早前朱韻蓓著件倒奶衫晒胸前紋身開記招否認係「扑性Day」短片女主角。野戰唔打,但就被主播男友張俊賢狂打。

扑出名堂

聖誕期間被網友瘋傳的《香港真人扑性Day》短片,一對慾火男女在天后一個公園涉打野戰,之後蕭若元誤證片中女主角係「香港寬頻優質生活台」的主持朱韻蓓(Tess)。被人當性女,朱韻蓓一炮「成名」被大起底;繼早前被踢「男女皆宜」後,原來性女去年不只無同男友當街打野戰,反而疑被愛玩泰拳的NOW主播男友暴打,要入院驗傷,甚至告上法庭,正好是崔建邦同中巴女鄺敏慧翻版。

噴髮膠當武器
據了解,朱韻蓓去年中發現拍拖大半年的NOW主播男友張俊賢(Tan)偷食,雙方在大埔鹿茵山莊寓所吵大鑊,其間她搶去男友電話要check偷食短訊,擔心斷正的張俊賢即發爛渣,有人隨手攞起支噴髮膠當「武器」,向朱韻蓓左手狂扑,女方左手被暴打到變豬手。「當日Tess搶咗阿Tan部手機就衝入廁所,點知阿Tan喺廁所隨手攞起支噴髮膠係咁扑,佢好大隻又打開泰拳,Tess俾佢㩒住砌根本無力反抗,結果支噴髮膠打到凹晒,Tess隻左手就俾人打到腫咗。個男人打完搶番部電話就走咗去,Tess就打俾啲朋友求救,啲朋友咪勸佢即刻報警囉。」知情者說。記者在朱韻蓓的facebook找到她自拍的傷勢相,左手紅腫如豬手,朋友亦紛紛留言鬧爆張俊賢。

張俊賢:佢屈我
涉暴打的NOW主播張俊賢,事後被帶返大埔警署問話,並遭警方落案起訴,但上庭當日,卻離奇被女友放生。「Tess因為受公司施壓,要佢息事寧人,就算成班朋友都勸佢唔好罷休,但Tess怕俾公司雪,所以喺庭上同法官話乜都唔記得,最後搞到證據不足,個男嘅當場無罪釋放。身邊朋友都戥Tess唔抵,因為大家都知對方係軟飯王,同Tess拍拖,所有開支都係女方俾,仲要Tess幫佢還賭波數。」對於郁手打女人一事,張俊賢先是呆了數秒:「係……係有打交呢件事,不過當日係佢屈我打佢,所以證據不足,我無罪釋放。以後關於佢嘅嘢我唔想知唔想提!」

扑性女:講大話
記者再求證捱打的朱韻蓓,她不斷反問記者:「你哋點解會知?過去咗嘅嘢唔想講,有咩想問就打俾我公司!」記者告知她張俊賢聲稱被她屈打人時,她變得好激動:「屈佢老×!呢條軟飯王擺明講大話,作賊心虛先咁講!當日佢唔係打到我隻手咁樣,佢就唔會俾警方扣留一晚,要搵人保釋;佢無事係因為當日我想大事化小,所以放過佢。若果佢再亂講話我屈佢,我隨時可以搵番當日嘅口供文件出嚟做證。」

男女通啜
男女通殺的朱韻蓓,在fb狂晒跟TB及男友的啜爆相。呢頭跟酒吧仔影婚紗相,甜蜜非常,但轉頭又同TB煙韌拍床照,服咗佢!

豪放女主播
現年23歲的朱韻蓓(Tess),父母在內地搞印刷生意,住大埔鹿茵山莊,家有五架名車,包括波子、Benz、法拉利等。Tess曾赴瑞士修讀酒店管理學位,2010年入行做私模任影,愛以「龍女」自稱。現職香港寬頻優質生活台主持,其個人網誌上載了不少性感照,亦有唔少攬仔照,老中青不同國籍包羅萬有。早前網上瘋傳一段《香港真人扑性day》情慾短片,蕭若元踢爆Tess就是片中「扑性女」,她極力否認,更展示身上紋身對證。

上海仔
25歲的張俊賢(Tan),花名「上海仔」,身高183cm生得健碩,16歲拜師已故藝人羅君左門下,曾獲選世界最佳模特兒大賽best model(中國賽區)最上鏡男模和最佳十強。Tan拍過唔少MV及廣告,行騷登台、擔任大小商演活動主持,曾任有線生活台主持,現職NOW成人台903TV主持。 ####

 
NOW主播張俊賢


變豬手


在女方fb發現去年中她被男友打到紅腫和瘀痕纍纍的傷勢,及在醫院經包紥後,敷住冰袋的相。


朱韻蓓直指前度張俊賢是軟飯王。


拍拖大半年的他們,情到濃時拍下不少啜嘴相,但最後係打交收場。

 
豪放女朱韻蓓,經常影性感相,大晒34C倒奶上圍。


張俊賢跟打女友的崔建邦一樣,都係泰拳迷。

 
家境富裕,曾在英國留學的朱韻蓓(左一),跟毛玉萍兒子Eric非常老友。

 
返港後曾做Bar tender的她,參加過調酒師大賽贏得亞軍。

 
為證自己非「香港真人扑性Day」女主角,朱韻蓓騷出左腳的紋身洗脫嫌疑。




TB


酒吧仔




鹿茵山莊


arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()