行街,陳山聰調轉,去親日本,朝九晚九行街買嘢,精力旺盛、揀貨太注重 detail位,買到女朋友要求分頭行事:「我屋企啲女人都冇我咁勤力,定期做 facial、每朝出門口前盡量都要敷 eye mask,早晚洗完面再用蛋白清潔多次,我唔理啲蛋黃去咗邊啦,總之屋企個個知我習慣,早晚開雪櫃都一定有人擺定兜蛋白畀我用……我認我貪靚,最緊要我皮膚差唔懶得,阿峯(林峯)、吳卓羲乜都唔使做,皮膚本身已經靚,嗰啲咪靚仔囉!」* m. }! ?4 @% [2 N& i- Y! q

「我屋企啲女人都冇我咁勤力,定期做 facial、每朝出門口前盡量都要敷 eye mask,早晚洗完面再用蛋白清潔多次。」* A" l5 N- s- W7 @4 j- c7 b: V/ }
5 A% A0 X- H7 @' |5 L' r, k/ v
ABCD6 N7 h  a$ ]; V* Z: y* ?- j9 q. }
講開吳卓羲,陳山聰說早排返廠開工,見到一班演員圍住吳卓羲唔知睇乜爆笑到一團,走去八卦想笑埋一份,才發現大家在看自己 15年前的處男 MV〈 ABCD〉:「冇乜人知我出過唱片,最衰有晚俾吳卓羲喺《無間音樂》見到,仲要無聊到錄低個電視畫面攞返嚟畀大家睇,嘩……到呢……」
90年代初,四大天王最紅火的年代,讀緊中學的陳山蔥(入了 TVB才改為陳山聰)是劉德華的 diehard fans,多得 auntie、 uncle有門路,常帶陳山蔥往演唱會後台、電視台化妝間搵劉華簽名合照。 93年劉華出錢開唱片公司 New Melody,陳山蔥勢估唔到自己竟然被偶像看中,成為全公司唯一捧過的新人。
「嗰次係華仔個助手搵我話有偈傾,我係貪靚,但未去到發明星夢,仲以為終於畀我恨到有得做華仔助手添,原來簽我做歌星!由細到大,我都係有表演慾嗰隻,又鍾意唱歌,但係真係入到錄音室,至知唔係玩。嗰陣 16歲,第一次錄完歌自己攞返屋企聽,真係聽到喊。點解人唱歌我唱歌,華仔學友唱得咁好聽,我把聲咁肉酸 o架? 16歲咋,第一次咁驚衰,驚出咗俾人笑、唱片唔賣得!」4 N7 g; [% y9 U% o9 P
17歲處男碟《 Exposure》出版,不賣唱功只賣翻版林志穎、孫耀威的青春跳脫陽光少男,陳山聰說當年銷量應該不過萬,最運滯還是 96年出完第二隻專輯《愛是全意》後,就遇上 97金融風暴,公司執笠。
  I7 c  Q5 p2 t% ^# D% A3 C
《女王辦公室》孭「山下背囊」孭出位,陳山聰變「潮山聰」成為潮界熱話,更被封為電視城潮童。% g" A3 M; W6 c. t9 L

造型浮誇搶眼,曾經試過光頭黑超 look的陳山聰,有次湊巧經過監製會議室,就意外被選中演出《學警狙擊》做「左輪」一角(左)。《蘋果日報》圖片# e" \* b, S' B- e9 Z, a8 G

窮得只剩下衫
15年前第一次到大專會堂公開表演,陳山聰說至今記憶猶新:「嗰個年代都唔知邊度有咁多 fans,個個出嚟都好似好紅。嗰次出車時成村人追住出馬路……嘩……勁到呢……心諗今次我仲唔掂硬!」  K: a% B4 B9 c/ H
搵到錢時,潮流興 W<,陳山聰每季新貨諗都唔諗掃晒全部款所有色,失起業上嚟,當然唔會有錢剩。8 p* W) _/ ?; q6 s6 c8 U
「唱片公司執笠後,我轉簽藝能做經理人公司, 97前都返過大陸拍過一套劇,跟住就再冇工開。我同阿媽一齊住,但係死要面唔願開口問佢攞錢,最窮咪個袋剩番兩蚊,邊度都唔敢去淨係坐喺梳化囉,留喺屋企,衰極都仲有得食呀嘛……之後美華氏(二手服飾店)請 part time,一個月 3,000蚊都殺,做咗幾個月,輾轉去咗 local designer Rip Yeung做 sales。我都估唔到,自己賣衫都幾叻,成績唔錯,但係又唔想做一世 sales,就主動要求轉去 office。兩個星期唔使,我已經跑勻跑熟成個深水埗……由偶像歌手撈到做 sales,開頭我最驚就係俾人認得出,慢慢都唔到我唔放低身份,邊個唔使搵食呀?」& y# f# i$ z/ u& D* R, z* S

陳山聰在電視台朋友多,林峯、吳卓羲、老孫老死,伍詠薇更是十多年親密如家人的契家姐。《忽然 1周》圖片

多年以來從來不見有女朋友出現,夜生活多多的陳山聰次次蒲都係同「兄弟」楊怡。《蘋果日報》圖片

二世祖?
屋企冇貨就話馬死落地行,問題是陳山聰屋企大把。對上有兩個姐姐、四個哥哥,排行最小的陳山聰,父親在澳門經營運輸生意,母親做裁縫,港澳兩地家裏都有物業,當年香港身份證馨香過澳門身份證,母親就決定在香港生下陳山聰。年長十多年的長兄在澳門繼承父業,並且把生意愈做愈大,除了運輸、貿易,近年更踏足飲食、娛樂按摩場所。陳山聰因此堅稱自己不是二世祖,只是有個能幹的哥哥。
「我同大哥感情最好,細個除咗佢邊個說話都唔聽。失業嗰段日子,大哥就好似劉備三顧茅廬一樣,隔一排就由澳門嚟香港搵我傾偈。我一嚟硬頸,二嚟心知肚明自己唔係做生意嘅材料,死都唔返澳門幫佢打工。阿哥家姐係錫我,但係咁多年真係冇塞錢畀我。」$ C. V* ^/ t1 S$ t  t2 r* M
2000年做時裝店做得好哋哋,還有機會自己設計整條 line年輕服飾,陳山聰突然覺得自己對娛樂圈還有憧憬,不甘心打死一世朝九晚五工,辭去月薪 8,000元的設計師工,搭路進 TVB做月薪 6,000的電視藝員。8 n, `3 a  u, b0 ?
「早五六年啦,都仲試過唔忿氣,唔信自己紅唔起。家睇化咗咯,尤其又試過冇工開冇錢使,家咁 keep住有劇開、有台登,有錢使又有屋企人有大把朋友女朋友錫,真係冇咩再強求。講真,入咗呢行就知,靚仔過我大把,好戲嘅更加多,邊個話配角冇得發圍?我都有努力做好每個角色,可能有一日輪到我係 Laughing哥、柴九呢?」% \- E  R$ _  O

! J) y2 D7 W& T; z% [7 j
15歲有世叔伯帶路去後台搵劉德華簽名影相,更被偶像睇中做歌星。
$ ]/ k3 z3 a* \  p% ?' @9 h# I
處男碟《 Exposure》推出,陳山聰說印得幾千隻,「自己知自己事, 97金融風暴,已經聞到陣除,冇得再做歌星。」

自由誠可貴
出道十幾年,陳山聰的緋聞少之又少,除了契家姐伍詠薇、契妹陳敏之和好兄弟楊怡外,身邊從來沒見過其他女性出現,結果一度傳出斷背。
陳山聰說,其實有個陪他度過低潮的女朋友,至今感情穩定,由始至終沒被拍到,只不過因為 17歲就做偶像歌手慣咗顧形象,出街從來不跟女友拖手親熱。2 E  D/ \8 f; q' t6 v
「結婚,遲啲事業有成先講。生仔?女朋友唔鍾意小朋友,我就更加覺得一定唔會生!你話我大唔透又好、唔肯承擔責任都好啦,我真係未玩夠。最好 70歲都仲有得自由自在,揹個背囊就去旅行買嘢,生咗仲邊有呢支歌仔唱?」
衫褲鞋襪配件早就塞滿個 hand carry,其他空間也一早預留給戰利品,潮童的行裝哪裏還有空間讓給第二個潮童。 * p) k8 ~% s# |: W2 Z% W

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()