新人唔易做,唱片公司資源唔夠,新人宣傳化妝set頭一腳踢。
不過去年加盟Amusic的JW,卻可以邊做學生邊唱歌。可以hea住唱,全賴有黎明(Leon)一路豪開大水喉力捧,繼早前豪使過百萬,黎明親自帶隊包團去英國幫JW拍封套及MV後,JW新MV除再獲老闆親自監督外,仲有老闆娘樂基兒(Gaile)教JW擺pose兼跳舞,黎明同老闆娘錫到燶,JW亦不惜全身搽晒泥漿扮裸體,夠晒gimmick喎!


21歲JW(Joey Wong)喺英國讀大學主修地理課程,雖然仲有半年先畢業,但JW仍然未有鬆懈,堅持完成學業先考慮全力唱歌。

再玩特效
黎明不嬲都鍾意玩創新,今次親自執導兼客串MV,JW更要以螢光造型示人,再玩Leon最愛嘅視覺效果。

MV超繽紛
一直唱開抒情歌嘅JW,本月出嘅新碟實行大轉變,在新歌〈Juicy Girl〉MV中以唔同造型又唱又跳,JW雖然有老闆黎明親自執導兼客串呢個MV,不過開頭要佢自度新歌舞步時,自言嚇到一度想逃走返英國。「今次呢個MV係我第一隻跳舞歌,係Leon執導,個MV畫面上好colorful,想令人eye-catching啲,個MV嘅形象同構思,Leon畀咗好多建議,而MV入面Leon想隻舞有我自己style,所以要我自己諗,不過好彩拍MV嗰日有Gaile親自教我跳舞,同埋平日Gaile有教我好多嘢,我先冇咁驚,之後仲覺得愈拍愈好玩。」除咗顏色搶眼,最爆係其中一幕要JW全身塗滿泥漿扮裸女,JW說:「個MV入面我會有好多造型,好似有一幕我要以nude上陣,淨係着打底衫,由頭到腳搽到成身泥,之後又有個造型扮到好似麥當娜咁,拍得好開心。」問到JW今年讀完書畢業後係咪打算進軍樂壇,佢話:「我都未知呀!要睇吓畢業之後,仲需唔需要再讀上去先決定,不過公司真係好好,佢哋都會以我讀書為先!」咁優待,真係錫到燶!

扮娜姐
JW話佢呢個打扮有啲似麥當娜,而佢第一次有咁嘅造型覺得好新鮮。

當護膚
拍攝當日JW由頭到腳全身都係泥,拍咗六、七個鐘都冇怨言,佢仲話:「啲泥係化妝師特登準備,雖然唔知係咩泥,但我當係護膚泥都幾好玩呀!」

一向破格
度橋一向爆,之前就花咗逾300萬拍攝自己個3D MV〈遲D見〉,MV內文詠珊(Janice Man)要化身F cup假大胸,做性感女郎色誘Leon。

黎明家族多戀事
黎明同太太樂基兒的感情生活惹關注,旗下Amusic藝人亦一向感情繽紛,學金句王Leon話齋:「有沒有機會拍拖,同撞鬼一樣,要講緣分!」

黎明北京挽手
上月先傳因為章子怡介入令兩人婚姻亮起紅燈,而兩人一直未有回應,直至早前兩人才共同發聲明澄清情未變,而喺上週二(18日)兩人被網民喺北京拍得挽手照後,即時粉碎不利傳聞!

Janice Man被鬼撩
JM一直同圈外男友李冠峰拍拖多年,雖然曾傳出佢與同公司嘅李治廷及劉浩龍傳緋聞。喺本月20日JM喺圓方行街時被貌似麥迪文嘅老外死纏撩援交。

衞蘭隨時嫁
09年衞蘭喺教會認識老外男友Roger,現全職傳道的Roger家底甚厚,所以有指衞蘭為咬實長期飯票而打算於年底平安夜拉埋天窗。

應昌佑小登科
年頭被拍得同圈外女友Mandy喺利園行街嘅應昌佑,喺今年亦話買咗樓,準備同女友結婚。 ####


JW全身塗滿泥,仲要僅以tube top遮掩,都算大膽!


JW在英國主修地理,由於家人想愛女專心學業,不想有無謂的宣傳曝光,估唔到純女都可以大突破。


未讀完書嘅JW,一直喺英國多過喺香港,對上一次再亮相已是9月頭上《勁歌金曲》。


幾好玩呀!真實對白


衞蘭


Roger

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()