羅仲謙大隻又乖仔好易溝死女,跟同門女神傅穎(Theresa)傳緋聞本來超合襯,假戲真做拍檔搵銀好合理。
上週二(14日)Theresa同羅仲謙出席活動時,女方突爆話謙仔講嘢冇句真兼「冇誠信」,連隨再有週刊話羅仲謙一腳踏兩船玩弄感情,乖仔形象幻滅。
與傅穎相識8年傳曾同居的TB密友肥A,更向本刊爆大鑊:「佢(羅)又跪又求博同情。」為形象為感情,睇嚟謙仔要搏盡力箍煲喇!

 
自從Theresa公開直指羅仲謙「冇誠信」兼「講嘢冇句真」後,大隻謙仲即時變咗花心大蘿蔔;雖然傅穎勁數羅仲謙,但謙仔只一直表示:「私人事唔會回應,只想講工作。」

電話洩偷食
上週六(18日)有週刊報道謙仔一腳踏兩船,據知情者稱:「謙仔一向將手提電話校震機,但同Theresa去街時經常有同一個大陸號碼打畀謙仔,終於令Theresa起疑心,謙仔死口唔講係邊個打嚟,Theresa咪喺佢面前打嗰個號碼,問電話內嘅女人係謙仔邊個,個女人用國語話『我是阿謙的女人。』」
據知謙仔與這位北京「正印」已拍拖一年多,但同時間又背住「正印」追足傅穎半年先到手,謙仔每日都會打畀傅穎幾次,又會關心對方食飯未,仲不時買傅穎鍾意食嘅水餃麵畀女神作宵夜,謙仔亦不時做柴可夫,親自揸車接女友出外拍拖。
可惜謙仔專一得個殼,連Theresa同性密友、傳曾經同居嘅雜誌記者肥A(Amy)亦忍唔住對本刊狂數謙仔:「我從來未見過傅穎hurt得咁慘,成日喺房喊,羅仲謙同佢一齊我有份拉攏,當日佢又話自己對女友好好,又話自己唔花心,叫我幫吓口,但估唔到佢北京有女朋友,我覺得佢人格有問題!」
知情者續稱羅仲謙曾向傅穎承諾搵夠錢便會娶對方過門:「佢哋3個月前已經見咗對方媽咪,Theresa仲話自己終於搵到另一半,好彩最近俾佢發現謙仔已經有女朋友,蒙在鼓裏成年嘅感覺都好難受。」

狂數花心謙
本來金童玉女,但早前兩人出席一商場活動時,傅穎忽然自爆:「第一日開始佢講嘢都冇句真!」搞到謙仔呆晒唔識應對。
14日
我唔覺得佢傷,因為我比佢更傷。
你哋信佢呀!由第一日開始佢講嘢都冇句真!
16日
一段關係冇咗誠信,就惟有退一步做番同事。
《蘋果日報》圖片

喊住跪女神
肥A上週目擊羅仲謙知衰後,踩上傅穎位於小西灣南灣半島寓所,仲跪低求傅穎原諒,羅更聲淚俱下說:「我一定會飛咗個北京女友,求你畀一次機會我啦!」而當時傅穎亦頗受感動說:「我考慮吓先啦!」

畀次機會我!真實對白
我考慮吓先!真實對白

同居密友肥A勁撐女神

新碟四改三
有傳傅穎新EP原定有四首歌,但由於傅穎聲帶出問題,所以最終得番3首,據知首批去貨達5,000張,成績算唔錯!

靠喊呃女
羅仲謙自從爆鑊後,肥A曾經親眼見到謙仔跪地:「有日見到羅仲謙上Theresa屋企,喊晒跪喺度叫Theresa原諒佢,又話會同北京女友講分手,Theresa忍唔住又喊,之後走入房,羅仲謙等咗一陣就自己走,佢靠喊呃Theresa,咁好戲,佢實冇入錯行啦!」
週日(19日)傅穎出席籌款活動,當晚她回應:「點解到呢個moment都覺得我做新聞?我希望有多啲新工作同挑戰!不過一段關係首要係忠誠啦!」而週一(20日)本刊上前求證羅仲謙跪喊求復合一事,Theresa就話:「係啦!我唔知點答你,佢(羅仲謙)不嬲都好眼淺!佢嘅嘢我不願置評啦。」

靠純情入屋
謙仔05年被星皓發掘入行,出道以來一直keep住大隻但純情形象,除電影外,謙仔08年更開始拍電視劇,所做角色大多是純情戇男,令他更加入屋,今次被傅穎密友篤爆花心,相信有排洗底。


佢不嬲都好眼淺!真實對白
傅穎自從爆出覺得謙仔唔可信後,據知所屬經理人公司星皓已急召二人照肺,之後公司下令兩人唔可以就情變發表意見,週一本刊問到Theresa羅仲謙哭求復合,她說:「佢不嬲都好眼淺!」


踩場質問
唔回應即係默認啦!真實對白


同居TB密友大爆料:佢靠喊呃Theresa
上週六肥A踩去電影《婚前試愛》午夜首映大聲質問羅仲謙:「你一腳踏兩船喎?」羅仲表示唔識肥A,但本刊就喺肥Afb度搵到二人一齊夜遊的合照,對羅仲謙反面不認人,肥A說:「佢人格真係有問題!」


甜蜜送外賣
羅仲謙跟傅穎拍拖半年,肥A表示羅經常買水餃麵送上門畀Theresa食,不過肥A說:「佢通常半夜就返屋企,冇留低過夜。」第 187 期 忽完就走 圖片


06年時傅穎曾跟方力申好友蘇頌智(Nel)拍拖,但至07年時傅又公開自稱單身,自爆其實有前科。




現職雜誌記者的肥A,由傅穎出道已開始成為傅穎密友,對傅穎今次遭羅仲謙欺騙感情,肥A忍唔住狂爆謙仔衰嘢都可以理解。


肥A經常出入傅穎家中,她更表示多次目擊羅仲謙哭求傅穎回心轉意。


傅穎爆


肥A鬧


肥A8年來跟傅穎出雙入對,早前更有傳兩人於觀塘及西環泓都同居,不過肥A說:「家傅穎係自己住!」《蘋果日報》圖片



雖然有網友覺得傅穎唱歌唔多掂,不過週日女神出席新碟宣傳時,仍有近50歌迷排隊攞Theresa簽名。


〈黑房〉歌詞節錄
何時開心 何時擔心 何時傷心
悲與喜吞沒淡淡年華
錄下掌聲 錄下偷泣 錄下一生
多少格 在上載中 待留言吧
傅穎新歌〈黑房〉MV中,有一幕佢同謙仔的床上輕吻戲,而傅穎更表示該首歌詞講及另一半說謊唔可信。


忍唔住喊
週日宣傳新碟,俾現場記者問到羅仲謙是否一腳踏兩船時,竟忽然忍唔住擰轉頭喊,之後再轉身忍淚話:「不如講番隻碟。」《蘋果日報》圖片


再唱現場
傅穎聲帶啱啱康復,週日出席一個慈善晚宴活動時再唱live,可惜反應仍然麻麻哋。


同門勁敵
星皓新人北京妹夏梓桐被公司器重,除咗喺巨製《大鬧天宮》中飾演九尾狐外,早前於電影記招更企正中間位,連城城、甄子丹同發哥都要做佢陪襯,開晒口話來年想多拍電影的傅穎應該有勁敵。《蘋果日報》圖片



救生員出身的羅仲謙肌肉一向發達,今年做港姐外景嘉賓一除衫,兩嚿胸肌更加技驚四座。


今年於劇集《搜下留情》飾演打拳癡情男,角色絕對為佢度身訂做。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()