網民力量唔好睇小,只要佢哋 like你,隨時升呢做女神,上週首播嘅《點解阿 sir係阿 sir》有當家小生花旦陳豪楊怡孭飛,不過彈起嘅反而係一班學生哥,其中以飾演 K4援交妹嘅樂瞳成功突圍,唔只成為 TVB Blog人氣第一位,亦成為高登仔新女神。一向走清純密實路線嘅樂瞳,被本刊發現私密三點式肉照,盡晒 32B少女身材,女神+水着,掂梗!

《點》劇播咗一個星期,樂瞳人氣急升,一日做三個訪問,為本刊拍照當日,事前已完成兩個訪問。樂瞳自己化妝,貫徹慳妹性格,佢話:「最衰我唔識整頭,唔係我又可以慳啲,哈哈!」7 D; u/ ~1 ~* _
3 M% B9 s* Z% ^: k' P6 R' X/ n& y# b
24歲樂瞳( Cilla),原名龔茜彤,憑《點解阿 sir係阿 sir》演壞女學生鍾家寶彈起,成為宅男新女神,搶晒糖妹鏡。其實女神 07年已喺無綫出現,當時參加第一輯《美女廚房》美少女廚神,之後被監製錢國偉介紹,簽約無綫成為親生女。% K+ i5 e& _8 t3 B

未入行前樂瞳同好多 o靚模一樣,做過私影龍模, 06年就同成班同學仔影水着,佢話:「當時貪得意啫!幾錢都唔記得喇!只係影過一次咋!」
7 W/ E  E( q; Y8 n$ l+ ~
32B微波" d! `- F9 N& ]1 [& r
樂瞳呢輯三點式水着,係兩年前喺泰國蘇梅島影,佢話:「兩年前同男友去蘇梅影 o架,但鶽家我哋散咗喇!」

, M& |2 j  W" B
素顏自拍" J; G4 ~4 T$ t$ |+ b+ Y2 P
樂瞳索顏自拍,加上三點式水着,絕對拍得住一眾 o靚模。8 c( r1 E' F' g" {

樂瞳喺《點》彈起,引來網友關注,仲 cap佢圖話佢凸點,樂瞳話:「係件衫嘅接位嚟,我着咗底衫打足底點會凸點呀!」

樂瞳喺《點》劇做援交妹賺錢,色誘飾演鹹濕佬嘅李中希,被網友大讚做得似 MK妹!  G$ I) S; f1 V6 f# C. |

樂瞳唔只成為 TVB Blog人氣第一位,亦成為高登最新女神。

校園欺凌5 \4 S' z. e" V7 w1 n: E" L, h) d
樂瞳入無綫後,先做《一擲千金》千金小姐及一些劇中閒角,直到 08年《少年四大名捕》飾演凌小刀,同吳卓羲有唔少對手戲。
今次《點》劇靠壞彈起,喺劇中做援交妹兼蝦蝦霸霸,成功令高登仔留意。原來現實中樂瞳讀書時反而俾人蝦,佢話:「中一嗰陣喺大嶼山保良局馬錦明夫人中學讀,試過無端端有班女仔走埋嚟鬧我,『你以為自己好靚呀?八婆!』跟住圍住我鬧,搞到我要走去公眾殘廁匿埋。又試過有高年班嘅男仔走埋嚟玩我,話『我鶽家溝你呀!受唔受呀?」搞到我返學好鬼驚,不過,過咗一個禮拜又冇事!」( M8 x% ?6 X, G$ l7 ?" |

《蘋果日報》圖片/ d4 Z- f1 p$ s4 H- ?
) |. ^+ Y" p8 I' [! J  Q. b+ t
據知樂易玲聽過樂瞳唱歌後,即引薦畀無綫正視音樂總監鄧智偉,之後再得到 DJ Tommy賞識簽約成為 CMD歌手, 09年推出首張碟《短罪》,同年更攞到無綫「最受歡迎新人銅獎」。
" |; P% a+ n
露宿無綫
樂瞳喺劇中靠援交賺錢買名牌袋,現實中樂瞳係慳妹一名,她說:「我成家住東涌,返電視城開工真係好遠,為咗慳錢,有劇拍嗰陣我索性喺電視城瞓幾日,同埋我好細食,所以外景飯盒可以分兩餐食,慳番好多!」
 |喺無綫唔只捱窮,樂瞳亦受唔少苦頭,她說:「拍《少年四大名捕》試過被導演喺廠開咪鬧『我覺得你演技連 40分都冇』,當時嚇到呆咗,之後係咁喊,搞到同場嘅徐子珊都唔知點安慰我,但事後我都覺導演冇鬧錯,係我做得唔好!」( W3 t$ g2 n2 G/ t

離島女神6 c  j# O0 F" u% z5 {# X: F
樂瞳做咗宅男女神,亦成為狗仔隊追訪對象。上週六( 23日)出席完活動後引來追訪,樂瞳為滿足傳媒要求,行咗去電器道發昌大廈當自己屋企,但週一( 25日)本刊發現樂瞳原來住在東涌公屋。

正慳妹
樂瞳回家途中經過街市仲去咗生果檔講價買提子。

真屋企* K1 A: n1 K% U# ~( @
樂瞳返到自己真正屋企係東涌公屋,保安員一見到佢即刻開門,密碼都唔使㩒。1 U; D: B' N( L1 ^; o0 c) g

假竇
週六( 23日)樂瞳為令追訪傳媒早啲收工,合作地入電器道發昌大廈扮自己屋企。
# }" D! }; N$ T, d" n) Y# Q

水着流出5 e! B4 {6 f- U& E3 b) `4 V
樂瞳慳家又乖女,其歌手形象亦走清純路綫,平時守身如玉嘅樂瞳,着衫超密實,但本刊喺網上發現兩張樂瞳泳衣照流出,相中樂瞳晒 32B少女身材,雖冇強勁事業線,但勝在清純,對於泳照流出,樂瞳話:「我都唔知點解會咁,啲相係兩年前同男友去蘇梅嗰陣影嘅,我哋鶽家分咗手喇!(有冇新男友?)我兩年冇拍拖喇!」冇拍拖,啱晒宅男口味。
Z! \: t  [
捱騾仔3 y  k" A9 H: _
樂瞳雖然簽咗無綫經理人合約,不過都捱咗 4年先得到金牌監製劉家豪绩中,畀佢做鍾家寶一角。

06年《美女廚房》4 \, `7 ~9 P8 ]  I5 |. R/ F+ b
當時叫龔茜彤嘅樂瞳,參加美少女廚神,之後入咗訓練班。
# C: P/ H/ [, }( |$ O
08年《少年四大名捕》4 B3 X6 S) h5 u8 w1 e3 {
樂瞳喺劇中飾演暗戀吳卓義嘅凌小刀。劇中仲有林峯、陳鍵鋒、馬國明等。& ^, `% T1 H+ l

09年《宮心計》& X" U% B/ n: v, k4 X
樂瞳喺劇中飾演李詩韻嘅婢女,戲分唔算多。
b) M0 s3 w/ ?- o# x! \1 z
港男扮學生
《點》劇唔只樂瞳彈起,喺戲中一班學生哥都一齊上位搶過主角,其中以 K4四位壞學生最多戲分,雖然個個都係超齡學生,不過勝在保養好較嫩口。除咗 K4之外,仲有兩位港男扮學生,唔知佢哋最後會唔會爆衫騷肌呢?

李豪劇中飾演朱天恩,喺第 3至 4集被 K4欺凌。《忽然 1周》圖片

陳偉雄喺劇中飾演蔣進,老豆係黑社會大佬羅樂林。劇中佢樣子成熟,原來得 20歲咋。


% n4 ?, E% F) z
左起:- g7 C" a- {! L
27歲羅鈞滿飾張柏全
18歲朱敏瀚飾莫澤基
22歲黃得生飾范泰
24歲樂瞳飾鍾家寶* s7 [7 I, c* |7 D0 {4 V
5 L) \3 @' U% j! H
羅鈞滿上年喺台慶抽到 20萬信用咭免找數簽賬額,真係好過拍 10套劇。
1 R/ L' q! v$ T0 e: g1 {2 A
《點》劇係朱敏瀚第一套劇,之後喺《真相》做李司棋個仔, 18歲好有前途。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()