娛一叮

李丞責自8月尾被本刊斷正與09年港姐冠軍劉倩婷(Sandy)同車接阿媽後,便負上棄糟糠的罪名。事情發展峰迴路轉,李丞責隨後即自爆與前妻譚佩麗已辦妥離婚手續,還自己一個自由身,過億身家的李丞責變回城中筍盤。

不過「筍盤責」好快又封盤喇!本周二晚(20日),李丞責親口承認與劉倩婷蜜運中,對女友讚不絕口的李丞責,無懼離婚陰影勇闖第二春:「我欣賞劉倩婷率直嘅性格,我哋一齊好認真!」

「責婷戀」終於浮面,劉倩婷本周三(21日)更收到李丞責送嘅花,甜上心頭。

 

現年42歲的李丞責,入行做風水師23年,去年為無綫主持《中華福地》人氣急升,今年5月與09年港姐冠軍劉倩婷合作《香港玄案》撻着,為他的感情生活揭開新的一頁。

否認戀情有苦衷

今年8月28日,本刊率先踢爆李丞責密會劉倩婷,兩人同車去上環接載劉母外出,事後兩人夾定口供否認拍拖。本周二晚(20日),李丞責終於對本刊剖白,當日他是為了保護兩段感情,才有口難言。李丞責:「當日俾你哋影到同車,估唔到會咁大迴響,傳媒追訪咗幾個星期都唔停。當中有好多負面嘅揣測,傷害到我身邊嘅人。其實我同以前嘅另一半去年4月喺和平下分手,今年4月1日正式入稟法庭離婚,最近法庭終於正式頒布咗離婚通知。我想交代清楚我已經搞好曬離婚手續,亦好想發展第二段感情。」

有報道指李丞責負心兼風流,仲趕絕前嶽母,令對方臨老要在大埔街市打工賣菜,為此李丞責頗勞氣:「如果我真係花弗,十幾年來點會冇人講。離婚係因為夫妻感情再唔能夠維繫,佢(前妻)仍然有幫我做嘢,如果我真係有問題,從前嘅身邊人一定會出嚟講。有報道抨擊我矮,矮冇罪㗎!我用專業嚟搵食,寫我唔好,Ok!我食得鹹魚抵得渴,但唔好傷害我身邊人。我另一半嘅媽媽係一個好人,佢係菜檔股東,自食其力養大八個仔女,我好佩服佢,亦唔想件事影響到佢。我離婚係因為同以前嘅另一半相處唔到,性格係一個因素,我慣常遷就人,但感情唔係靠遷就。」

港姐愛踢拖

劉倩婷向來鬼妹仔性格,李丞責亦坦言最愛女友不拘小節,最欣賞佢唔姿整,平時踢拖出街都得。周二下午4時,外出後返回上環寓所的劉倩婷,也是踢住對人字拖。

曾外遊睇樓

舊人唔去,新人又點會來?李丞責與前妻因了解而分手,第二段感情萌芽3個多月發展迅速,那種甜蜜足以令他忘記失婚的傷痛。他親口承認與劉倩婷正在發展中:「愛情係要兩個人互相感應,太刻意追返來就唔窩心。Sandy係個知書識禮嘅女仔,佢份人好真、好率直又豪氣。對我嚟講,佢係一個好女仔,佢經歷好多。未識佢之前,啲報道傳佢斷背、有私生子,我同佢一齊唔會睇佢嘅過去,係睇以後。最初合作我當佢係男仔,相處後發現佢有另一面,同佢一齊好自然好舒服。雖然我冇同佢傾過以前嘅傳聞,但我識睇相,知道佢一定唔係斷背。」

對於女友比他細17年,李丞責說:「戀愛無分年齡,我唔會理。同車事件發生後,我哋互相支持,交心咗,感情增進唔少。不過仍然需要時間同空間去發展。(有冇拖過手?)私人嘢唔講,總之我哋係好認真,希望可以一路發展落去。(已經發展到曾經外遊拍拖?)我哋係去外地睇樓,順道遊歷一下。」

工作中收花

本周三(21日)下午,李丞責去花店買花冧女友,並吩咐店員下午6時許送去九龍灣Emax,當時劉倩婷正在錄影無綫節目《激優一族》。收到男友送花,劉倩婷甜笑回應:「(佢係咪第一次送花?)都唔係嘅。(點解你哋之前唔認拍拖?)相處中,感情要時間去了解。(係咪因為佢搞離婚嘅嘢未定唔安心?)呢排好多負面新聞,佢亦多咗關心我,了解多咗。(發展成點?)最近大家都忙,冇時間見面,平日都係靠電話同短訊聯絡。(你鍾意李丞責啲咩?)佢好細心,係一個值得欣賞嘅人,佢好識照顧身邊人。(媽咪係咪都好鍾意佢?)媽咪嘅睇法好重要,不如你哋自己問佢啦!(對呢段感情有冇信心?)依家我哋都係開心嘅,我都對佢好有信心。(聽講你哋一齊去過旅行,去咗邊?)哈哈!唔講喇!」

李丞責與劉倩婷今次肯大方承認戀情,咁咪唔使各大傳媒疲於奔命,追訪兩位主角啦!可以攞正牌拍拖的李承責仲話:「我哋唔係偷情,以後見到我哋可以大方叫我影張相啦!」

尖沙嘴訂花

周三(21日)下午5時,李丞責到尖沙嘴港威中心的花店訂花給女友,他在卡內親手寫上感謝對方支持與鼓勵的字句,雖然冇寫I love you,但都好有心思。

收花冧曬

周三下午6時許,正在九龍灣Emax錄影《激優一族》的劉倩婷,臨收工收到李丞責託花店送來的花,即場拆開張心意卡。知道送花者係李丞責,劉倩婷攬住紮花甜笑話:「我唔係第一次收花!」

前妻已成過去

李丞責強調與前妻譚佩麗是和平分手,離婚不涉及第三者。記者問他有否批算自己會離婚,他說:「我對愛情好執着,想扭轉命運,但原來好多嘢係定數。」

楊崢純屬虛火

去年李丞責與楊崢因合作《中華福地》而認識,當時李丞責已和前妻感情破裂。記者問他是否曾與楊崢拍拖,他說:「好似葉翠翠同陳敏之咁,我哋只係朋友。」 ####



周二晚(20日),李丞責向本刊記者剖白與劉倩婷的戀情,情深款款的李丞責話:「我會盡我能力發展呢段新感情!」



今年8月28日,李丞責與劉倩婷被本刊記者撞破同車前往上環帝後華庭接劉母。兩人表現尷尬,李丞責抿起嘴唇,劉倩婷一臉愕然。



5月過電

今年5月,李丞責與劉倩婷因合作《香港玄案》而熟絡,兩人出外景日對夜對,互有好感,繼而過電。





7月撻着

李丞責與劉倩婷話咁快撻着,7月更齊齊上商台節目做嘉賓,睇佢哋個含春樣,原來當時已在熱戀中。















 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()