山手扶持65歲的黎小田,男士風度表現無遺,見曾敏過馬路即時輕扶對方,身高 5呎 7吋的曾敏與 5呎 3吋的黎小田,站在斜路上,都唔覺相差好遠。

 

資深音樂人黎小田,自 85年與大公仔關菊英離婚後,女伴愈換愈嫩口,亞姐朱燕珍、艷星陳雅倫與吳雪雯都榜上有名。今年 65歲的他依然有心有力,最近搭上曾在圖書館偷雜誌而留案底,只有 25歲的無 綫姐仔曾敏。
10月 3日,本刊直擊黎小田相約曾敏食 tea兼睇戲,雖然兩人高度懸殊,黎小田亦做得曾敏阿爺,但睇辦過程非常順利。事後曾敏直認經媽咪介紹認識黎小田,並以小田哥稱呼對方。
對於這段爺孫戀,黎小田的初戀情人薛家燕笑到收唔到聲,更大爆小田溝女有方,「呢個金童真係有金 㗎!出手闊綽,不過佢成日換女!」

 

黎小田是圈中音樂奇才,歷年來金曲代表作多不勝數,不過在他身邊團團轉的女人,數目亦不比代表作少。黎小田矮仔多情,幕前幕後都口甜舌滑,女絕對有一手。

 



舊情人家燕姐:佢成日換女家燕姐係黎小田初戀情人,知道小田哥又有新女伴,佢開心到大笑。家燕姐更大讚曾敏皮膚好滑,人又斯文。

雞啄唔斷10月 3日下午 4時,黎小田與曾敏在跑馬地出現,雖然中間隔住曾敏媽媽,但兩人依然傾得好投契。

 

早年投資夜場

 

90年代黎小田與英皇集團老闆楊受成關係友好,更入股楊受成在跑馬地英皇駿景酒店內的夜場 Pink Mao Mao Bar, 02年黎小田在同區更投資有女公關駐場的 Piano Bar。據知當年黎小田有「金牌中間人」之稱,他幾乎日日在店內打躉,閒時彈琴唱歌,與客人飲番兩杯,加上場內有不少妙齡少女及北方佳麗出入,吸引城中富豪幫襯。今年 8月便爆出 Piano Bar的公關經理祁春艷於 06年在店內釣富商 X,最終因勒索而被判監,其後 Piano Bar亦告結業。
黎小田近年過其退休生活,感情生活依舊精彩。本刊 10月 3日目擊他和無 綫姐仔曾敏現身跑馬地嘆咖啡,同行還有一名中年女人。黎小田和曾敏點餐時有商有量,之後更旁若無人分享一杯甜品。其間曾敏問黎小田:「平時你鍾意睇咩書 㗎?」黎小田一臉正經地回答:「都係武俠小說多。你呢?」剛放入一口甜品的曾敏回應:「我鍾意睇愛情小說 㗎,原來我 哋都鍾意睇小說喎!」二人你一言我一語彼此了解,看來是首次見面,場面猶如「睇辦」,反而冷落坐在旁邊的女友人。
嘆完咖啡,三人乘的士轉戰銅鑼灣時代廣場,黎小田和曾敏走進戲院商量睇邊套戲,女友人則入了商場閒逛。記者聽到曾敏提議睇 Mr. Bean主演的《特務戇 J》,二人買票後再會合女友人一起入場。雖然戲院內有大大個「電燈膽」在場,但無礙黎小田的溝女心情,他不時撩曾敏傾偈,言談甚歡。散場後三人更食埋晚飯先歸家。

 



做埋侍應黎小田唔止出錢請飲咖啡食甜品,仲親身送遞咖啡。

甜品兩份食雖然有曾媽媽做電燈膽,但小田哥與曾敏依然一杯甜品兩份食,你一啖我一啖,甜到漏。

照顧周到黎小田先行出咖啡店,見門口有一級樓梯怕曾敏會仆親,他即時出手扶實,但同行的曾媽媽卻沒有呢種待遇。

06年最上鏡亞姐《蘋果日報》圖片

 

曾母拉攏相睇

 

原來樣貌端好、身形高 䠷的曾敏大有來頭,早年移民加國的她, 06年選亞姐奪最上鏡小姐, 08年卻因在銅鑼灣中央圖書館偷走一本雜誌,最終被判偷竊罪成,罰款一千元,留案底,之後更被亞視立即終止合約。雖然運滯,卻無阻她入娛樂圈的決心。 09年她參加無 綫電視藝員訓練班,兩年來拍過不少無 綫劇,但只演行行企企角色,最近在無綫處境劇《結.分@謊情式》中,有份飾演 OL,戲份已經算多。
雖然與黎小田年齡相隔 40載,但二人相處絕無隔閡。早前曾敏大方向本刊承認:「其實係我媽咪介紹小田哥俾我識 嘅,佢 哋識 咗好幾年,當日你 哋影到 嗰個女友人係我媽咪。(你同黎小田態度好親暱喎!)哈哈!佢係好細心 嘅男人,過馬路時佢扶我,怕我俾車撞到,關心我 啫!(點解拍拖帶埋媽咪?)通常都三個人一齊出去!都有試過單獨出去睇戲 嘅。(係咪即係相睇?知唔知佢已經 65歲?)我唔知呀!做朋友冇話介唔介意 嘅!」至於 08年的偷竊案,曾敏不想多提,「件事過 咗好耐啦!罰 咗一千蚊囉!(留 咗案低喎。)係,不過對我 嘅工作冇影響。依家我好珍惜演出機會,總之有得做就得啦!」

 



拍拖睇笑片

黎小田與曾敏在 UA時代戲院商量睇咩戲,女方話要睇《特務戇 J》,黎小田乖乖買飛,不過要預埋同行的曾母,冇得二人世界。

睇完戲 8點幾,三人到銅鑼灣智選假日酒店食川菜,兩小時後離開,搭的士先送黎小田返回北角雲景道寓所,曾敏母女再返大坑道寓所。

 

黎小田:我教佢做戲

 

本周三( 16日),記者致電黎小田,有備而來的他輕佻回應:「我知!你哋影到我同個女仔,仲有一個女人出街嘛!薛家燕通知咗我啦!女仔我真係識好多,我識咗曾敏媽咪好多年。(嗰日係咪同曾敏相睇?)唔係嗰啲囉!(你全程照顧曾敏,冷落伯母喎!)唏!我梗係同女仔傾偈啦,女人(曾母)有乜好傾?(覺得呢個女仔點?工作上會唔會幫佢搭路?)我冇幫佢搭路,不過平時食飯會教佢做戲,我知佢拍緊無綫套處境劇嘛!」

 

家燕爆小田多情

 

對於黎小田嗒新女,舊愛薛家燕睇到相後大笑說:「次次同佢食飯都帶唔同女仔 㗎!佢成日換女。呢個約吓食飯, 嗰個傾吓偈咁。小田追女仔送 啲禮都唔差,呢個金童真係有金 㗎!加上佢份人好細心,又成日講甜言蜜語,當唱歌咁唱,梗係多女仔鍾意。佢一直都想搵個伴,不過就話唔會結婚囉!」眼利的家燕姐更一眼認出曾敏:「呢個係咪拍《九江十二坊》 嗰個演員呀?佢仲話我知佢選過咩咩小姐 㗎嘛!(覺得佢點呀?)幾靚女啦,白白淨淨,有禮貌 嘅!佢皮膚真係好靚。」現正與比她年輕 17年嘅男友蜜運中的家燕姐更取笑黎小田:「可能佢妒忌我,所以搵個後生女啦!祝佢成功,或者佢會為呢個女仔改變呢!」
薛家燕早年曾大爆:「黎小田俾過本存摺我睇,又送過一架私家車俾我,追我唔到就話『以後唔再追女仔』。」唔好以為 65歲的黎小田只係退休阿伯一名,佢 嘅追女伎倆,分分鐘拍得住陳冠希。

 

直認有約會

 



佢係好細心嘅男人!(真實對白)

 

11月 1日曾敏在無 綫將軍澳電視城回應與黎小田相睇一事,她直認與黎小田曾單獨約會不止一次,更大讚對方有風度。

 

離奇折返博影相

 

 

 



10月 30日,曾敏在母親陪同下到旺角出席樓盤活動,之後由大會專車送去灣仔君悅酒店。適逢徐子淇在君悅開 party,見大批記者在場曾敏即時搭的士離開。

過咗半粒鐘,曾敏再坐寶馬到場,企定定俾記者影相,不過佢唔係去參加 party,打個白鴿轉就走,擺到明博影相。

 

小田愛嫩女

 

黎小田最令男士羨慕的,不是他的音樂才華,而是身邊「車輪轉」的女伴。要數黎小田情史,除了初戀情人薛家燕及前妻關菊英外,最令人印象深刻是 98年與亞姐朱燕珍的一段忘年戀。
此外,與嫩口女星吳雪雯、王從希、陳雅倫、李麗珍及姚正菁等亦傳過緋聞。

 



初戀女友家燕姐黎小田與家燕姐識於微時,兩人曾是銀幕金童玉女。當年知道家燕姐離婚,更開玩笑說:「早知你嫁俾我啦!」

前妻菊姐黎小田 82年與關菊英結婚,婚姻只維持了 3年。之後關菊英改變性取向,現有一同性密友 Willy。記者亦曾就黎小田與曾敏搭上一事問過關菊英,她透過助手表示:「唔回應!」

艷星吳雪雯當年拍過三級片的艷星吳雪雯,亦曾與黎小田發展過一段忘年戀,女方曾向外表示受不住外界壓力而分手。

亞姐朱燕珍99年黎小田與朱燕珍不避嫌孖住出席模特兒選舉活動。當時為亞視合約藝員的朱燕珍月薪約一萬三千元,卻家住跑馬地,駕駛廿多萬的寶馬房車。《蘋果日報》圖片

 

富貴退休生活

 

黎小田 5歲開始做童星,拍過不少粵語長片, 70年代與薛家燕以情侶檔主持麗的電視節目《家燕與小田》, 80年代更作過不少家傳戶曉的電視劇主題曲,包括〈大地恩情〉及〈浮生六劫〉等。
早年黎小田除投資夜店外,亦開設廣告、電影及經理人公司。近年他雖然退下火線,但仍不時出席公開活動。家住過千萬北角半山豪宅的他,揸 50萬 Audi跑車,公子生活未變。 65歲的黎小田更每日行山做運動,非常健康。

 



公園晨運黎小田每日無事忙,日前他徒步到寓所附近的賽西湖公園散步,生活非常悠閒。

揸跑車去醫肚

做完運動,黎小田揸住佢架 50萬的 Audi TT跑車去天后食碗牛腩河,食完即返位於北角雲景道的寓所。

曾投資夜店02年黎小田在跑馬地投資的 Piano Bar,當年引入女公關駐場,酒吧採會員制,私隱度高設閉路電視,令顧客玩得放心,成為城中富豪的熱門蒲點。《壹本便利》圖片

 

轉投無 綫做姐仔

 

現年 25歲的曾敏,早年與母親移民加拿大,學歷只有中學程度, 04及 05年兩度參選溫哥華 Crystal Mall Cover Girl的選美比賽均落選。 06年以海外佳麗參選亞洲小姐,只獲得最上鏡小姐一獎,簽約亞視後主持節目及拍劇。 08年 12月,她在銅鑼灣中央圖書館偷雜誌被保安員發現,偷竊罪成留案底,亞視即與她終止合約。

 



08年 22歲的曾敏在圖書館偷雜誌被控,罪成留有案底,當年由亞視的經理人陪同步出法院。《蘋果日報》圖片

曾敏(左一) 06年參加亞姐奪最上鏡小姐,當年由來自哈薩克,年僅 16歲的達蓮娜.舒夫真高(右二),爆冷成 3料冠軍。

 

http://stacy4life.pixnet.net/blog

 



《九江十二坊》做妹仔

《結.分@慌情式》做 OL

arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()