汪阿姐與羅家英這段情,經歷過幾次大風浪,兩人先後患癌,互相扶持,越過一關又一關。04年羅家英患腸癌,五年後病癒,09年終於在美國拉斯維加斯正式迎娶阿姐為妻。
不過,個多月前家英哥又染上怪病,面部肌肉僵硬,一度面臨面癱眼盲危機,幸得阿姐照顧,及早治療。談到發病經過,羅家英亦揑一把汗,他說︰「我驚癱咗,要阿姐照顧一世!」阿姐亦透露老公中風時好擔心︰「佢有事我點算!」

 
本周一(13日)家英哥與汪阿姐應邀到大埔泰亨村演出神功戲,今次是羅家英病後第一次復出做大戲,記者深入平日嚴禁外人進入的後台重地,為羅家英與汪阿姐做訪問。
據知羅家英本來已停工養病了個多月,但今次的神功戲是一早接落,惟有帶病上陣︰「呢台戲我一年前接o架!如果唔係唔會做啦,做大戲好辛苦!又唔可以早瞓,依家我最緊要早啲休息,養好個病。」

家英哥以手指推左眼下肌肉說:「發病時我試過用手指夾硬推啲肉上去,隻左眼都係瞌唔埋!」之前佢更示範面部推拿八式,包括擘大嘴(左圖)及大力閉眼(右圖)。

凌晨眼凸嘴歪
家英哥說幸好阿姐一發現他有事,即捉他看醫生,否則自己的左眼或會不保。原來11月他與阿姐到加拿大做騷期間,在凌晨一時,阿姐驚見老公神色呆滯,眼凸嘴歪,一度以為他中風,即刻急不及待迫他去看醫生。
「我患嘅係『貝爾氏麻痺症』,係細菌感染影響到面部嘅神經線,醫生話如果遲多三日去醫,我嘅左眼可能永遠瞌唔埋。後尾我知有朋友都係咁,隻眼長期瞌唔埋。唔夠眼水滋潤,好大件事,會影響視力甚至會盲。」

怕中風會癱
汪阿姐憶述:「當時我真係好驚,我同佢講︰『你一定要即刻睇醫生』,如果佢有事我點算?嗰次我突然見到佢眼凸凸,嘴又歪,成塊左邊面硬晒,個樣冇晒血色,好辛苦咁,真係嚇死。我冇嘢驚,係驚佢中風啫,所以依家都日日提住佢量血壓。呢個月佢好番好多,我至放心啲。」汪阿姐說西醫雖然話不用戒口,但經常都會煮清淡的食物及清潤湯水俾老公。
11月中開始,阿姐因為工作在身,又要為台慶準備又要與福祿壽開騷,未能日日在家英哥身邊照顧他,但阿姐會日日以視像電腦與家英哥通話,了解他的治療進度,阿姐說:「佢(家英哥)每日要用艾條薰面,我一有時間就會親自同佢做,呢啲嘢都係親力親為好!」
平日阿姐與家英哥秤不離砣,但為咗讓老公盡快病癒,阿姐出盡法寶,又瞞又,要家英哥盡量留家養病,所以阿姐最近攞榮譽院士,家英哥未見蹤影。
發病初期,家英哥十分徬徨,他打趣說︰「最初我都打定輸數,個嘴歪咗,一係退休,一係做丑角囉。我最驚係中風,可大可小嘛。我阿媽都試過中風,我驚癱咗,阿姐要照顧我一世!娶佢我係準備照顧佢o架,唔係要佢嚟照顧我!」
為了保住身體,兌現照顧阿姐承諾,家英哥現在好錫身,訪問期間,他突然打了個噴嚏,便急急戴番頂冷帽保暖,他說︰「依家我好注意自己身體,嗰次面癱係因為太疲倦,喺加拿大唔適應時差,夜晚瞓唔着,抵抗力差咗,半夜起身感染到風寒,但我唔鍾意開暖氣,因為我怕焗,咪俾感冒菌入侵神經線出事。」。
阿姐對老公病情十分緊張,送他去加國醫院睇急症期間,還打長途電話回香港找黃淑儀老公(腦科醫生徐曼清)問症,幸而羅家英食了加國醫生開的藥已見好轉。「睇一次急症要成七百幾蚊加幣(約六千港幣),都幾貴。」家英哥說。

每日做活面八式
「我返香港後,日日半個鐘燒艾草薰面部穴位,又堅持做活面八式,包括戚眉、睜眼、皺眉、大力閉眼、嘟嘴、劈嘴、嗡鼻及眼球上下轉動等,每式做50下。然後按壓眉頭、嘴角、鼻翼,眼下太陽穴、耳後同按摩頭皮。每日都做成兩個鐘,一定唔可以偷懶o架!要健健康康,唔想阿姐有顧慮。」
雖然生病是禍,但有老婆照顧,家英哥都十分窩心。「阿姐會煲我最鍾意嘅羊肉湯,因為夠暖身,佢怕我凍吖嘛,有時同阿姐去涮羊肉囉。另外,食到阿姐嘅炒飯就最好啦!佢好拿手o架!」家英哥不忘讚老婆,難怪阿姐在旁冧爆甜笑。
其實,兩人經歷了幾次大病後,更深深感受到彼此的重要性,難怪他們這幾年搵銀之餘,亦不停環遊世界,家英哥亦話:「生病時才知家人最重要。」

貝爾氏麻痺症會面癱失明
羅家英患的「貝爾氏麻痺症」是突發性的顏面神經麻痺,俗稱「面癱」,此病症會導致半邊面部肌肉失調,猶如中風。起因是感冒菌入侵第七對腦神經線所致。主要症狀是半邊肌肉麻痺、僵硬;無法皺眉、微笑、嘴歪,一邊眼睛未能緊閉、不停流眼水,因眼睛瞌不上,眼角膜易發炎,嚴重的會導致失明。
據蔡宇國中醫師指︰「貝爾氏麻痺症」可以中醫診治,中醫角度叫『面癱』,會痛及痺,亦係中風的一種。中風分『真中風』同『類中風』,面癱屬『真中風』,係風寒入侵經脈所致。『類中風』就係內風,會半癱。可以配合中藥、針灸同推拿治療,如果及早發現,一個療程(十次)就可以恢復七、八成,但有機會復發,體質差嘅會中完一邊面到另一邊面。」

微博爆病情
11月5日,家英哥在微博爆患病,兩日後(7日),更將「貝爾氏麻痺症」的病例及治療方法post上微博,fans好友紛紛留言問候。


上個月,家英哥在其個人網誌自爆患有貝爾氏麻痺症,除了阿姐憂心外,福祿壽亦擔憂不已,而關菊英原來亦曾在十多年前患此病,經醫治後成功康復。
阮兆祥「我之前有問候過阿姐家英哥點,阿姐話『得啦!得啦!冇事喇!』阿姐咁講,我都放心晒。」
關菊英「十幾年前,我由加拿大揸車去美國玩,返屋企後發現個嘴戚起,瞓覺時眼又瞌唔埋。第二日我去同黃淑儀、李琳琳食飯,原來佢哋都試過。黃淑儀老公係醫生,佢開咗好多藥俾我,大部分都係激素或者類固醇,我食咗十幾日後,個嘴好彩冇再戚起就好番。」

互相扶持戰病魔
64歲的家英哥同63歲的阿姐,因做粵劇認識,風雨同路廿幾載,兩人先後患上癌症,互相扶持下戰勝病魔,去年初拉埋天窗,不離不棄。

阿姐患癌
94年阿姐患上甲狀腺癌,初時更接受不了這個事實︰「點解點解會有這種病!」後來得家英哥安慰,配合醫生做了完全切除手術才康復。

阿姐與羅家英因為演出粵劇結情緣,兩夫婦經常夫婦檔演出。

阿姐再患乳癌
02年,阿姐再患上乳癌,幸好早發現,成功切除腫瘤。當時正在內地拍戲的家英哥趕返香港,日日到醫院照顧阿姐起居飲食,給予支持和鼓勵。阿姐做手術前的一個星期,他更鄭重地向阿姐求婚︰「阿姐,你需要有個家,有個疼你愛你的人來保護你,答應我,嫁俾我。」不過患病的阿姐卻拒絕了家英哥的求婚。之後阿姐手術成功,他開心到差點哭出來。

04年羅家英患腸癌,阿姐不但陪伴左右,兩人更特地飛到日本求神續命。

家英患腸癌
04年12月,阿姐知道羅家英得了腸癌,哭了一整夜。12月底,阿姐陪家英哥到醫院做手術,知道他手術成功即喜極而泣。兩個月後,家英哥出院回家療養,在阿姐悉心的照顧下,家英哥精神狀態愈來愈好。當時,阿姐向家英哥提出結婚,家英哥被阿姐感動到流淚答允。

09年5月,經歷多次生死的阿姐與家英哥,終於在美國拉斯維加斯拉埋天窗。


12月14日大埔做神功戲
汪阿姐本周二(14日)與老公家英哥在大埔泰亨村演神功戲前,坐在戲棚內接受訪問,阿姐說光頭的家英哥比常人容易着涼,要小心保暖。





11月7日嘴歪面硬返港
阿姐與家英哥夫婦早前從加拿大返港,在香港機場出現,當時家英哥的左眼瞌唔埋。


阿姐的化妝鏡比家英哥多出左右兩面,貪靚的她表示可以看清楚妝容。


家英哥的大戲妝,多年來都是自己化,見他大半小時已經搞掂。


開場前個半小時,阿姐與家英哥已經在戲棚後台綵排、練走位,一絲不苟。


13日晚,家英哥同阿姐合演《穆桂英大破洪洲》,兩人在台上奉旨耍花槍。


汪阿姐與同劇演員圍枱食齋,但不忘四處望,關心老公家英哥去向。


晚飯分開食
由於家英哥嫌齋菜肥膩,所以寧願食腸粉充飢。而他臨到戲棚前,先在家中吃了阿姐為他準備的清淡飯菜。


開場前個多小時,已有一半座位坐滿等開場,正式時入座率約八成。


家英哥吃東西時,有fans乘機上前拍照,更關心地問候:「家英哥你個病好番未?」家英哥回應:「好好多,多謝關心。」


阿姐開騷老公冇影
雖然為老公的病憂心,但12月初阿姐在《荃加福祿壽宇宙最長演唱會》中,與草蜢勁歌熱舞,十分專業。《蘋果日報》圖片


阿姐開騷,家英哥卻因為養病而沒有出現撐場。


12月7日
汪明荃從唐英年手中接獲職業訓練局頒發的榮譽院士。為免家英哥操勞,阿姐瞞住老公,但事後家英哥在微博詐型,話咁大件事應該話佢知。《蘋果日報》圖片


11月23日艾條薰面
家英哥在微博分享治病方法,更自爆用艾條薰面,每次要薰半小時。


11月23日爭取休息
家英哥自爆患有「貝爾氏麻痺症」後,得到唔少人支持及關心,就算帶病工作嘅家英哥都會爭取時間休息。


11月5日暫停微博
家英哥在微博透露身體出現一些小問題,更停止近十天寫微博,當時他戴上黑超遮掩瞌唔埋嘅左眼。


阮兆祥


關菊英




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()