藝人感情事變幻莫測,育有兩子的謝霆鋒和張栢芝選擇離婚收場,楊思琦和李泳豪更由分手升級至罵戰。本刊收到消息,拍拖五年,由原本不被看好到談婚論嫁階段的吳浩康和莊思敏,原來亦已分手近一個月。
據知,吳浩康今年初因夾band關係認識了一班志同道合的音樂製作人。在其中的豬朋狗友引誘下,終於按捺不住再度沉迷藥物。莊思敏發現後當堂心死,立即決絕掟煲。周二(9日),莊思敏亦無奈向本刊承認:「我哋係分咗手成個月。」
原本一心一意娶莊思敏過門的吳浩康,似乎還未接受被撇現實,周一(8日)還向本刊記者說:「我依家努力儲緊錢,買層樓先同佢結婚。」事隔兩天,他才主動投案承認分手。


今年28歲的吳浩康(Deep),在08年出唱片後就一直被所屬公司英皇娛樂投閒置散。馬死落地行,他除了兼職教泰拳賺取生活費外,月前更成功考取保險經紀牌照,積極做人,今年還計劃與拍拖五年女友,31歲的莊思敏(Jackquelin)拉埋天窗。

band房通宵開餐
本身家住藍田麗港城的吳浩康,一直希望盡快儲錢買樓結婚,而身為拿督女的莊思敏,多年來都沒有介意男友的家底不及自己,對於結婚一事亦未有要求太鋪張,二人共識最快明年初拉埋。不過今年初,吳浩康突收到公司通知,建議他轉以樂隊形式出碟。於是在半年前,他便開始埋首夾band,此舉亦間接令他和女友一步步走向分手。吳浩康在夾band期間曾試過一星期有五晚在band房練習,每晚更練到通宵才捨得走,亦因此再度沉迷藥物。「band房不嬲都烏煙瘴氣,個個吞雲吐霧都不特止,有啲仲好鍾意依靠藥物,話錄音都會投入啲喎。阿Deep就咁俾班豬朋狗友薰陶咗,夜晚試過喺一間VIP房開餐㖭。」知情人士說。
據知吳浩康對自己再度沉迷藥物的行為深感後悔,曾向這班損友揚言:「唔會再有下次。」不過紙包唔住火,這件事最終被莊思敏一位密友得悉,輾轉下再傳向她耳邊。「Jackquelin咁耐以嚟一直冇嫌棄過阿Deep,好信阿Deep,最初佢甚至唔信呢件事,覺得有人想離間佢哋感情。」為求追尋真相,莊思敏曾經與吳浩康當面對質,但結果卻令她大為失望。知情者透露:「阿Deep喺嗰刻認咗,仲喊住同Jackquelin誓神劈願話唔會有下次。」

瞞住女友風流
其實吳浩康和莊思敏拍拖以來,男方亦曾瞞住女方「沙沙滾」,有次莊更親耳聽到男友與友人講電話時直言想偷食。「阿Deep鍾意夜蒲就係人都知。Jackquelin咪惟有經常同佢一齊出去實佢囉,但有次竟然聽到佢同個friend講話想溝一條新女,Jackquelin火都嚟,不過都吞聲忍氣,但到知道男友再食番呢啲嘢,就真係接受唔到。」
據知莊思敏發現吳浩康再染惡習後,已多次主動向他提出分手,無奈吳一直未有正面回應,還依然對外宣稱二人有結婚打算。「Jackquelin覺得人一定要遠離呢瓣嘢,再同阿Deep繼續落去都唔會有將來,不如一刀切好過喇!」

以為做保險好折墮
周一(8 日),吳浩康接受本刊訪問,他非常樂意談及自己轉投保險行業,但就未有透露已與莊思敏分手,更對記者話會努力儲錢迎娶莊,他說:「好多人覺得我冇得做歌星好折墮,但我從來唔會求人買(保險),亦有人challenge我呢份工做得唔會長。不過我好有信心,依家香港人對保險意識強過以前好多㗎。之前都嘥咗好多時間㗎喇!我依家努力儲緊錢,買層樓先同女朋友結婚,跟得我嘅,都唔想佢要改變依家嘅生活素質。」

望吳浩康生性做人
周二(9日),記者就分手一事向莊思敏求證,她無奈向記者承認事實,對吳浩康沉迷藥物一事則未肯正面回應。
記:同阿Deep分咗手?
莊:……係,我同佢分咗手成個月,大家係和平分手嘅。
記:係咪因為佢再度沉迷藥物而導致分手?
莊:我唔可以同你交代係咩原因㗎喎……總之大家喺生活習慣上有啲唔同啦!
記:你哋依家仲有冇聯絡?
莊:我哋仲係朋友,希望佢以後生生性性,祝福佢有一個更好嘅將來。

避談沉迷藥物
周三(10日),即莊思敏向本刊承認分手第二日,吳浩康主動致電記者,他開口第一句即說:「唔好意思同你講咗大話,因為嗰一刻,大家都未有共識點樣講,我哋嘅分手好和平嘅。(係咪因為你再沉迷藥物?)……唔係基於呢樣嘢,我哋嘅溝通存在問題,分手都唔一定要有咩大件事。(咁你依家係咪有沉迷藥物?)我依家日日都返工,冇時間。不過之前都聽過有人傳我呢樣嘢,又同Jackquelin講同我一齊會害死佢。我唔想再多講,總之大家五年嚟好努力維繫呢段感情,分手真係好可惜!」
畢竟吳浩康和莊思敏拍拖以來經歷過不少患難、是非,可惜最終無緣做夫妻,可惜之餘,只能怪吳浩康不潔身自愛,斷送事業和愛情。

微博嗌心痛
畢竟莊思敏與吳浩康過了五年漫漫情路,如今結婚變分手,難免心痛,近日她更在微博透露分手心情。

情路是非多
吳浩康02年出道就有「新人王」稱號,前途一片光明,惟04年因藏毒而留有案底,形象即時下滑,自此星途黯淡。其感情生活反而多姿多采,雖然正式承認的女友只有胡定欣和莊思敏,但彼此的轇轕似乎糾纏不清,鬧出不少是非。

收強姦恐嚇
莊思敏06年曾被指介入吳浩康與胡定欣(左圖)之間,艱苦經營之下才成功覓得愛郎。07年,傳出有人密謀將派人強姦莊思敏,叮囑莊出入小心,莊亦承認真有此事,「依家有啲驚,都會同做警察嘅uncle備案先。」至於吳浩康則認為是一場惡作劇。

爆電梯受辱事件
08年尾,死敵莊思敏和胡定欣在無綫電視城電梯內狹路相逢,有傳莊被人以「你着我對舊鞋咋!八婆!」辱罵後喪喊。事後莊直認曾被人在電梯內喝罵,而胡則否認事件,並暗寸有人別有用心。

懷疑女友不忠
去年11月,吳浩康突然在微博宣布分手,更怒斥「和她到了分手一刻,狗公們滿意了吧」,有指他懷疑女友不忠。事後吳承認因酒後有誤會,衝動下才講分手,翌日已經冇事,還在微博晒合照。

結婚變分手
今年2月,吳浩康坦言開始計劃結婚,並希望帶同莊思敏一齊揀樓,甜蜜到暈。當一眾朋友準備儲定人情,想不到上月兩人竟突然分手。

戀上8億身家拿督女
由於莊思敏和吳浩康的家境十分懸殊,故拍拖初時不被看好。莊思敏的父親是中國光大控股的主席,亦是馬來西亞拿督,估計身家超過八億,相反吳浩康則來自小康之家。


莊思敏去年和妹妹莊思明租住豪宅貝沙灣,出入亦有司機保母車。相反吳浩康自02年參加新秀入行以來,一直與家人居住藍田麗港城。

1年前公開隆胸
####


31歲富家女莊思敏與28歲吳浩康拍拖5年,到談婚論嫁階段,可惜上月兩人忽然分手收場。記者最初問到吳浩康與莊思敏的感情狀況,他仍死撐:「我儲緊錢買樓結婚!」


原名吳偉男的吳浩康,04年6月初被警方在尖沙嘴截查,在他身上搜出兩包0.42克可卡因,他在警誡下承認毒品屬自用。同年8月,他被裁定管有危險藥物罪成,判罰5千元及留案底。《蘋果日報》圖片


希望佢以後生生性性!(真實對白)
本周二(9日),記者在中環街頭問及莊思敏與吳浩康分手一事,她抿着嘴無奈承認已分手1個月,還表示希望吳以後生性。


今年初,吳浩康和莊思敏為無綫節目《心有靈犀》第一集錄影,其間兩人表現極之恩愛,對對方的生活瑣事亦瞭如指掌。


吳浩康喜愛夜蒲,幾乎每次去夜店消遣,女友莊思敏都會陪伴在側實。不過近月吳掛住夾band,莊則要北上拍戲,兩人聚少離多。


做保險經紀儲錢
雖然與英皇仍有約在身,吳浩康依然不忘為自己謀財路。月前他開始任職安盛保險經紀,亦已領取經紀牌。上周三(3日),記者發現穿上西裝的他要到九龍灣展貿聽公司講座。


該講座約兩小時,有近200名員工出席(下圖),吳浩康聽完講座後步出,露出一臉倦容。


去年底,吳浩康在一場泰拳比賽中受傷入院縫針,事後被老竇鬧到狗血淋頭,不過現時他仍定時在灣仔教打泰拳。


《蘋果日報》圖片


吳浩康和莊思敏分手收場,前度胡定欣卻單拖飛去西班牙疏乎,兼在微博晒泳衣照。周三(10日),胡接受電話訪問時說:「我唔知佢哋分手,唔會評論呢件事。」


本周一(8日),莊思敏借網上一篇文章抒發心底話,文中提到「聽到了失望……不是不想愛,是不能愛。」似乎包含着對吳浩康失望之情。莊亦隨即留言:「心痛了!」


剪髮重新開始


不少女人分手後總愛剪髮,而多年來一直留有長髮的莊思敏,本周二(9日),上載自己超短髮造型,右邊更剷青,形象180度轉變,相信意味自己重新開始。


最後生日派對


莊思敏和吳浩康分手只1個月,今年6月,她還請來吳雨等人為男友慶祝生日,相信這次成為兩人拍拖以來最後一個生日派對。


《蘋果日報》圖片


莊思敏住貝沙灣


吳浩康住麗港城


模特兒出身的莊思敏,性格剛烈,話做就做,去年突然勇字當頭,接受勾雙眼皮和割乳暈隆胸手術。


接受塞矽膠隆胸後,莊思敏上圍足足大了兩cup,之後更毫不吝嗇身材,當時吳浩康大讚莊整得靚,更唔介意女友僭建,他說:「總之佢開心就得。」《Face》圖片


莊思敏妹妹思明是去年港姐季軍,據知她亦得悉家姐分手一事,但截稿前仍未聯絡得上。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()