封面

08年淫照事件搞到滿城風雨,幾位女星唔係人間蒸發就龜縮唔見人,男主角陳冠希(Edison)更避走美國短暫退出娛樂圈。

事隔3年,以為31歲Edison修心養性唔再亂影,估唔到上週又有新作見街,今次女主角竟然係只得16歲讀中四嘅模謝芷蕙(Cammi)。除了多張二人赤膊床上啜爆相流出外,連情慾短訊亦曝光。難得成功洗底,據知Edison對疑似被人出賣非常憤怒,見光後鬧完又氹出招,務求阻止對方繼續爆料。Cammi週一(7日)承認有口難言,仲話:「我好驚,有人迫我做大話精!」

 

上週五(4日)深夜,本刊與Cammi進行訪問,一向有問必答的Cammi忽然避忌,問一句答一句,有時索性扮失憶或唔出聲避開話題,與早前高調回應的態度180度轉變。簡單如「拍拖時會去邊度食飯」,Cammi都口窒窒,要多番追問先肯講出約會地點,「我哋都係普通情侶嘅見面方式,有去食飯……係樓上餐廳……食日本嘢。」

捉住痛腳

床照都夠膽影,回應卻驚青又小心。原來Cammi近日收到電話,有人出言要Cammi封口,否則隨時「有嘢睇」。「件事出咗街之後,Edison好嬲,即刻打電話狂鬧Cammi,其中一次仲好惡咁話『你唔好再亂講嘢,你知你大把嘢喺我手!』Cammi好驚,私下向密友透露猛話有人嚇佢,叫佢收口,迫佢做大話精!」知情人士透露。

不再高調

被懷疑放料博宣傳,在慾照流出頭幾日相當配合,除有問必答,亦任影唔嬲,但到上週五突然變得避忌,仲唔係受壓?

1/11自稱受傷

慾照上週二(1日)流出後,Cammi隨後兩日高調接受傳媒訪問,又化行妝落樓俾記者影相,毫無保留分享拍拖細節,「我好hurt,好唔開心!如果大家想知(係咪處女),我可以去驗!」

4/11唔認失豬

Cammi上週三(2日)向雜誌哭訴第一次畀咗 Edison,又承認曾拍過片,但到週五又忽然轉軚,對本刊否認有講過,澄清冇同Edison發生性行為!之後亦唔肯再多講Edison。

7分鐘短片任睇

原來早在爆出Cammi搭上陳冠希前,網上已流出一段接近7分鐘短片(小圖),短片由幾十張Cammi私照剪輯而成,她在床上微笑、沙灘自拍等,但當時(10月初)並冇人留意,直至爆出情慾照後,才再引來網友紛紛點擊。而3月Cammi亦在facebook放了多輯照片,吸引龍友找她拍照賺外快,當時只得15歲的她已穿上cosplay服裝、校服等,更伏在床上任拍,看得出背景是酒店房間,可見Cammi作風大膽,床照唔怕影,唔怪得吸引到食家流口水啦。

Cammi月嗒3男星秘技

純品嫩口長腿Cammi週一返學時不斷迴避記者,去到學校仲有老師同校工護送,認真大陣仗。

親爆三賤男滾女史

其貌不揚但竟然可以連食三仔的Cammi,親自向本刊踢爆男星的溝女招數,「佢哋多數都係喺微博私信我,或者用instagram同我say hi,之後再約我去街!」

Edison 愛易服

佢要我帶校服同泳衣上佢屋企,又會買情趣內衣畀我着、同我玩cosplay,之後仲會影低佢留念,不過佢好識氹人,同佢一齊好開心!

王姓小生做司機

佢約親我都會親自揸車接送,又會買定紅酒請我上佢屋企飲,不過佢好小心,永遠唔會同我去街,費事俾人影到!

萬寧哥哥夾硬嚟

佢最冇品,鍾意借醉行兇,飲多兩杯就對我毛手毛腳,我不斷嗌唔好,佢都仲夾硬嚟,又叫我用手幫佢解決,仲對住我打飛機!

要求翻撻

以為靠惡搞得掂,點知Cammi愈爆愈大鑊,又話第一次冇咗,Edison見勢色唔對,惟有出軟功呵住Cammi。「Edison知Cammi受軟唔受硬,咪扮曬死狗同人道歉囉!又話自己其實仲好愛佢,想重新開始……始終Cammi仲係細路女,俾人氹幾氹又舂番個頭埋去!」冧招行得通,「大爆第一次畀佢」後翌日又高調否認,堅稱自己係處女,唔排除去驗處。據知Cammi已答應收聲,不過Edison為避傳媒,竟然又再龜縮急飛溫哥華避世,留低嫩口女友獨自面對。

「有人鬧過我!」

被Edison軟硬兼施,中曬降的Cammi週一(7日)在九龍灣返學時,起初拒絕回應,記者多番追問,Cammi先口震震點頭默認收封口令。F:C:CammiF:Edison呢幾日有冇搵你?C:佢有Whatsapp我。F:佢同你講咩?C:都係普通朋友傾偈。F:佢曾經打嚟鬧你?C:唔……係有人鬧過我,我老豆都有鬧我……F:係咪佢嚇你如果唔收聲就會再公開多啲嘢?C:吓……其實……好驚呀!我唔想再講喇!

黃榕鬧變態

Edison前度黃榕踢爆Edison試過上網訂情趣內衣畀佢:「我着過一套粉紅色、近乎全透視嘅內衣,佢仲影低留念,我有叫過佢睇完delete,不過唔知佢有冇喇!我覺得Cammi叫Edison做daddy好變態!」

Nel Nel嗌撞鬼:醜化我囉!

大鼻矇眼的Cammi,與形象指導Nel Nel有九成似,有網友惡搞將Nel Nel key到Cammi上,猛話二人父女相!Nel Nel接受訪問時大叫:「撞鬼!有少少醜化我囉!但唔太介意嘅!俾人惡搞後就留意呢單新聞,我奉勸後生仔女,色字頭上一把刀呀!為咗幾分鐘歡愉,失去好多嘢好唔值,呢個圈咁多靚仔靚女,幾時集郵集得曬吖!我見到佢嘅話,都要灌輸畀佢聽。」 ####



提起Edison,Cammi即時眼濕濕,每條問題都要諗好耐先答,16歲妹妹其實心靈好脆弱。



咬唇

疑似半裸嘅Edison蠱惑望鏡,Cammi更chok到咬曬唇。



黐頭

唔知係咪飲咗酒定太high,Edison隻耳仔同塊面紅曬。情到濃時,兩人瞇曬眼狂啜,Cammi個樣仲冧到爆!



啜爆



哭訴

Cammi成日遇人不淑,上次俾萬寧哥哥霸王硬上弓,今次又遇到「老手」Edison,都算唔好彩!




鬼祟煲粥

接受訪問期間,Cammi突然行埋一邊密密傾,對話咁唔見得光,莫非又俾Edison鬧緊?




《蘋果日報》圖片









典床



制服



含春






校服經過處理










arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()