恕我壞心腸,跟JM訪問,醉翁之意,不斷等待黎明式的金句出現,然而,模art答案正路過正路。
當上黎家成員,循規蹈矩,大抵正是遊戲規則,伊人卻強調行事,自己有話事權,包括堅持唔做歌手,又堅持齋做演員之餘,也要預留時間俾本小姐做回老本行,拍吓廣告影吓靚相。
幕前活躍,電影產量卻不算多,人氣比起模時代,更見拋離。
今日她得償所願,以模特兒身份再去日本,一派淡定為自己定位護航,「最重要係我個branding唔同咗!」
然後,一副優雅姿態擺着high fashion甫士,對比起08年所見的稚氣金髮模,我諗,黎老闆除咗金句叻之外,做image都有一手!

Profile
 

文詠珊
出生日期:1988年12月29日(山羊座)
出生地:香港
身高:5呎4吋
體重:95磅
三圍:32-24-34
簡歷:14歲,簽約模特兒公司,跟Angelababy拍住上成為模始祖。09年,簽約A Music,轉型為全職藝人。
主要作品:電影《十分愛》(07),《愛•鬥大》、《內衣少女》(08),《愛情故事》(09),《為你鍾情》(10),《報應》、《Laughing Gor之潛罪犯》(11)。
微博:http://weibo.com/janiceman


我唔會放棄
 

JM以前形象走日系feel,轉會後,順便轉埋形象,斯文得多,原以為她一心打造高貴少女look以便殺入一線品牌陣營,洗底跟「模」講bye bye,失驚無神卻轉戰大銀幕,作為旁觀者,看她的事業定位,不免模糊。
「一切都因3月日本地震;「原本已經plan好出席多場fashion show,地震令所有事取銷晒!我好唔開心!」
又啱嘅!翻版日本妹走天涯,早已入骨入血,轉走成熟路線,這突如其來的逆轉,先不論適合與否,冇可能話變就變。
「我明。每個過程,需要花時間去經營和適應,唔可以一步登天;「但最重要是見到自己branding開始唔同。」即係升咗grade。
時間花了,但粉絲唔等得,大家更會拿她跟Angelababy相提並論,愈拋愈遠,豈不叫擁躉心急如焚?
「香港人步伐太急,呢一場係長途賽,需要耐性。
「腳步放慢咗,人氣似乎亦不如從前,但我又諗,日日曝光,係咪好事呢?
「總之,我唔會放棄!」忽然港姐上身,對答大方,幾乎唔認得眼前呢一個廿零歲少女。

我未被認同 
模art變身演員,即擔正拍戲,轉型順風順水,最近,卻「降呢」做第二女角,年少氣不盛,JM倒沒所謂。「接劇本,我只諗自己handle得到嗎?「以前,唔夠經驗,唔識俾戲、唔識利用燈光、唔識走位,今時今日,拍咗7套戲,唔可以再用『新演員』做藉口。」 導演周顯揚鼓勵JM學習孤獨,多睇書,感受人性層次;偏偏後生女牛皮燈籠點極唔明。「坦白講,我唔鍾意一個人,怕靜,怕悶!導演叫我將生活節奏放慢,感受自己呼吸。」聽落好玄,提高個人修養,卻非常受用。最近,有劇本送上門——骨子裡是純情少女的妓女,當事人怕做唔掂,「未想冒險,自己未被人認同,未係時候!」識做戲不如識做人,知己知彼,成功在望。

對李治廷冇感覺 
全情投入演戲,斬釘截鐵說不想當歌手。「我唱過兩首歌咋!未來,亦唔想將唱歌變成其中一項工作。」做好目前工作最緊要。工作有待新局面,感情卻不見得有好日子。跟長情男友,經不起7年之癢,最終分手了,「我第一次拍咁耐拖,問題正正係太耐啩!大家冷靜過,雙方同意,決定分開,難得做番朋友,不過,唔會常見面。」舊情去矣,不願多談,最近,盛傳新緋聞男友是李治廷,對他的觀感,又如何?「冇太大感覺,佢只係我工作上partner。」愛情觀,又有所轉變嗎?「隨緣啦!」 OK!收口。一段感情結束,需要時間癒合,我明。


Janice's tips
 

Q:平時最愛打扮?
A:Layer loose,長袖再加條scarf,輕輕鬆鬆又有型,仲要襯唔同shape嘅高踭鞋。

Q:拍攝前,有乜個人習慣?
A:前一日,唔食濃味食物,更加唔飲酒,飲檸檬水,美白一下。

後記 
 

跟Janice談轉變。
「過咗22歲,身形唔聽話,開始肥。」我都係,乜咁啱!
現在,無論點忙,她都會抽時間跑步。
「排汗令人開心暢懷;「以前,我鍾意著高踭鞋去街,依家,著住平底鞋都嫌雙腳勞損,一放假,就要即刻去做腳底按摩……」
愈講愈老人精上身,雙十年華已言老?
「紅顏彈指老,剎那芳華」這份危機感相信無論是十八廿二定風韻猶存,看不看書的都自自然然會有,就算我身為男生,也不例外。

Shop list  
CABANE de ZUCCa 銅鑼灣百德新街42D號鋪 2504 5216 I.T 銅鑼灣希慎道 1 號 2890 7329 Katie Judith 尖沙咀The ONE L220A號鋪 2677 0499  mercibeaucoup, 尖沙咀新港中心115號鋪 2735 3062 Murua 尖沙咀The ONE L218號鋪 2677 0367 Tsumori Chisato 中環國際金融中心1098B號鋪 2234 7837 ####


Janice Man
藍綠格紋併皮袖biker jacket $11,199 Y's from I.T
橙啡格仔流蘇披肩連cardigan $3,899 mercibeaucoup,
磨砂皮粗踭ankle boots $1,099 Katie Judith


05年
模始祖,髮型甫士甚有日本少女味道。《FACE》圖片


09年
黎明演唱會,是她加盟公司的頭炮,頭髮金變黑,最大驚喜。《FACE》圖片


Janice Man 石磨藍牛仔布孖襟長外套 $2,299 Murua 黑色bodice stylist's own


Janice Man
白色魚仔車花恤衫 $2,199
圖案絲巾(worn on waist)(未定價)
both mercibeaucoup, 黑色彈性料skinny jeans $1,299
黑色幼腰帶 $699 both Murua
磨砂皮粗踭ankle boots $1,099 Katie Judith
墨綠色羊仔皮手套 stylist's own


Janice Man
酒紅色併粉紅色雪紡連身裙 $4,999 CABANE de ZUCCa
閃石併黑色窩釘頸鏈 $4,999 Venna from I.T

arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()