年廿八, 32歲的梁烈唯迎來入行 10年、拍劇 8年第一個 C1娛樂頭條,唯唯說,傳媒幫手、又剛巧最近娛圈太平沒被甚麼其他大新聞蓋過,當然,《缺宅男女》裏的關二哥、關二嫂的廢柴、自私、陀衰家夠搶鏡,不過跑得出做娛頭,還是天時地利人和。

隨着角色彈起緊接而至的,是各家報章雜誌邀約拍照訪問。作為近期第一個個人長篇專訪,唯唯合作到極點。一聽攝影師想拍無上裝,即使寒極的他也二話不說就寬衣。全賴平時日積月累勤操練,熱身運動也省了,已經筋肉分明、鋼條精煉,極速達到攝影師要求
拍完第一組相片,唯唯有點黯然:「其實早排公司( TVB) management藝人都影過一輯類似嘅相。影之前攝影師問我使唔使谷吓先,我話唔使,影出嚟佢都嘩一聲:『嘩!乜你咁勁!』可能其他幾個當家小生谷咗都冇乜啩,我太勁影得佢哋唔好睇,結果影咗成日一張都冇出過……」

梁烈唯的故事,得從他鑽研《缺宅》裏那個患上躁鬱症的角色「關二哥」說起。他不說,你永遠不會知道,這個沙田 band5學校出身、會考 1分、專搞事幫大佬溝女的壞學生為了區分開躁狂症、抑鬱症和躁鬱症,刨掉幾本書做了多少功課;他為關二哥設計的躁鬱小動作,連導演也沒能 get到。不過,機(肌)會說來就來,準備充足總是好的,即使機會不是對每個人都公平。

梁烈唯好似關二哥一樣,人最廢就係見唔到自己有幾廢
好似關二哥一樣,人最廢就係見唔到自己有幾廢。

《缺宅男女》與黃智雯憑二哥、二嫂跑出,梁烈唯過年後緊接有兩部新劇開拍,機會不斷。
《缺宅男女》與黃智雯憑二哥、二嫂跑出,梁烈唯過年後緊接有兩部新劇開拍,機會不斷。

暴風一族

梁烈唯對上一次受矚目是 08年的《尖子攻略》
對上一次受矚目是 08年的《尖子攻略》:「雖然冇後勁承接,但係諗落,我哋呢行似農夫,每個角色都似播種,等收成。」

我以前讀書好屎,從來冇諗過有朝一日,自己會為一個角色刨咁多書,我諗我真係好鍾意做戲。
我中學讀嘅馬登基金沙田明愛職業先修學校,一早已經俾人殺咗校。間學校喺全區惡名遠播,十足十《逃學威龍》一樣,上堂食煙、帶刀返學斬人,同學喺學校賣丸仔賣白粉,日日都有架警車泊喺學校門口。嗰時喺學校,每班都實有一個高大有型最曳嗰個,我咪佢嘅嘍囉同跟班,不過係最勁嘅嘍囉,頭馬嚟㗎!嗰陣我已經係功能人物,負責搞笑、幫手借書借功課,仲有,佢鍾意邊個女仔,我去負責攞電話、遞情信咁囉。
細個邊度識欣賞劉青雲㗎?我嗰陣時最鍾意成龍、周星馳,睇咗《天若有情》起碼 50次,同成班 friend幫架單車包晒包圍,三更半夜焚住機,播住張國榮首〈暴風一族〉周圍走。見到人哋揸私家車,眼超超勁藐:「好叻咩?」其實心裏面真係覺得有架私家車好叻,最大心願就係快啲做嘢搵錢自己都有得揸私家車。
中三暑假,我去家執咗嘅馬里奧餐廳做學廚,我哋呢啲學廚,明被人恰,落場人哋去瞓覺、打機,我就一個人串串燒。唔串都唔知,啲生肉好難串,鬼咁長一串不停 親手指,又凍又痛又俾啲洋葱搞到流晒眼淚俾人笑,一個星期已經頂唔順,死死氣返去讀中四。

邊皮娛人

中五畢業,契媽介紹我入咗間製作公司,錄咗音影咗相,諗住有機會做歌星,已經當正自己係邊皮娛樂圈人士,乜都唔做喺度等出名。結果碟又冇得出、又冇錢使,朋友介紹我去幫手搭棚。
我真係仲覺得自己有機會做明星㗎,唔肯拋頭露面搭棚,淨係肯遞竹。基本上識分六呎、八呎同十二呎竹已經可以去遞竹,嗰啲嘢低能都識做。
如是者搭咗幾個月棚,等到志雄哥開拍《少年犯》,契媽又送我去試鏡,點知揀中我做男主角仲唱埋主題曲,嘩,總算到我啦,我今次仲唔係陳浩南?仲唔打到入銅鑼灣?
搭棚一日賺 3百,做文員一個月賺 5千,我第一套戲有 3萬酬勞,打後連開三、四套戲,每套開兩個星期工就有 6萬,嗰陣財大氣粗幾有型。出街唔肯搭巴士,買 Nike買齊四、五十隻色。當年冇微博冇 facebook,我就排晒啲鞋喺地下影相,曬出嚟張相隨身袋住隨時攞畀人睇,虛榮到呢,叫晒啲朋友出嚟請食飯,仲撞到以前隔籬班懶乖嘅同學,醒佢 50蚊貼士添:「你哋呢啲咪就係做侍應咋嘛,我咪明星囉……」
2003年遇着沙士,我年幾冇戲拍,阿爸又破埋產,陳敏之話我咁都唔係辦法,介紹我入 TVB。其實我好肯定自己根本冇人識,隔籬鄰舍都唔知我乜水,唯一一次得廟街賣翻版嘅古惑仔同我講:「你隻碟好好賣喎……」嗰陣我都仲係覺得自己好掂……

梁烈唯8年前初入 TVB,與陳豪連拍《心花放》、《胭脂水粉》結為好友:「當年陳豪已經想鬧醒我,可惜我唔化。」《壹週刊》圖片
8年前初入 TVB,與陳豪連拍《心花放》、《胭脂水粉》結為好友:「當年陳豪已經想鬧醒我,可惜我唔化。」《壹週刊》圖片

梁烈唯19歲第一次拍戲就做男主角唱埋主題曲:「我心諗,今次我仲唔係陳浩南,《少年犯》一年一套續集,赤手空拳打落銅鑼灣?」
19歲第一次拍戲就做男主角唱埋主題曲:「我心諗,今次我仲唔係陳浩南,《少年犯》一年一套續集,赤手空拳打落銅鑼灣?」

人望低處

敏之同我講,入 TVB預咗捱,冇人咁快爆到 show、簽到 management,我第一套就係梅小青嘅《青出於藍》,第一年就爆騷、傾 management,幾咁不可一世同敏之講:「你話我做唔到嘅嘢,我咪做到晒囉!」人哋搵我開劇,我完全唔識感激,根本覺得邊有人做得好過我。導演話我啲戲 over,我完全唔識檢討:「我設計咗㗎喇喎……」我諗我當時嘅嘴臉真係好乞人憎,連我家嘅女朋友(應采兒助手 Tina)都話我難頂,連陳豪都同我講過:「一個人太自大就唔會有進步空間,就隨時俾人超越!」擺到明㗎啦,我都唔知人哋講緊我。
拍嚟拍去,除咗小青姐冇第二個監製肯搵我,好快就開始冇工開,經歷咗第一年唔夠 show、甚至幾個月冇劇開嘅黑暗日子。我永遠都記得停工 4個月,第一次接到電話臨時叫我做債仔甲(苗僑偉主演的賣埠劇《上海傳奇》),成班演員見到我連特約都照做掩住半邊嘴笑個樣,佢哋指俾我睇套戲服喺邊:「嗰邊寫住特約嗰個咪係你嘅囉!」我擰轉面換衫,佢哋喺背後竊竊私語個場面。
我唔怪佢哋,我曾經係好乞人憎,我亦唔後悔自己有一段咁嘅歷史,好似關二哥一樣,人最廢就係見唔到自己有幾廢,冇嗰段經歷就唔會有家嘅我。唔係嗰段日子,我仲唔識感激人哋開戲點解會搵我,而係目中無人地覺得:「唔搵我搵邊個?乜有人做得好過我咩?」

梁烈唯拍拖 9年女友 Tina是應采兒助手
拍拖 9年女友 Tina是應采兒助手:「佢鍾意照顧人,我最想照顧佢,女友心地好,唔使化妝、冇經修飾,已經靚過呢行所有人。」

好友陳敏之 8年前介紹梁烈唯入 TVB
好友陳敏之 8年前介紹梁烈唯入 TVB:「佢叫我慢慢嚟,我就不可一世,覺得自己好掂,我諗個個當年都想打我。」《蘋果日報》圖片

要屋定要家?

總算冒出頭來,有位可上,梁烈唯這次沒有一點飄飄然,新年願望每個都腳踏實地。
「我去茶餐廳幫表哥手,係真心想入股。最想快啲儲到入場費,賺到老婆本娶女友過門,然後儲到首期,喺深井買樓。車,我以前揸架 1300c.c.俾同事笑我連貨車頭都爬唔過,我要求唔高,可以換架馬力夠又闊落啲畀阿爸阿媽同女朋友坐得舒服啲就最好。」
話說某人亦曾在訪問中跟我說過安於現狀,轉個頭飛起十年髮妻戀上富家千金,連電視台份工亦唔吼。我問唯唯,咁多入場費同首期要儲到何年何月,人哋換畫跟手換埋豪宅靚車仲有得周遊英倫意大利,怕不怕受誘惑感情生變?
唯唯說:「我都唔鍾意意大利,淨係鍾意返屋企喎。學《缺宅男女》話齋,你想要間屋定要個家先?」
有志氣,我鍾意,真心嗰句,祝你堅持到底。

梁烈唯

梁烈唯
被拍到在跑馬地「大少爺茶餐廳」幫手收銀:「我真係想學嘢,仲儲緊最低入場費入股。」《壹週刊》圖片

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()