跟周麗淇聊天,電話聽筒傳來「砒圖」二字,我搜索腦袋,全無相關字眼,硬着頭皮請教, Niki方慢慢串出英文字 Plato,啊!柏拉圖。
周小姐收埋自己呢一段日子,原來愛上看哲學書。
「智慧好緊要,我唔再鍾意人讚我靚,靚係乜啫?」
生得靚,唔愁冇人愛嘛!好過成日俾人話逼婚不遂!
「(擇偶)錢及樣貌,對我來說已唔重要,思想最緊要……唔會降低要求。」
8年沒放假,去年,冇約一身輕,乘機 upgrade自己,傾到興起,還大談生死,我奇怪,又唔係歷劫重生,又唔係迎風破浪,大是大非,一下子消化得了嗎?難怪我點都 upgrade唔到自己。


Niki Chow
啡色併彩色圖案布塊斗篷$10,899 Tsumori Chisato

Profile

Niki Chow
出生日期: 1979年 8月 30日(處女座)
出生地:香港
籍貫:上海
身高: 5呎 7吋
體重: 110磅
語言:廣東話、普通話、上海話及英語。
簡歷:星探發掘入行當模特兒。 01年,成為演員。 05年,簽約 BMA唱片公司,成為歌手,同年憑《秀才遇着兵》獲無線「飛躍進步女藝員」獎。
主要作品:電視《秀才遇着兵》( 05),《天幕下的戀人》( 06),《我的如意狼君》( 11年)。電影《百份百感覺 2》、《玉女添丁》( 01),《我要成名》( 06)。唱片《 Pure Niki》( 05),《 Child Woman》( 06),《 F.L.Y》( 10)。書籍《幸福》( 09年),《珍惜》( 10年)。
官方網頁: http://www.chowlaiki.net


84年
Niki說自小愛看書,「唔使錢娛樂。」《蘋果日報》圖片


00年
跟 Kathy姐妹情深,經常孖咇出席活動。《蘋果日報》圖片


10年
往印度探訪患高山症,「我最記得自己個嘴變咗紫色。」諗番起,猶有餘悸。《蘋果日報》圖片

“我 available!”

早前,盛傳 Niki向紗廠闊少逼婚不遂,分手收場。
被封為「港女典範」,字字鏗鏘地說:「嗰個人只係朋友,我一直冇拍拖。」
講到感情,她說自己一直只有羨慕的份兒,乜咁謙?!「我同 Marianne(現任經理人)及家姐(周汶錡)打邊爐,大家帶男友,見我就問『又得你一個?』,我都唔知點解?但又唔會因為咁就降低要求囉!」
女仔太強,冇男仔敢埋身?「唔覺自己強,我都有蠢、需要別人 take care嘅時候;
「愛情觀從來冇變過,仍然希望有一個思想一致嘅人出現,公公婆婆、爸爸媽媽都係拍拖到結婚一 take過,我深信,自己都會有幸福。」
等咁耐,唔心急?「其實,我隨時 available。
「但我真係冇能力控制感情幾時來。」
口口聲聲話自己 available,又唔願降低要求,很典型剩女的矛盾心理,也許心理哲學書看多了,人也看開了,「思想緊要,對方為人亦唔可以懶。」這句說話,令我想起近期搏命搵錢買樓的視帝,又會咁啱!

Niki Chow
白色毛毛頸巾$2,499
MM6 from Maison Martin Margiela
黑色絨背心$4,499
黑色絨半截裙$6,299
黑色冷手套$4,599
all Ann Demeulemeester
灰色 leggings$3,299
黑色綴流蘇猄皮靴$12,599
both Isabel Marant

Niki’s tips

Q:打扮心得?
A:最愛中性,高貴得來要有 character,低胸免問。

Q:護膚之道?
A:由內至外,飲湯、按摩、按面部淋巴,仲要定期做「倒豎葱」,讓腦部充血,加速血液循環。

“唔做一世娛樂圈”


Niki Chow
灰白色圖案雪紡連身裙$8,499
Peachoo+ Krejberg from I.T
黑色短身孖襟西裝褸$12,599
Ann Demeulemeester

愛情失意,事業總算略有起色,「喺我角度,成績唔止睇呢一年,希望成功唔好咁短暫。」人氣如泡沫,過往兩年未見作品,她跟觀眾的距離,愈拉愈遠了。
去年,跟 BMA合約結束,自己做回自己老闆。
「以前成日飛,飛到個人都唔知去咗邊,完約後,休息三個月,乜都唔做,出去睇吓個世界,做一啲唔賺錢嘅事。」
她一直恨睇 fashion week,終於去巴黎圓夢,兼有意外收穫,「上咗法國版《 VOGUE》做訪問(時裝周場外的走訪式答問),唔賺錢,賺咗知名度,我鍾意咁樣多啲。」
嘗過甜頭,回港後,主動找梅艷芳前經理人 Marianne合作,重新部署事業,躊躇滿志,「我諗每個 artist去到某個位置,都想搵一個跟自己有商有量嘅班底,好似 Sammi拍郭啟華;郭富城拍小美,我已唔屬於任何公司,去邊都得,做乜都得;
「現階段,極需要轉變,我唔會做一世娛樂圈,依家想以一個不同模式 extend事業。」這下子,語重深長得連空氣也凝住了。

“想知名度更高”


Niki Chow
黑色綴皮帶絨褸$14,299
Isabel Marant

放假期間, Niki埋首書堆,包括精神科醫生葉恩明的《廣闊心胸》、馬修斯《隨心所欲》、小川仁志的《哲學的教室》,寓消閒於學習,學到幾多,自己最清楚。
「我學識待人接物,每個人都有優、缺點,唔係叫你做人戴假面具,但都唔好胡亂批評別人;
「呢一行太多負能量,我曾經為此唔開心,依家終於學到,唔使事事介懷。」她在無線藝員梁靖琪婚宴上,坦然跟舊愛鄭嘉穎傾偈,對於前塵,大抵真的釋懷了。
「依家,諗嘢好通,唔再執着,最重要係 plan好自己條路……我想知名度更高,因為名氣可以幫助更多人。」
多年前,她捐錢給廣西起學校,這學校畢業的一群女學生,最近,透過微博多謝她,「我 save低咗段文,更加確信自己所做嘅事係啱。
「幾十萬,我拍個廣告已經賺得番,但只要俾一個機會,就能夠幫助別人一生。」
賺錢易過邦民,你話,點會肯降低揀男友要求呢?

後記


Niki Chow
軍綠色併布毛毛領外套$11,199
橙色冷襪$299
啡銅色併啡色 lace-up boots(未定價)
all Tsumori Chisato
淺啡色冷織 leg warmer stylist’s own

最後我問,愛唱歌的 Niki,還想紅館開個唱嗎?
「唔啦! Star Hall(九展會場)就得;我鍾意反傳統,紅館開個唱,好隨波逐流!」
大家心照不宣,近年,歌唱事業放緩,與其虛無飄渺開出空頭支票,倒不如幽大家一默。
這種成長,更實在,我更欣賞。

Shop List:

Ann Demeulemeester中環雪廠街 10號地下 6號鋪 2526 8250
I.T銅鑼灣希慎道 1號 1樓 2890 7329
Isabel Marant銅鑼灣百德新街 58號 B地下 2808 4698
Maison Martin Margiela中環雪廠街 10號地下 7號鋪 2869 7707
Tsumori Chisato銅鑼灣百德新街 53號地下 2881 1348 

撰文:黃鑑江
形象:黃健華
攝影:郭賢興
化妝: Niki Chow
髮型: Debby Kwan@Hair
鳴謝: I.T

arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()