撞正團年
上月 19日,崔建邦帶埋阿媽和唐詩詠在韓國餐廳食團年飯,雖然被記者撞破,但二人仍大方任影,眼神一致。
打女、醉駕、無牌駕駛乜衰嘢都做盡的崔建邦,終於知錯悔改,去年更由低做起,轉撈 PA助導,執頭執尾一腳踢。捱騾仔大半年,終見曙光,多得恩師陳志雲臨辭職前力薦,崔於上月成功翻身,拍住曾志偉做《勁歌總選》司儀。


 

事業再露曙光,崔建邦對於一直不離不棄的前女友唐詩詠亦「肉緊」起來,皆因 TB DJ嗱嗱淋向唐詩詠連環攻勢下,兩人愈行愈埋。崔建邦為免再「走寶」,上月 19日,阿媽出面箍煲,相約唐詩詠食團年飯,實行同 TB鍊過。


 

上月 19日,即農曆年廿六,關係一直藕斷絲連的唐詩詠和崔建邦及崔母,在佐敦一間韓國餐廳食團年飯。當日崔母心情靚爆,除一身紅色裝扮外,更不時和唐詩詠有講有笑,十足奶奶和新抱咁款。
 
TB陪行街
TB打扮的前港台 DJ嗱嗱淋近日就發動攻勢,經常約唐詩詠出街。上月 21日,記者就拍得二人夜遊銅鑼灣,當晚唐詩詠刻意戴帽,怕被途人認出。


 

 
孖住執藥
其間二人到附近一間藥房幫襯,嗱嗱淋亦非常熱心,為唐詩詠睇藥樽上的安全指引,做埋人哋男友嗰份。


 


終於出手
二人步行到跑馬地攞車,嗱嗱淋此時終於出手,想拖實唐詩詠。


TB乘虛而入


崔建邦為即將出街的《 On Call 36小時》做 PA時任勞任怨,從而令他再次在《勁歌總選》做司儀,不過歷經風雨的崔,表現唔夠伍姑娘搶鏡。《蘋果日報》圖片


 

之後記者索性上前拍照,起初崔建邦和唐詩詠表現得相當尷尬,更一致封口唔答記者問題,不過崔母就表現風騷,更特登戴副有框眼鏡影相,她說:「我咁影好睇啲呀!」
其實崔建邦和唐詩詠於 09年分手後,關係一直糾纏不清,及後到模中巴出現,唐詩詠才捨得放手。不過自從崔建邦撇甩唐詩詠後,一直行衰運,打女、醉駕等官司接踵而來,但唐詩詠其間依舊和崔建邦保持聯絡。知情人士說:「其實唐詩詠一直等 Amigo(崔建邦)回頭,話晒大家都有五年感情。不過唔知係咪 Amigo俾人踩到冇晒信心,反而唔敢主動追番人。」
不過早前傳出一直是唐詩詠密友的前港台 DJ嗱嗱淋(李慧娜),突然乘虛而入拗攣唐詩詠,令崔建邦不得不加快腳步,更搵埋阿媽幫口,希望用奶奶政策箍掂唐詩詠。
 

唐詩詠:當佢男朋友

 

記者事後致電崔建邦,對於目前與唐詩詠的關係,他說:「我哋一直係好朋友。佢(唐詩詠)係好女仔,但之前我搞成咁,乜都冇,收入又少咗咁多,即使一齊去街,都係佢開車接我,我想等自己環境好啲先至重新追求佢。」他更向記者透露,指這兩年間令他見盡人情冷暖,學懂珍惜眼前人,他續說:「阿媽喺我出事嗰陣擔心到頭髮都白咗唔少,當每個人同我劃清界線時,係陳總(陳志雲)仲肯俾機會我,係詩詠仲不停鼓勵同支持我。我唔係冇感覺㗎,邊個對我好,我點會唔知吖!」
至於唐詩詠,記者問她是否和崔建邦復合,她則暗派定心丸:「我一直當佢係我男朋友㗎,男性朋友嘛!」雖然唐詩詠肯俾機會,和崔建邦食完團年飯後兩日(年廿八),本刊就拍得她和 TB密友嗱嗱淋結伴夜遊銅鑼灣和跑馬地,其間嗱嗱淋更嘗試捉唐詩詠隻手,非常狼死,看來崔建邦要再加把勁先得。


崔建邦去年由西貢村屋搬到旺角砵蘭街的酒店暫住,當時唐詩詠亦有鬼祟去探望兼過夜。

愛到底

唐詩詠好忍得,事關每次崔建邦出事,唐詩詠都一樣撐到底。二人拖拉多年,最近卻多了個程咬金嗱嗱淋,以為食硬唐詩詠的崔建邦才懂得發力箍煲。

寸爆中巴

有傳因為中巴的介入,導致崔建邦和唐詩詠四年情玩完,而崔建邦更因涉打中巴於 09年底惹官非。當時被飛的唐詩詠依舊有和崔建邦聯絡,更明寸中巴:「我唔食巴西菜,太熱氣。」

醉駕照撐

身負賤男之名的崔建邦,再因醉駕停牌,而停牌期間又違法駕車,形象跌到谷底,要由大屋搬入細村屋,不過唐詩詠仍撐他:「窮途未必末路,絕處可以逢生。」

索模過夜

崔建邦於 2010年被發現私帶索模郭思琳到西貢村屋過夜(圖),再次激怒唐詩詠,她終於說:「唔會舂個頭埋去!」不過半年後,記者又再拍得唐詩詠出入崔建邦西貢村屋,唐更重申:「我哋係一家人。」

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()