為了證明隆胸後毋須再托, Jeana索性半裸,齋用雙手遮點示範,不倒胸的效果相當明顯,她說:「事業線好強!」

靠寸嘴上位 22歲模 Jeana(何佩瑜)早前被爆秘密睇二千萬豪宅和速擒新仔,是非多多。為求見報,即使早前被圍插五官突變,她決定食住上,承認割雙眼皮和啪針瘦面,一於做埋整容代言人,得就。
一直辯稱真材實料的 Jeana,最近再去隆胸,在每邊乳暈開刀,共塞兩磅矽袋, 33C不倒胸再升一 cup。 Jeana今次玩坦白認隆胸,除了穩袋七位數的代言酬勞外,更揚言隨時可以挑起男人性慾:「想佢哋一手揸唔晒。」一副戰鬥格。

去年 Jeana還是「新八模」時屬微波一族,不過到今年單飛出寫真, Jeana明顯升 cup,她自稱靠胸墊托出不倒胸,謎底得佢先知。



去年微波《蘋果日報》圖片

今年辯稱靠托《蘋果日報》圖片

裸到盡的 Jeana,上圍無時無刻違反地心吸力,寫真更頁頁不倒胸,神乎奇技之餘亦同時被質疑屬假胸,對此她死撐:「你估睇馬戲咩?真係靠墊同 push up bra谷出嚟!」她更自爆早前秘密到「變靚 D」進行隆胸手術,在乳暈開刀塞矽袋,令原本有 33C不倒胸的她,進化成 34D假胸。



簽署文件接受手術前,醫生先要向 Jeana講解矽袋的質料和重量。

Jeana希望隆到 F cup,於是醫生叫她將 F cup矽袋放在浴袍內體驗一下效果,但試放之後,矽袋就立刻跌出來。

逆母親意思

由疑似假胸到擺明假波,當然要衝破不少心理關口, Jeana卻甚看得開,她說:「講真我隆之前都已經俾人話,不如索性豁出去。我覺得自己嘅線條可以再完美啲,身材有爆炸性啲,隆大一 cup係要全世界啲男男女女都望住我,想佢哋一手都揸唔晒!做得呢行都係想多啲人留意,我覺得自己做到。」隆胸無罪,但 Jeana的家人至今仍然反對,她更試過為此事與母親冷戰,「身體髮膚,受諸父母。佢哋當然唔想個女喺塊面打幾十針,跟住又喺乳暈開窿啦!我說服佢哋好耐,猛同媽咪講假胸都可以餵人奶。呢排佢哋冇再為呢件事出聲,但我知佢哋心入面仲係反對,只可以同佢哋講一句 Sorry。」

F Cup目標

既然 Jeana為博這鋪連家人也不顧,所以她第一次與隆胸醫生會面時,就十分大貪,期望整到 F Cup,「反正都整,一定要整到人冇我有咁先矜貴。我開頭係有要求整到 E或 F,不過醫生唔建議,話我骨架細,擔心我負荷唔到,所以整住 D Cup先。」經過大半天的手術, Jeana假胸大功告成,「做完之後傷口有少少腫,瞓覺要就住唔可以打側瞓。不過呢啲痛好濕碎,我依家一耷低頭好似帶咗 3D眼鏡咁,覺得好滿意,大家可以考慮搵我拍 3D戲,起碼慳番啲製作費。不過我唔排除自己會再拆再整,總之目標係 F cup,希望 30歲之前做到。」



日按假胸兩次Jeana在隆胸後頭半個月,需要穿上類似 bra的塑形內衣固定胸型,每天更要按摩假胸兩次,「我愈按愈挺!」

上周有人目睹 Jeana現身大圍一個新樓盤睇樓,明顯靠胸暴富,她說:「我仲係搏殺期,希望身家同 cup數成正比!」《蘋果日報》圖片

娜姐明寸爆波

一向和 Jeana有心病的周秀娜,對於 Jeana今次隆胸,她說:「吓!佢隆胸呀!就住整先好喎,因住爆!佢整咩都唔輪到我反對,不過如果本身有就唔使整囉!冇嘅話都可以考慮嘅!(佢話想男人揸唔晒!)有啲咁嘅事,不過我本身好忙,下次得閒我先約佢驗。」而去年亦做過同款手術嘅莊思敏,就對 Jeana今次隆胸甚有保留,她說:「我唔信佢依家先做,之前佢一直都硬㗎喎!佢整到咁大,撐到啲衫闊晒,真係冇必要。我當然唔反對任何人隆胸,不過要夠用囉!大過自己個頭就無謂喇!」
對於再遭同行圍剿, Jeana就說:「唔係話驗就驗,我都好忙,叫周秀娜同公司約個時間先啦!我夠膽認就預咗俾人講,不過大家鬧還鬧,唔好又靜雞雞走去整,要整就 call我,等我幫佢哋攞折啦!」一於針鋒相對。



Jeana與拍拖年多的圍村男友瀕臨分手邊緣,她說:「呢個階段唔使同佢交代我做啲乜!」《 Face》圖片

有指 Jeana近日速擒大隻新歡 La Ying,對於 Jeana隆胸, La Ying說:「我隻手夠大,希望有機會欣賞下。」《蘋果日報》圖片

娜姐:因住爆!


Jeana今年中宣傳寫真時,曾寸娜姐年紀大而觸怒對方。因此當娜姐得悉 Jeana隆胸,便還以顏色:「因住爆!本身有就唔使整囉!」

莊思敏:佢一直都硬


去年 8月隆胸,由 A變 C的莊思敏,對於真假,她有獨特睇法,她說:「唔信佢依家先做,佢個胸一直都硬㗎啦!」

整完再整冇問題

今次 Jeana以水滴形矽袋隆胸, Dr Reborn專業醫生整容中心高級整容顧問 Emily Yau說:「水滴形比較啱女性胸形,視覺同質感都比較自然。隆胸要全身麻醉,我哋建議手術後要休息三至四日,基本上隆胸後嘅女士可以餵人奶,唔會 check唔到有乳癌,只係有手術後傷口發炎嘅風險,但護理好啲就冇事。」
至於隆完再隆, Emily稱基本上是沒有問題,她說:「只係將舊有假體拎出嚟,再攞一個新而唔同 size嘅假體放落去,係手術時間會長啲啫,比一般多 45分鐘。」



切口

Jeana今次在乳暈位置開了近 1cm的傷口,然後將每個一磅的矽袋,分別塞入兩邊乳房。由於乳暈顏色較深,疤痕並不明顯。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()