你咁筍,我做小四都冇計啦!﹙設計對白﹚難為你做第三者喇!﹙設計對白﹚朱晨麗與李晉強經常孖住出席公開活動,9月,兩人就為服裝品牌做嘉賓,當時李晉強已主動要求同女方影合照。

大年初三,應屆港姐冠軍朱晨麗被傳媒影到與港男李晉強煙韌搭地鐵,李旋即被指當小三,介入朱晨麗與舞蹈團新星男友古思宇的戀情。不過,李晉強本身亦有一位發展穩定的圈外女友Natacha。四個月前,李晉強開始狂追朱晨麗,朱當時亦知Natacha的存在,她立令李晉強先飛起舊女友,然後才答應與對方交往。表面上,朱晨麗為愛情戀奀星,原來李晉強亦甚有家底,是李眾勝堂保濟丸的後人,雖然他現在仍讀緊藝訓班,但後面有大水喉射住,難怪雙料港姐冠軍都溝得掂。


應屆港姐朱晨麗,被指八年前從上海來港,入讀演藝學院開始,便識得靠男人上位,而她的男友由最初演藝同學到現任的舞蹈團新星古思宇,一個比一個富貴。而甚有手段的朱晨麗,一邊夾實古思宇,另一邊卻暗交隱形富二代李晉強,左右逢源。

甜蜜撐枱腳
李晉強是香港先生冠軍,又奪得「最佳台型大獎」,身懷六嚿腹肌,冇女朋友先至奇。上年8月,本刊拍得李晉強和圈外女友Natacha Van在藍田約會。李晉強雖然是名門後人,又是香港先生,但卻在平民化食肆「吉野家」開餐;難得當時Natacha亦不介意,全程笑晒口食足一粒鐘。

撻着三個多月
據知去年朱晨麗選港姐時,李晉強早已睇中女方,並公開大讚她︰「佢外貌、才藝同談吐都好,希望有機會認識她。」之後兩人不時在公開活動同場,李晉強果然言出必行,主動結識佳人,兩人撻着三個多月。知情者話︰「Clayton(李晉強洋名)溝女好叻,佢靚仔又有家底,兩人剛認識,佢就同Rebecca(朱晨麗洋名)自爆自己係李眾勝堂後人,成日喺人面前吹水話阿爺有幾叻幾有錢,香港有好多物業。加上佢份人都算細心,把口又啷過油,溝女話咁易。」其實,李晉強身邊的女友,可謂一個接一個,未溝掂朱晨麗前,他已經有個拍拖半年的圈外女友Natacha,Natacha任職形象設計及攝影師,去年初兩人在夜店認識,更一見鍾情。本刊亦於去年8月,拍到李晉強與Natacha在藍田的吉野家甜蜜撐枱腳。「去年Clayton由加拿大返港選港男,喺夜店識咗Natacha即晚撻着,Clayton血氣方剛,冇女上牀會死㗎!佢啲女友一個接一個,冇停嘅,就算同Natacha拍緊拖,都會出去偷食,所以佢一溝掂朱晨麗,就即時飛咗Natacha。」

朱晨麗漏口風
朱晨麗與李晉強被撞破地鐵親熱,兩人雖然死撐是「角度問題」,但朱卻依然不避嫌與李晉強約會。對於一腳踏兩船,朱晨麗否認,但問到是否曾介入李晉強與圈外女友Natacha戀情,她卻漏口風。記者遞上李晉強拍拖相片後,朱即說︰「我唔識個女仔,嗰陣佢啱啱選出嚟,我知道佢之前都有拍拖。(依家呢?)依家呀……」問到是否做了第三者,搞到人哋分手?她故作輕鬆︰「我唔會問佢私人嘢,佢唔講我唔會問,我點會係第三者?唔關事啩!我哋係朋友咋,至於佢哋依家關係點,我就唔知嘞!我唔會諗住係介入囉。(有冇機會同佢發展?)都唔知㗎!依家想同佢keep到好好嘅朋友關係,之後要睇緣份。」

扮懵唔識舊愛
再問到知唔知對方係保濟丸後人,她說︰「佢都有提過,但我唔會因為佢屋企有錢先同佢做朋友。(之前有指你飛咗外籍男友古思宇?)我哋一路都有聯絡,關係依舊。(聽講李晉強成日落夜店溝女?)係咩……嗯……可能佢桃花旺啦!」之前本刊曾問過李晉強是否李眾勝堂後人,他直認不諱,其他卻不願多透露,只謂︰「我唔識business嘅嘢!」談到圈外女友,他卻一味扮懵︰「吓!邊個Natacha?唔知你講乜!」但近日回應與朱晨麗戀情時,他又一改口風,話想搞生意,並說︰「佢(朱晨麗)好好!不過我好忙,讀緊訓練班又想搞生意,唔想拍拖!」認真善變。

1月30日讚李晉強人品
本周一(1月30日),朱晨麗向記者大讚李晉強為人nice,又有禮貌,希望同對方做永遠嘅好好朋友。而提到外籍男友時,她即輕輕帶過,「我哋一路有聯絡,關係依舊。」

關係複雜上位快
朱晨麗來港後先是搭上演藝何姓男同學,更獲對方經濟上照顧。演藝畢業後,朱晨麗入選香港芭蕾舞團,認識了同是舞蹈員的第二任男友沈杰,之後再搭上同劇團新星古思宇,並飛甩沈杰,男友級數再升呢。

保濟丸來頭猛
保濟丸面世逾百年,由李眾勝堂創製,主治腸胃不適。上世紀七十年代,保濟丸在第二代話事人李賜豪掌舵下成功打入東南亞市場,在電視上大賣廣告,一句「常備保濟丸,有病唔使怕」成為香港的集體回憶。


88年,李賜豪逝世,李眾勝堂在李賜豪二太太李嘉倫揸fit之下,接連爆出家族爭產及財務問題,上年保濟丸更被驗出含有禁藥。不過,爛船都有三斤釘,據知李氏家族物業不少,資產以億元計,個個子孫都分配到幾千萬的資產,所以李晉強絕對稱得上隱形富二代。 ####

 
朱晨麗除了奪港姐冠軍外,還攞埋網民投票的「最受歡迎大獎」,是應屆港姐的風頭躉。《蘋果日報》圖片


李晉強和前女友Natacha在吉野家門市揀咗一輪之後,終於買咗兩個套餐,埋單一百蚊有找。

 
食飽飽後,長腿女友送李晉強到地鐵站,之後自己才返回滙景花園。

 
李晉強的工作不算多,上年8月孖住高海寧在鑽石山出騷,用拖鞋打乒乓波。《蘋果日報》圖片


以往港姐冠軍都要「過冷河」,經過一年時間至會拍劇。朱晨麗當選半年但有劇拍,擺明得到力捧。《蘋果日報》圖片


去年11月1日,朱晨麗同李晉強為《無綫節目巡禮2012》拜神時,李當時已溝掂對方。《蘋果日報》圖片



 


朱晨麗桃花旺,事業運更旺,當選後即被無綫力捧,接陳法拉棒,在《名媛望族》及《衝上雲霄II》(左)都擔正主角,上位快過直升機。《蘋果日報》圖片


李晉強去年選港男時,身形弗到漏,加上笑容夠甜,冧死唔少女評判,有型又加上是富二代,難怪奀星可高攀港姐!《蘋果日報》圖片


在李賜豪(圈)掌舵下,保濟丸成為老一輩居家旅行必備的藥品。《壹週刊》圖片


近年保濟丸請來汪明荃做代言人,宣傳上更標明「荃心信賴」。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()