上月尾,陳豪在陳茵媺( Aimee)的清水灣半島香閨過夜斷正,事後兩人雖否認但仍盛讚對方,令戀情浮面。陳豪本以為坐定笠六「私有化」陳茵媺,誰知女方近日卻高呼:「我同陳豪都未開始!」8 z' a2 k$ y3 o8 t: Z' \
陳茵媺忽然高呼未係豪嫂,皆因她正被《法證先鋒 III》拍檔蕭正楠( Edwin)狂追。據知早前陳茵媺拍一場露 bra戲,惹來大班幕後圍绩,蕭正楠即遞毛巾免她蝕底,平日又經常陪伴左右,噓寒問暖,令陳茵媺勁冧,爆發三角戀。
被兩男爭奪,陳茵媺開晒綠燈:「 Edwin好好,陳豪都好好,兩個都有機會!」蕭正楠聞言亦一副戰鬥格:「如果人哋未追到手,我一定會照追!」對於情敵當前,陳豪不敢怠慢,肉緊反擊說:「佢係好女仔,我會努力 o架啦!」真係好戲在後頭!

我會努力追!(真實對白)$ E5 Q+ p. f  e- z9 ~

陳豪為籌備在馬來西亞開設咖啡店,不惜辭演古裝劇《樂府藏龍》。近期他不時離港,冷落新歡陳茵媺,令撻着兩個月的戀情急降溫。同一時間,正趕拍新劇《法證先鋒 III》的陳茵媺,卻與劇中男友蕭正楠日夜共對,戲假情真。! P! C* j3 T% v- M( a' ?8 `% `
* b7 f) n) A4 m. b7 ]$ h3 b0 u6 E
親密私照# g% b4 H+ x5 i5 h5 C3 a
人哋都未追到手
真實對白

日前,蕭正楠與陳茵媺到北角拍外景,兩人還買了一包雞蛋仔齊齊食,非常溫馨。蕭正楠更將兩人頭貼頭合照放上微博晒命。1 Y  M; d" X0 O1 t
3 |2 _# J7 n! V
拍露 bra戲護花- X% v1 N! Q8 l1 \7 k: H
據知蕭正楠早在開劇之初,已對陳茵媺嗒糖,對她特別呵護。早前他與陳茵媺拍攝一場除衫戲,更借故狂冧。該劇情講述陳茵媺被咖啡弄污恤衫,衝入廁所除衫清理,誰知卻誤闖男廁,更被蕭正楠看見她露 bra。
一名 TVB幕後說:「當時有好多幕後過嚟绩嘢,仲有臭口友話:『做乜 Aimee個胸細咗咁多!』 Aimee聽到塊面紅晒, Edwin就即刻撩佢傾偈,分散佢注意。佢仲問 Aimee凍唔凍,又叫人校細啲冷氣。拍完佢即刻走去拎毛巾俾 Aimee保暖,令女方好感動,我哋睇到都知乜事。」9 W3 L4 ~  h+ w
該名幕後又透露蕭正楠好識冧女,不時借拍劇出招,令陳茵媺大為受落。平日拍外景,他會不時問陳茵媺要不要買飲品,又問她餓不餓,錫到出面。蕭正楠又會投其所好,明知陳茵媺喜歡炮製甜品,就算自己不愛甜食,亦經常跟女方交流甜品心得。有次拍外景,見到附近有雞蛋仔檔,他更孖住陳茵媺排隊買來品嘗,更將相片上載微博,以行動鱝女方。雖然兩人都有揸車,但很多時蕭正楠都會等埋陳茵媺才收工,就算是攞車短短路程,他也陪伴護花,令陳茵媺非常窩心。 ) a& [1 I. p1 u# t
! n4 C* z- q( C( \" {$ w( S
密集接觸9 m3 Y" @% n5 Q$ ^% y+ ~- A! a6 A
陳豪同陳茵媺都是外國留學,所以同聲同氣,又愛飲咖啡,有共同嗜好,有助戀情進展,可惜近日殺出程咬金,令戀情出現暗湧。8 b# O6 M7 {2 j4 M

借拍戲親近0 w- |( r) E; x; _* @# `7 r. F

開頭分開坐' k" e% T8 a* l' n; m/ ?
上周日( 24/4),陳茵媺(左)到馬鞍山拍《法證先鋒 III》外景。未埋位時,她坐在眾男演員身旁,一粒聲都冇出。8 a0 P- r4 I+ r+ |1 u

走近傍實. `+ Q: _5 O0 ^: a  f# w$ |6 k. q
過了一會,蕭正楠借意走到陳茵媺旁,陪她傾偈解悶。

陪玩樹枝
之後蕭正楠見陳茵媺玩樹枝,亦玩埋一份,逗得女方心花怒放。

不時冧笑
7 i- s8 n, m4 `& v
有蕭正楠力追,陳茵媺非常風騷,未埋位時,兩人不時細聲講大聲笑,甜甜蜜蜜。

陳茵媺:有愛上佢: A$ }! V2 d1 \3 V- F
事實上,陳茵媺與陳豪戀情一直由陳豪做主動,陳豪早前便自爆早在 09年的無綫萬千星輝頒獎禮已有留意女方。直到去年尾拍攝《心戰》,陳豪更近水樓台,加上陳豪的經理人嘉莉與陳茵媺經理人 Abby相熟,二人順理成章發展戀情。陳茵媺一直對陳豪的行蹤瞭如指掌,知道他不時離港,又自爆收到他的 sms。不過,自她近日談到陳豪,就強調很久沒見過他,明顯保持距離。對於被陳豪舊愛廖碧兒暗指是小三,她更是扯火,反而講起蕭正楠便眉開眼笑,雖然冇直認男方追求,但強調他和陳豪亦有機會,擺明向蕭正楠開綠燈。6 B0 S8 q5 q1 D# `4 p
記:記者 陳:陳茵媺+ W3 J. J3 u  K& `4 l  Q
記:廖碧兒暗示你係第三者?$ y5 Z+ a5 P" n  w& l
陳:(扯火)有朋友同我講過佢指我係第三者,呢個 Topic,我唔想回應,唔明傳出來嘅人係乜嘢動機。總之人哋事,我唔 comment,唔好拉我落水,將來嘅事無人知,目前仍未與陳豪拍拖,未開始!( h6 `1 R3 U4 O$ `; ^9 y
記:蕭正楠( Edwin)追你喎?
陳: Edwin好好,佢係好好嘅合作伙伴,但 feel唔到佢追我。
記:對佢有冇 feel?0 c" A, r4 o+ Y/ W
陳:哈哈,我有愛上佢 o架,喺 in the camera時,要投入嘛!# K7 z2 X- b. b" N
記:你拍露 bra戲時,有人談論你身材, Edwin好照顧你喎。) D' ^/ u6 L0 }, g
陳:未開機前有啲尷尬,我有少少唔舒服,但我冇留意現場啲 crew(攝製人員)講乜。3 k: d5 O' V, K- y
記: Edwin拎毛巾俾你,又叫人校細冷氣?8 D$ P/ Q3 _1 t& N
陳:(甜笑)佢哋都好好,有俾毛巾我,同熄冷氣。
記:同陳豪定係 Edwin比較有發展可能?
陳:同邊個都可能有發展機會,就算將來同佢哋拍拖,依家都唔會知啦!我唔排除佢哋任何一個,大家都要時間了解一個人。總之 Edwin係一個好好工作伙伴,阿 Mo係好師兄,兩個都有機會。

深情一攬% ]6 G) K- y$ j6 ]0 ]9 j
阿 Mo拍《心戰》時,剛爆出同廖碧兒情變。當時陳茵媺表示只當阿 Mo是哥哥,未幾兩人即撻着,戲假情真。
豪媽返港陳茵微冇影% P4 P( A! H; U; M, Y5 n8 {( A

4月中,阿 Mo媽咪專程由澳洲返港,有指是與他慶生辰兼見未來新抱。不過記者發現陳豪全程只與豪媽行街,未見陳茵媺影蹤。

asales殺手8 f% l: I) v7 N. u* G  E
陪完媽咪歎下午茶,阿 Mo再到中環名店揀衫。店內女職員一見他,猶如螞蟻嬲蜜糖般跟住他。& b( S8 U& e- G* C% X& F

豪媽返港陳茵微冇影

4月中,阿 Mo媽咪專程由澳洲返港,有指是與他慶生辰兼見未來新抱。不過記者發現陳豪全程只與豪媽行街,未見陳茵媺影蹤。

 vsales殺手
陪完媽咪歎下午茶,阿 Mo再到中環名店揀衫。店內女職員一見他,猶如螞蟻嬲蜜糖般跟住他。
( l  J# ~1 m1 ~* g& J
9 o* f$ e/ x3 J) o3 N- o
服侍周到  a) l% y  z9 b, z
逗留一陣,阿 Mo只揀選了數件衣服,並耐心等待 sales幫他摺好。
# A* D" Z% B( V) R' j! {) x  D
至愛咖啡
掃完貨,阿 Mo轉場去歎咖啡。
y' m8 h- u9 l9 `/ f
網友意見7 ]5 r! V$ I- w( B/ [' o
6 U# d( I$ V/ X3 r
挺陳豪. \6 L  n6 F) f: n! C" i+ l! M
% \% D; ~7 _2 K/ }

嫌陳豪" j; K5 L* p* a4 Q
5 ^# h! }$ P% {. o
撐蕭正楠

蕭正楠:我會照追) z, L" M  {; k
陳茵媺講明兩男都有機會,蕭正楠聞言起初表現尷尬,但隨即亦表明不會輕易放過心中女神,會發力狂追。
記:記者 蕭:蕭正楠
記:陳茵媺拍露 bra戲,聽聞你好肉緊喎!
蕭:佢除剩 bra拍戲,我戥佢尷尬,廠入面仲有好多工作人員 o架嘛。- A9 Y5 c3 h" N* ~' H
記:有工作人員喺現場談論佢嘅身材,令佢好尷尬。7 ~  l; ?" Z2 [, ?, j
蕭:(肉緊)我只可以話,我喺戲入面就冇望過佢,拍戲嗰陣我都冇睇番 cam(攝影機),想尊重番佢。佢咁專業去拍呢場戲,犧牲少少除件衫,唔應該仲去睇、去抽下水,我唔會諗呢啲嘢。, |" _% B+ C7 t5 ]! s$ ^
記:你哋拍接吻戲有冇過電?) W/ U  [# v2 O7 k' ?- Y1 t4 X  @
蕭:之前喺酒吧拍激吻戲,拍咗 2 take,大家溝通得好好。(勁冧)錫佢嘅感覺都 ok o架,效果仲好好,但我俾佢傳染咗感冒。
記:你咁欣賞佢,有冇機會發展?陳茵媺話唔排除機會喎。
蕭:(開心)哈哈…… Aimee係一個好好嘅演員、好勤力,我同佢合作得好開心。佢好有愛心,有時大家 NG好多次,佢都會第一個支持我哋話「 That's ok」,俾啲 support我哋。如果我有心儀對象,人哋未追到手,我一定會照追,呢的係正常競爭。. k/ ]* k' u- |" I1 p
記:你同陳豪邊個比較優勝?
蕭:陳豪好正,係一個好演員,我都有睇《點解阿 Sir係阿 Sir》。不過我都唔錯,係一個幾好嘅男朋友,以前冇俾女朋友投訴過。 ! g0 T/ Q, {- @+ }+ D5 O

被問到陳豪和蕭正楠力追,陳茵媺喜形於色。3 T) }) j0 h; M6 w) u
6 O. K" G! Y: u6 z# e
陳豪:我對佢有好感
蕭正楠自認係好男友,又發力狂追,令知情的陳豪深感威脅。因此陳豪於本周二( 26日)接受查小欣訪問時,即借插舊愛廖碧兒冧陳茵媺,「對佢( Aimee)被指第三者,真係唔好意思,從來唔關佢事,但令佢有不必要麻煩、緋聞,尤其係咁難聽,對佢好唔公平!我要同佢交代,會親自打電話畀佢道歉。」他更暗寸廖碧兒說:「趁我唔喺度,搞咁多事!」- ~: ~  n  ?$ j: ~
之後他又向陳茵媺剖白:「我係未同 Aimee拍拖,佢係好女仔,好努力、好單純、好聰明、好 cheerful同好甜嘅女仔。我都已經公開咗對佢有好感,我同佢好好傾,我會努力 o架啦!」& |  N- B8 p% V% P
之後本刊記者致電陳豪,問他對蕭正楠狂追陳茵媺有何對策時,他卻表示無回應。看來陳豪要加多幾分肉緊箍實陳茵媺至得!
`! S, p
鍾情男模
陳豪 Vs蕭正楠,睇牌面,師奶殺手陳豪嘅人氣同錢途明顯勁好多。無獨有偶,兩男都是由 model晉身娛圈,看來陳茵媺都好識揀。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()