記者上前追訪 Ponny,她立刻急急腳行去的士站。記者截住她,她回應幾句便匆匆離開。
大封面
爆陳賤聰撇妻內幕  Ponny首開腔:我好 hurt
2011年03月18日
34歲陳山聰,拋棄糟糠妻 Ponny Yeung,冧掂賭王千金何超雲,換車住豪宅踏上富貴路。
近日本刊收到內幕消息,陳賤聰為了高攀富家女,去年尾不斷迫前妻離婚,更與 Ponny在情人節簽字離婚,藉以趕及當晚飛到澳門與超雲名正言順慶祝。 Ponny飽受傷心折磨近一個月,終於忍唔住前夫如此無情絕決,首度開腔︰「我好 hurt!」
月入二萬的陳山聰,自從冧掂賭王三太大女何超雲後,身價三級跳,不僅由清水灣半島,搬入三太名下、月租十二萬的陽明山莊,更將揸了多年的豐田黑色 bB換掉,改揸寶馬三系。雖然大話聰初時死口唔認與超雲拍拖,但戀情漸漸浮面,有讀者公開二人農曆年遊澳門的照片,而超雲亦忍唔住出口撐。


3月 16日下午 3時許, Ponny在海港城的潮牌 Y’S揀衫,但她件件睇吓就放低,冇厘心機!
 
3月 Ponny生日,失婚的她依然有一班圈中好友,如林峯等與她一起到台灣旅行散心。

情人節簽字離婚
老公貪戀富貴女而跟自己離婚,前妻 Ponny心情跌落谷底,加上為了避開記者追蹤, Ponny月中到台灣旅行散心,然後再搬到友人家中暫住。本周三( 16日)下午三時,記者發現戴上黑超的 Ponny面容憔悴,在尖沙嘴港海城名店漫無目的遊逛,記者上前做訪問。提到陳山聰,她咬一咬牙。
忽: 有傳你同陳山聰喺今年情人節去律師樓簽字離婚?
P:件事令我好 hurt,唔想再提呢個人(陳山聰)。唔該你哋(指傳媒)唔好再騷擾我同我屋企人,我阿媽高血壓又中過風,唔好再搞我哋啦!(急急腳想離開)
忽: 你喺微博寫「天……在看的」,又轉載「不要為一個不愛你的人去浪費一分一秒」,係咪暗示陳山聰呀?
P:只係抒發自己嘅心情。


本周三( 16日)陳山聰出席劇集《回到三國》造型活動時,避談前妻,明顯劃清界線。
 
超雲唔認包養男人,但對於與陳山聰發展可能性,就沒有否定。
 
visvim黑色 Hexagon 8L腰袋
 
日版卡其色帽
 
visvim卡其色褲
有讀者向《蘋果日報》提供照片,指陳山聰與何超雲農曆年齊齊到澳門睇煙花,而當日陳山聰揹的袋及穿的褲,記者從其舊相中亦找到一樣的款式。

Ponny微博吐心聲
昔日, Ponny不時在老公陳山聰微博留言及打氣。如今,山聰為超雲拋棄糟糠,對前妻不問不聞,連日來 Ponny亦在微博發表心聲。記者問到山聰對前妻在微博的留言有甚麼感想,他竟滿不在乎話:「冇睇喎!佢寫咩唔理。」日日上微博的山聰,連微博都取消了關注 Ponny,又點會留意前妻的傷痛呢?


3月 13日網友撐 Ponny
Ponny在微博寫希望藉汗水帶走不快。
 
微博甫出後, Ponny獲唔少童鞋力撐,作為陳山聰及 Ponny的老友陳敏之亦留言。
 
而鞋童「睇你點 PK」亦留言力撐 Ponny:
 
3月 11日心死留言
 
1月 23日簽紙前發火
Ponny在微博寫上「唔好再挑戰我」,當時她和陳山聰正着手辦理離婚事宜。
 
12月 11日離婚前呻爆
Ponny轉載了「全球時尚」一段文字,來剖白心情。

提超雲扁嘴
忽:係咪何超雲介入,令你哋婚姻出現問題?
P:(扁一扁嘴)唔想講。
忽:同山聰分開後,有冇再聯絡?
P:冇!(決絕地)
忽: 對於贍養費,山聰就話同你已經解決咗,佢有冇俾錢你?
P:佢都講咗啦!佢話咩就咩啦!
忽: 陳山聰連環被踢爆講大話,你哋一齊咁耐,佢有冇呃過你?
P:你都話佢成日講大話啦,我點知佢邊句真。(說罷即截的士離去)

去年 6月,陳山聰同已是陳太嘅 Ponny在圓方潮流家品店掃貴價家品。當時已有些少知名度嘅山聰在公眾場合十分避忌,從不會與老婆拖手。 


出埠後嗌離婚
據知,大話連篇的陳山聰,去年已經瞞住老婆暗中搞搞震。知情者話︰「 Ponny同山聰一齊 11年,佢係廿四孝老婆,一向對老公千依百順,但山聰一黐埋個女人度,就即刻嗌離婚。 12月初,山聰呃 Ponny,話同朋友去泰國旅行,但其實係去溝女。佢一返嚟就突然提出要離婚,話同 Ponny淡咗喎!不過 Ponny同好多圈中人好熟,佢好快收到風知道老公出軌。」適逢當時何超雲身在英國倫敦,亦在微博晒幸福。
發現肉麻留言
與此同時, Ponny亦發現山聰經常匿埋講電話同用 whatsApp發信息,她開始知道事態嚴重。「 Ponny有偷睇山聰嘅 whatsApp,裏面好多肉麻嘅留言。個女人喺半夜三更 send嚟,內容是︰『我好掛住你,我好想見你,你可唔可以出嚟見我?』、『今晚有冇掛住我?』及『你有幾愛我?』等等。佢見到呢啲留言梗係火啦,同山聰炒咗幾次大鑊。」
不過,據知 Ponny為了挽救婚姻,曾經打算讓步,提議與老公去旅行坐低傾下,但陳山聰就好堅決,一味話唔使再傾。之後仲玩失蹤,試過三日冇返屋企瞓,理由是拍劇。 Ponny才如夢初醒,知道兩人冇彎轉。


陳山聰經常用 iPhone自拍潮物上微博,想不到這部電話也是他與超雲拍拖的重要工具。
 
情人節當晚,超雲捧着 99支紅玫瑰,更表示:「 Thanks my love!」

山聰超雲微博傳情 


陳山聰為何超雲撇老婆後,旋即被全球插爆,成為新一代賤男。雖然陳山聰打死唔認同超雲拍拖,但兩人在微博晒幸福,超雲更開聲力撐「十卜賤聰」。

3月 15日男澄清女力撐
陳山聰被傳有私生子,他即於清晨近七時留言,澄清沒有私生子。而超雲晚上亦留言十卜( Support)。
3月 11日默認拍拖
有童鞋在陳山聰微博上力撐他,指「藝人也有權拍拖,他們開心就好了……」陳山聰表示「多謝支持!」默認了拍拖。同日超雲亦在微博發功,「堅信日久見人心!」
1月 31日熊公仔示愛
1月的微博上,兩人已暗中傳情,只見超雲攬實寫上「 with love」的熊 bear bear。翌日陳山聰竟同樣上載了張熊 bear bear照片,更寫上「妳愛我嗎?」
自認貪慕虛榮
「二月初,山聰打電話俾 Ponny,話已經搵咗律師辦手續,仲約咗情人節嗰日朝早去簽字。當時 Ponny好激動,問佢點解偏偏要揀呢日,又問佢係咪貪慕虛榮到咁嘅地步。點知個男人發難話︰『係!咁又點吖!』嗰刻 Ponny真正心死,佢好傷心,打咗俾幾個朋友,邊喊邊呻,成個人崩潰。始終十幾年感情,個男人真係做得好絕!」而陳山聰之所以趕住情人節離婚,原來當晚他已約了超雲齊齊慶祝,更以此作為情人節禮物,向對方表示心跡。


齊返陽明山莊
3月 7日,陳山聰駕着新換的寶馬,返回陽明山莊新居。《壹週刊》圖片
 
何超雲車
3月 15日下午 3時,超雲乘 Benz由三太家到陽明山莊,至凌晨時分仍未見離去。
 
去年 12月,超雲在倫敦街頭抱着一束玫瑰花晒幸福,無獨有偶,陳山聰當時亦同老婆 Ponny話,同班朋友去泰國旅行。


周日( 13日),陳山聰為劇集《我的如意狼君》開工,現場所見他十分風騷,心情勁靚。

老婆包裝變潮
其實,陳山聰借女上位已不是第一次。 11年前,陳山聰在 party巧遇 Ponny時,當時他半紅不黑,知道女方不但開舖賣潮服,又因為做設計師關係與圈中人熟稔,便即展開熱烈追求。借助 Ponny的人緣及對時裝的觸覺,陳山聰不但開始認識日本潮服,後來更為不少明星到日本入貨,逐漸成為今日的「潮山聰」。「山聰一直覺得自己仲有得上,所以佢雖然同 Ponny拍咗拖咁耐,但喺公眾場合好避忌,成日同老婆保持距離,直至俾雜誌影咗一齊行家品店,先局住認啫!咁多年嚟, Ponny都幫佢唔少,但男人嘅嘢真係話變就變。」
至於陳山聰,本周三中午 12時( 3月 16日)出席無綫新劇《回到三國》造型時,回應前妻的事,他氣定神閒。
忽: Ponny喺微博寫「天……在看」,係咪話你?
陳:佢寫乜我唔理,亦唔方便講,近排好少聯絡,我要開工嘛。
忽:咁你有冇俾贍養費?
陳:呢啲咁私人嘅事,我唔會講,我哋兩個人之間嘅事自己會解決!
忽:有傳三太棒打鴛鴦?
陳:真係唔識三太。有冇見過佢?冇見過!
唔想提往事


據知三太對超雲黐實奀星甚為不滿,曾棒打鴛鴦,但超雲卻依然暗中與山聰交往。

對於他與超雲坐直升機去小島私度溫馨二人世界,及私生子一事,陳山聰連聲否認,並指同謝凱珊(陳冠希舊愛、 T&T主音)拍拖,已經是多年前的事,唔想再提。
周三( 16日)下午,何超雲理髮時接受記者訪問,問到陳山聰與她戀情發展的可能性時,她報以甜笑,並承認與陳山聰有短訊聯絡,問到陳山聰人品時,她說:「幾好」。
緋聞一籮籮
陳山聰口甜舌滑,圈中女人緣旺盛,除了契姐伍詠薇外,緋聞女友一籮籮。


98年與組合 T&T的主音謝凱珊拍拖,其後因女方移情陳冠希分手,亦因此最近被爆兩人早有私生子,惟陳山聰否認。
 
07年 2月, Tobby 24歲生日,大搞制服派對,當晚陳山聰以男主人身份,拖着壽星女出現,因而傳緋聞。
 
07年 1月,剛與錢嘉樂甩拖的李珊珊,與陳山聰結伴睇波,因而傳出緋聞。
 
07年 4月,陳山聰與徐淑敏拍攝電視劇《緣來自有機》,兩人在片場共用粉盒,態度親暱,被指戲假情真。

陳山聰抛妻勾搭賭王愛女 前妻開腔斥無情無義

陳山聰抛糟糠之妻搭賭王愛女,踏上富貴路
34歲的TVB藝人陳山聰,抛棄糟糠妻子Ponny Yeung,轉去勾搭賭王千金何超雲,換車住豪宅踏上富貴路。

近日記者收到內幕消息,陳山聰爲了高攀富家女,去年底不斷迫前妻離婚,更與Ponny在情人節簽字離婚,借以趕及當晚飛到澳門與何超雲名正言順慶祝。Ponny飽受傷心折磨近一個月,終于忍不住前夫如此無情無義,首度開腔:“我好受傷害!”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()