Danielle G.
灰色 mohair短身冷外套$1,500
MATIC灰白色貼身牛仔褲$1,900
黑色高踭皮靴$1,800
銀色吊墜頸鏈$700
all DIESEL
黑色 tube top stylist's own

 

 

Profile

Danielle Peita Graham
出生日期︰ 1979年 7月 17日(巨蟹座)
出生地︰吉隆坡
身高︰ 5呎 7吋半
體重︰ 105磅
語言︰英語
簡歷︰自小跟隨父母由馬來西亞移居澳洲, 14歲兼職 model, 16歲正式入行。 98年,到香港發展,憑 Olay廣告走紅。 09年,跟任職銀行的圈外男友結婚,同年誕下長子,今年再有喜。
主要作品︰廣告: Olay( 98-11)、渣打銀行( 98)、蒙娜麗莎婚紗( 01)、修身堂( 05)、 Pantene( 07);電影:《異靈靈異》、《 Six Days》( 02)。

 

放大圖片

01年
22歲,星級化妝師 Zing卸用模特兒,天生 camera face,示範乜妝都掂。

 
放大圖片

02年
23歲,客串電影做謝霆鋒夢中情人, Danielle話,玩過就夠。

 
放大圖片

03年
24歲帶細佬 Mathew去活動,探吓男模路,呢個家姐唔話得。

 
放大圖片

09年
30歲,遇上真命天子,愛得火熱,不介意在網上大晒親密照。

 
放大圖片

10年
31歲,榮升媽媽,晒幸福對象由老公變成大仔 Benjamin,不變的是,笑得同樣甜。

 

老公支持我

名模之路平坦, Danielle也深知平凡是福,退下來,遇上丈夫 Patrick,有財又有才,錫晒自己,既然幸福走到埋身,仲使乜咁辛苦?她之選,我明嘅!
「化行妝、 set行頭,似個公仔,那個不是真實的『我』;落咗妝,再望住塊鏡,睇清楚自己,有眼紋,又多雀斑……
「不知不覺,已 30歲,好想定下來。
「本來打算去北京學普通話,途中遇上佢,一個 amazing guy,讓我第一次決定將事業及所有計劃擺埋一邊,跟住佢。
「大家認識六個月就訂婚了。」
放棄如日中天的事業,換一個完美丈夫,抵到爛!冥冥中的主宰, Danielle坦言「為自己感恩」。

留在家鄉,回歸平淡, 09年,豪花五百萬,在吉隆坡 Hilton酒店行婚禮,單單身上那條過百萬 vintage婚紗,睇到我哋嘩嘩聲……
「一生人,最幸福,莫過於結婚當日,婚禮太美了!我老公 makes me feel so special。」

世事無絕對。以為她從此隱姓埋名,中途又見芳蹤,拍廣告行騷樣樣齊,老公冇詐型?
「老公好精明,亦是一個 amazing father。
「佢非常瞭解及支持我有自己事業,每次我問意見,出發點都為我着想。」

點樣維繫夫婦感情?
「每星期,我哋會出去二人世界,食個飯浪漫一下,務求令大家都感受到愛及 fun。」

 

Danielle G.
深灰色短身皮外套$5,900
炭灰色 T恤$800
MATIC洗水藍色褶紋貼身牛仔褲$2,900
銀色 multi-chain頸鏈$1,050
黑色晶石吊墜銀頸鏈$900
all DIESEL
黑色過膝皮靴 stylist's own

唔准掂我個仔

屋企唔憂米,靚太之姿,我相信,所有都係晒幸福。難得她唔怕你笑,直認「生阿 Ben,係我一生最大成就。」笑得甜絲絲,一陣幸福味,遠遠都 feel到。

但為了靚靚回歸,瘦底 Danielle都要修身,「晚上完全唔食碳水化合物,每星期做機,跟足 Personal Trainer指示,另外,仲做大量瑜伽,提升及保持心境平靜。」


回歸,除為個人,也為家庭。

「正計劃推出童裝系列,設計細路仔衫及飾物, that would be cool。」

會當一個職業婦女嗎?
「對我來說,最重要係當一個好母親,我要讓孩子接受最好照顧,呢段時間好珍貴,我唔想 miss out小朋友成長過程。
「個仔出世頭半年,親力親為,過份緊張,甚至唔准其他人掂個仔,當然,老公例外。
「每朝第一件事,抱住個仔,佢就會送我一大個濕吻。大家一定一齊食早餐,我定家規,每天至少一齊食一餐飯。」
在她身上,我完全感受到,何謂母愛。
「雖然累,但值得。
「我從未試過做一件事,咁有滿足感。」

 

Danielle G.
紅色羊毛外套$2,300
灰紫色冷紋印花連身裙$1,200
黑色洗水牛仔短裙$1,500
黑色高踭皮靴$1,800
all DIESEL


Danielle's tips

Q:最愛的品牌?
A: Vanessa Bruno、 Sergio Rossi及 Lanvin。

Q:最愛的化妝品?
A: Nars啡眼線及淡啡色眼影, Benefit粉紅及 peach胭脂,最近,愛上 H&M跟 Lanvin crossover的 Rose唇膏。

 

唔想受矚目

講真, Danielle後生時,一副不落俗套的氣質,少有人能比得上。巨蟹座的她,自認 homebody,愛家多過愛往上爬,香港模界又是非多籮籮,退下來,回鄉放長假,豈不寫意得多﹖
「我好幸運:
「 13歲第一次做 model,周末或長假期接 job,之後,爸爸送我去澳洲; 18歲,畢業返吉隆坡,就來香港。最初打算,用一年時間計劃前路, but I never went back。」
01年,她獲選「香港十大模特兒」,與琦琦、馬詩慧等 80年代名模看齊。
「我都係打份工啫!冇諗過要出名,更加唔想受矚目。」

傳聞,當年郭天王想邀請她拍 MV,也被拒諸門外,今天,當事人解釋,自己一心當模特兒,不想被明星化。
「模特兒公司幫我接 job,大家合作十幾年,我信佢哋。」
鬼妹坦率,一席話,唔係晒命,反而道盡何謂無心插柳的事業運轉歷程,言者無心,卻讓一心上位卻苦無機會的人,酸溜溜哩!

 

 

Danielle G.
白色人像印花背心$700
TINTSIE藍白色幼條低襠褲$2,200
藍色綴銀窩釘皮腰帶$1,400
銀色 multi-chain頸鏈$1,050
黑色晶石銀頸鏈$1,300
all DIESEL
黑色幼帶背心 stylist's own

Danielle G.
黑色皮 biker jacket$6,900
HUSHY洗水藍色貼身牛仔褲$2,200
黑色高踭皮靴$1,800
all DIESEL
黑色背心 stylist's own



後記

Danielle全天候母愛爆棚,訪問時,我問︰三年抱兩,仲追唔追?
「暫時兩個夠喇!」

咁又係,湊成「好」字,何必再強求?
疊埋心水做個幸福少奶好過啦!

 

DIESEL星球店中環皇后大道中 20號太平行地下 2525 0540 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()