「少年食神」林澄光(Michael),早前為無綫主持飲食節目《為食一條街》,憑住肥頭耷耳識食格成功入屋,但隨即被傳媒撕開真面目,指他充有錢佬呃老友錢,更指他速食拍檔高海寧,賤男本色表露無遺。
不過,識食肥仔又何止高海寧一個。本刊收到消息,早年已在娛圈打滾的Michael,多年來憑出色口技獵女無數,人數水蛇春咁長,最新鮮熱辣名單包括曾搭上富豪老細的陸詩韻、車震女朱慧敏、風騷呂慧儀和拍過三級片的梁敏儀。俾Michael金榜題名的女星身材個個惹火,食神確係好識食。


現年36歲,外號「少年食神」的Michael,被無綫欽點做《為食一條街》而火速升仙,鏡頭前自認識飲識食的他,嗒女招數亦同樣出神入化。「佢自細就鍾意認屎認屁,仲有鋪溝女星癮,不過佢做車行經紀,邊識咁多女星!通常都係借完車俾傳媒影相,同啲記者混熟咗之後,就佢哋介紹啲女星俾佢識,又話要約人出嚟食飯。同啲女星交換咗電話之後,就飛起個記者,自己再call啲女星出嚟單獨再食過。原本佢哋有冇下文唔會有人知,不過佢鍾意嗒完班女就同啲friend晒命,仲話覺得自己好威㖭!」知情人透露。

吹自己有錢有面
女星做得娛圈,十個有九個挑通眼眉,不過吹水天下無敵的Michael,經常在飯局中,吹噓自己在元朗有幾十架古董靚車兼家住半山,加上口才了得,不少一心想釣金龜等上岸的女星,都錯以為他是身家億萬的富二代。「Michael溝得女星,門面功夫做到足,每次飯局都會着到身光頸靚戴十幾廿萬嘅鑽錶,又會揸架法拉利出嚟。食飯嗰陣有意無意滲自己屋企家底有幾勁,除咗開火鍋店,建築生意喺國內嘅廠有過千工人。佢仲話自己喺澳門賭場識唔少話事人,總之吹得就吹。不過熟佢嘅人就知好多都係流,啲車好多都係問人借,間火鍋店係掛名嘅。好多女開頭都中招,不過當知道佢充闊佬嗰陣就會掉頭走。」

少年吹神
「少年食神」林澄光在節目中,集集騷靚車兼吹噓自己識飲識食,呃到一班電視台無知姐仔落搭。不過這位吹神唔止專食靚女,呃錢手法亦層出不窮。

罪狀一 扮大股東呃錢
多得森美提攜,36歲的中佬Michael可以憑住「少年食神」牌頭入電台開咪。不過林不但冇知思圖報,更唔熟唔食,向森美自稱是名人飯堂東來居火鍋店的大老闆之一,並慫恿森美注資十萬入股。事後森美得悉林原來只佔5%股份,於是二人當面對質。

罪狀二 入貨從中食價
Michael經常吹噓自己和街市肉檔東主相熟,可以買到肉質較佳的牛肉,於是成功得不少火鍋店股東委任為買手。不過就有指Michael被澳門火鍋店「囍館」的股東踢爆,當時仍持有火鍋店股份的Michael,入貨買牛肉竟然從中食差價。身為老闆都呃埋自己公司錢,招數真高。

罪狀三 借橋當秘笈
Michael在節目中經常介紹隱世美食,更吹噓自己和不少位處偏僻的食肆老闆熟絡,自稱由細食到大。EO2成員Eddie(右)睇唔過眼,踢爆林的覓食之路並非他親身經歷,Eddie說:「佢係高級古惑仔,把口呃得吓人。睇見佢做節目就火滾,話自己由細食到大,查實係我哋班friend幾年前帶佢去食之嘛!佢仲唱過食過唔少女星啦,不過就唔方便講係邊個。」

攞正牌互溝
《為食一條街》最後一集,Michael專登再請呂慧儀任嘉賓,不過記者發現二人在節目中的態度相當曖昧,唔似拍檔咁簡單,擺明攞正牌互冧。

李思蓓:佢集郵本簿厚過黃頁
Michael每次「集郵」都有一條方程式,便是專揀在劇中經常做人情婦、二奶,現實中個底同樣花到七彩的二、三線女藝人,當中包括曾搭上監躉富豪曾文能和油王朱明的陸詩韻、車震女朱慧敏、次次大騷都超級暴露的呂慧儀和拍過三級片的梁敏儀。Michael吼準一眾女星釣金龜心態,只需一味充闊佬,眾女便會輕易落搭。
早前透過經理人文狄認識Michael的李思蓓,更大爆他唔熟唔食,「我同佢識咗幾年啦,食親飯佢都鍾意噏一大渣女星出嚟,邊個就唔好講啦,總之佢集郵本簿厚過黃頁啦。佢其實同啲豬肉最熟,唔熟唔食吖嘛,我啲朋友都叫我小心啲佢!」
女星慘成食神口中的美食,陸詩韻在電話中反應極大:「吓,我同佢食飯應該冇人知喎,佢連我都數埋?哈哈!咁多謝佢睇得起我囉,我知佢個人好吹得,至叻吹水啦!」
朱慧敏在回應本刊時則說:「我私底下係有同佢食過幾次飯,喺我印象中佢都係一個君仔嚟嘅。不過無論如何,我依家都有固定男友,我同男友感情仲好好添!」至於梁敏儀,則坦言以為對方大把錢。「同佢食飯,佢成日講自己有幾多身家,開頭我仲以為啲車係佢㖭。不過邊啲做得朋友,邊啲做得男友我會分得到囉!」

呂慧儀以為執到寶
食神變吹神,更食完通街唱,女星人人自危,上述女星為求自保更紛紛與Michael劃清界線。據知,現時仍懵上心口的,就只淨番呂慧儀一個。一直以為少年食神家底厚的她,為求實筍盤,早前在《為》節目中,公然和對方打情罵俏,更大膽露骨向Michael說:「我知道你鍾意我!」,叫Michael送花,而Michael亦禮尚往來,在節目有意無意搭對方膊頭,肉麻當有趣。本刊致電呂慧儀,但致截稿前仍未回覆。

呃神騙鬼擺TVB上枱
吹功了得的Michael,除了向女星吹噓自己身家外,對傳媒亦左瞞右騙。兩周前,本刊記者曾約他做訪問,為他的古董車拍照,當時Michael在電話中說:「吓,我架架都係百幾萬古董車,唔可以話揸就揸出嚟喎,到時揩花咗,實割咗我忽肉呀。(咁可唔可以去你車房影?)……唔得,佢哋擺晒喺元朗車房,我好錫佢哋o架,依家我請咗三個人嚟服侍我啲車o架。我屋企又住半山,來來回回要幾個鐘,我未必有時間喎。(你之前唔係同傳媒話你住紅山半島咩?)哦,嗰度係第二間屋。(其實影相只係需要一小時左右啫?)「真係唔得,因為我喺TVB有個新節目。(咩節目?)……哦,係飲食節目嚟嘅,呢幾日我都俾TVB hold起晒啲期,嚟近禮拜二至四都09至27,真係冇時間。星期五我要上大陸賽車,星期六又要做《歡樂滿東華》。你知啦,我要遷就啲總理,一係咁,我問吓秘書,睇吓TVB要咗邊個時間再覆你。」事隔十分鐘,Michael致電記者:「哎吔!我問過秘書啦,話禮拜六全日都俾晒TVB啦,真係冇時間同你做任何嘢,唔好意思!」隨即匆匆收線。
Michael說到實牙實齒,不過周三(22日)記者致電TVB時,外事部發言人蘇先生表示:「以我所知,除咗之前嘅《為食一條街》之外,TVB嚟緊都冇任何節目俾Michael做。(佢話有份做《歡樂滿東華》㖭喎?)我可以答你,佢肯定冇份做!」本刊事後致電Michael,但其電話一直駁去留言信箱。
一百個大話冚一千個大話,講到自己都信以為真,其實TVB最應幫Michael開套《大話西遊》,肯定入型入格。

網友圍插
其貌不揚的林澄光,被指食完女周圍唱,網友均一致裁定他罪大惡極,部分網友亦同情女星的「慘痛」遭遇,更有網友狂鬧林食咗佢女神高海寧,總之報道出街後,少年食神形象即插水。

身家成謎
「少年食神」林澄光其實並不少年,今年36歲,並懷着240磅身軀。這位「食家」是屋邨仔出身,童年時居於慈雲山慈正邨,到1980年就搬往何文田俊民苑。林就讀陳瑞琪喇沙書院,自稱91年畢業後接手父親建築工程公司生意。
有報道指其建築公司位於元朗崇山新村,周二(21日),記者曾到該處探訪。現場所見,兩層高的公司相當簡陋。正門分別掛有「CMTTC(建造業機械技術訓練中心)」、「新成機械工程有限公司」及「恒昌重機有公司」。記者向接待人員蔡小姐查詢,正當記者提及「少年食神」時,蔡就隨即搭嘴說:「你係咪講緊林澄光呀!佢間建築公司喺二樓,同我哋唔關事。」不過之後又有一名老年男士踢爆上下層的公司都屬林,他說:「大家都係同一個老細,使乜另外掛招牌啫!做建築工程公司唔一定打開門做生意。」最離奇是本刊事後翻查三間公司資料,均發現林澄光並非該三間公司股東。

借車充闊佬
Michael愛車如命,嗜好晒車,曾經一口氣向傳媒展示數部古董車,在節目中亦集集換車。不過記者亦翻查過自稱是他擁有的古董Benz(左)登記資料,發現登記車主原來另有其人,是一名叫Eric So的男子,再次呃神騙鬼。



食完唱
陸詩韻坦言十年前已識Michael,當時已經覺得佢好吹得。「我同佢拍《極速傳說》嗰時識嘅,跟住佢就約我食過幾次飯,佢把口真係好犀利,至叻吹水。」
佢至叻吹水!(真實對白)


玩完
有指Michael早前曾送幸運車牌給梁敏儀,但兩個月後無故攞番,對此她表示:「佢之前係話俾我,不過轉頭話俾朋友用,我咪俾番佢囉!佢成日喺我面前晒有幾多身家,我仲以為啲車係佢,後來先知唔係。」
佢經常晒有幾多身家。(真實對白)


啃親
和Michael食過幾次飯的李思蓓,狂數對方說話冇句真,更指他的集郵女星名單厚過黃頁,估唔到Michael食女無數,被女反咬一啖。
佢集郵本簿厚過黃頁。(真實對白)


互嗒糖
據知,現時只有呂慧儀仍當Michael係筍盤,互冧之餘,呂慧儀在《為食》的節目中,和Michael打情罵俏,公然話知道Michael鍾意自己。
我知佢鍾意我。(真實對白)


嗒唔到
朱慧敏向記者表示Michael在食飯過程中,是君子一名。之後朱慧敏就向記者狂晒她現時男朋友有幾好,自己有幾咁幸福。
我食過下幾次飯!(真實對白)


被指遭Michael速食唱通街的高海寧,強調對方只是拍檔,自己並非波大無腦。






Michael帶住呂慧儀街頭搵食,但突然就出手搭住女方膊頭,難得呂亦相當受落,半分驚訝都冇。


跟手二人齊齊殺入花墟揀花,Michael主動揀花送俾呂慧儀,呂照單全收之餘,更笑住向Michael撤嬌說:「我知道你鍾意我。」


最後呂慧儀和高海寧夾手夾腳做愛心蛋糕送俾Michael,不過呂明顯發自內心high到七情上面,把聲嗌到蓋過全部人。


早於8月,呂慧儀和Michael齊齊應邀任《超級遊戲掌門人》而認識,二人更一拍即合。


陸詩韻今年九月,將她和Michael食飯的照片放上微博,Michael更搭住陸的膊頭,態度親暱。


Michael在電話中,再三強調會在兩周前的《歡樂滿東華》,與其他總理表演煮嘢食環節,但綜觀整個節目,就只有薛家燕等人整三文治,而TVB發言人亦證實當晚Michael並無獲邀出席。


自從少年食神速食高海寧後,不少網友即態度180度轉變,諷刺他識食。







有報道指林澄光現居舊山頂道曉峰閣,但本刊連日在此等候,依然未見影蹤。


建築公司冇股份



Michael口中的建築工程生意,公司設於元朗崇山新村一個兩層高的鐵皮屋,辦公室位於上層,旁邊有一條樓梯連接地面。公司外面則有近萬呎的空地擺放鏟車。


記者翻查三間公司的註冊資料,發現主要股東為朱松明及林煒丹,而並無林澄光的名字。


員工蔡小姐否認Michael為建築公司老闆。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()