周秀娜“好恨有個 Birkin”


<  


 
Chrissie Chau灰粉紅色皮褸$3,950黑白 photo print tee$525both Salad銀色窩釘皮 choker stylist's own

衷心希望,故事出街之時,周秀娜這願望可達成。
據報,其男友 Avis靜靜雞走去米蘭站揀袋,目標正是十萬元愛馬仕 Birkin,難怪娜姐話點都唔捨得自己買;有人送,馨香啲。
二人拍拖四年,早前,俾人打完的傅穎主動介入,搵男方陪睇醫生,奇就奇在係睇倉鼠,唔係睇自己…… anyway,這已夠正室嬲餐飽。
今年,為工作,留港不足一個月,娜姐飽受兩地情煎熬,奈何煎煎吓,又慣咗,事業前景愈見明朗,卻搞到一段情半天吊,如果話,潮州女人強悍硬淨兼捱得,今日的 Chrissie已是「潮州之光」,只是,面對自己心愛的男人,這樣好嗎?

Profile
 



Chrissie Chau
出生日期: 1985年 5月 22日(雙子座)
出生地:潮州汕頭
身高: 5呎 6吋半
體重: 95磅
三圍: 32C-22-32
簡歷: 10歲,從汕頭移居香港。 05年,參加「香港動漫節」模特選舉獲亞軍。 08年,跟樂基兒同場出席活動,被指相貌相似,傳媒冠稱「翻版樂基兒」。 09年,推出寫真集,成為新一代性感女神。
主要作品:電影《絕代雙嬌》( 08),《矮仔多情》、《死神傻了》( 09),《惡胎》、《婚前試愛》( 10),《猛男滾死隊》、《熱浪球愛戰》、《喜愛夜蒲》( 11)。寫真集《 Kissy Chrissie》( 09),《 Les Vacances d'Amour》( 10)。
個人網誌: http://hk.myblog.yahoo.com/chrissiechau
模特兒公司網頁: http://www.jamcast.com.hk




名牌有心思
 



愛馬仕是很多女人/女孩的 dream bag,動輒七至十萬,發夢就有你份!
周秀娜密密拍電影頻頻出席活動,反攻內地拍劇,又做內衣代言,賺埋唔少,卻堅持潮州女務實本性,「好恨一個 Birkin,唔捨得,買手袋 budget萬五蚊左右,朋友去歐洲公幹會幫我買,只揀 basic款,難襯等於浪費。」
但見你經常拎住香奈兒,亦唔失禮噃!「兩年前,英國買,大概萬六蚊,好抵!
「 Chanel絕對係我第一個名牌袋,當時,好小心拆禮物盒,慢慢研究、欣賞包裝,真係有心思。」
知名度高,慾望也變高, Chrissie坦言,入行前, cutting、質地通通唔識,見過又試過,大大衝擊其就住就住的購買習慣,「終於知道點解有啲衫會咁靚咁貴,著上身,的確唔同。
「買衫時,先問自己點襯?著到幾多次?當貨品好貴,就會要求物有所值。」
她上網見到一件 LV冬褸,鍾意到不得了,腦袋另一邊猛叫自己醒呀!「唔想知幾錢,一定好貴,買唔落手。」
慳還慳,愛以 shopping慰勞自己,趁回港大破慳囊,大手買入 Vivienne Westwood及 Tsumori Chisato衞衣,「 18、 9歲,著衫要幾貼有幾貼,依家,拍戲工作超過 12小時,去到片場,唔想再打扮;「你由得我求其啦!」名牌傍身,「求其」有價。


 

Chrissie Chau
黑色短身皮褸$6,450 Lonely Hearts from Elite
黑色骷髏頭印花綴金鏈雪紡半截裙
$525 La Crè me from bauhaus
深藍色印花不規則剪裁背心$895 80/20
金色 multi-chain頸鏈、戒指、手鈪、襪帶及絲襪
all stylist's own




冇第三者
 



因為一個內衣品牌, Chrissie有機會玩票性質染指設計界,我唔浪費時間,直接問:「老闆係咪追你?」
「我深信,若果老闆唔鍾意我,唔會搵我代言,我都好鍾意呢個品牌。」眨一眨眼,識大體哩!「我仲未遇過另一個男人令我心動。」呢句後補。
眾所周知, Chrissie長情,跟 Avis識於微時,兩情相悅,不涉利益,「呢個係我一直力保大家關係嘅原因。」
然而,暗湧出現了。
今年,她全年在外,即使回港,早機返、晚機去,一來一往,「拍戲時,真係聽唔到電話,大家為此爭拗,我感到有心無力。」拍拖談情,溝通少,距離大,是為大忌,難怪被人以為有機可乘。「唔係因為第三者。
「事實上,我已漸漸習慣獨立,好奇怪,女仔總愛被人錫,但有一日突然發現,一個人去面對/應付生活都可以,我唔鍾意呢種感覺。」
咁點算?「大家仍然鍾意對方,要搵一個新方式相處。」事業上,女高男低,所謂新的方式,是否意味着你要求他快點出人頭地?「從不介意賺錢多過對方,但必須要求男仔知道自己做緊乜?我唔會湊埋佢。」
Avis是這樣嗎?「佢係一個有計劃嘅男仔,知道自己未有能力俾到任何(承諾)女方,唔會隨便提出結婚。」買住 Birkin先,都算係緩兵之計。


 
04年為報紙生活版當 model影相,當時仍有嬰兒肥。《蘋果日報》圖片
 
10年跟楊千嬅拍電影,對方以「事業線」形容(暗寸)其身材,造就娜姐人氣不跌反升。《忽然 1周》圖片
 
10年去年聖誕,跟男友 Avis去台灣二人世界,今年唔知又會點呢?《蘋果日報》圖片
 
10年為日本內衣品牌影硬照,拍住《 ViVi》女模,身價今非昔比。《 FACE》圖片
 

Chrissie Chau
黑色格紋皮 biker jacket$4,550
黑色國旗印花牛仔褲$950
both twistedmind
黑色皮短靴$1,295 Salad
銀色頸鏈、銀粗鏈皮腰帶、
黑色手錶款皮手帶及戒指
all stylist's own




我係靠身材
 



初出道, Chrissie鬧市邊走邊除衫引起廣泛注意,影寫真出咕引起社會議論, loud慣咗,加入戲行,人低調了,轉型及時。
「(好)身材是與生俱來的,可以令別人認識我,接下來,我就要於不同聲音入面,搵出自己想要的東西,這才最重要。」
去年今日,背負住「教壞細路」惡名硬闖影圈,「人生第一次俾咁多人鬧!
「我都有血有肉,唔開心時,自己一個人大喊大叫,屋企人都唔見。」轉眼間,搖身變成中、港影視新貴,妹仿傚對象,「好似全世界都以『周秀娜』為假想敵,好開心。」
時下女孩拋胸引玉,風氣欲罷不能,始作俑者卻大嘆「心痛」,借啲意劃清界線,「以為肯行性感就成功,其實,自己唔知自己想點,方向錯晒!
「我係靠身材(上位),係就係,唔可以唔認,但我係有計劃去行每一步,唔係亂嚟!
「世界上,有人天生乜都唔使做,機會自然湧現,我唔係呢類人,每事靠自己爭取,過程中,得到更多,滿足感更大。
「我冇後悔過,冇以前,就冇今日嘅我。」她寄語一班後浪,不要把自己放得太大。
「如果人生係一條隧道,我已行過第一階段,由黑暗走向光明,迎接第二階段。」


 

Chrissie Chau
粉紅色皮褸$4,550
黑色通花綴閃石貼身牛仔褲$1,050 both La Crè me
黑色紳士帽$2,480 Lela Jacobs
all from bauhaus
粉紅併紫藍色冷織 neck warmer$425 twistedmind
黑色露指皮手套、銀手鈪及戒指
all stylist's own



Chrissie's tips
Q:最近 shopping買啲乜?
A:秋冬季,我愛買皮褸,幾年前死慳死抵買第一件皮褸,係白色,成三千蚊,型到「嘩」一聲,之後, keep住每年都買,除了黑、啡,仲有閃電藍及粉紅色。

Q:轉季點護膚?
A:多做 facial,不停試用新護膚品。


 

Chrissie Chau
米白色綴兔毛領皮褸$3,995
灰黑色貼身牛仔褲$995
both 80/20
黑色 tube top、銀色戒指、手錶款皮手帶及吊墜頸鏈
all stylist's own

後記

城中熱話,同行 Jessica C.淫照外洩,可見談戀愛遇人不淑,認真濕滯,「食得鹹魚抵得渴,入行時,我已預咗冇私隱。」娜姐說來,很滄桑。
26歲的她,比 JC大四年,這四年,走盡人生曲折離奇,再三強調,一切得來不易,是以特別珍惜,事業愛情置裝買手袋殊途同歸。
正當一群 80後港女爭相去遊埠買名牌著得靚用得豪之際,她努力學習向上游,起碼,唔使借邦民先!

Shop List:
80/20尖沙咀海港城海運大廈 LCX 3D號鋪 2730 3818
bauhaus銅鑼灣耀華街 2號地下至 3樓 2891 6811
銅鑼灣駱克道 496-498號地下至 3樓 2838 6228
Elite尖沙咀海港城港威商場 2613號鋪 2175 5009
Salad尖沙咀 THE ONE商場 UG216號鋪 2489 8703
TOUGH Jeansmith銅鑼灣啟超道 8號地下 2882 6036
twistedmind大埔新達廣場 1樓 17號鋪 2653 7128
(全線 bauhaus有售)

arrow
arrow

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()