阿嬌生日,拍檔阿Sa送禮又送肉麻情信。如斯熱情會唔會令男友William呷醋㗎?阿Sa拍心口表示唔會:愛我就要愛我嘅一切。哎吔,聽到媽咪姐都毛管戙,愛得咁癡纏,好心佢哋快快拉埋天窗。
 


房祖名早前出席活動透露擇偶條件,除咗要識作曲作詞、畫畫,更要一口英式英語;條件同過氣女友薛凱琪(Fiona)脗合,不過祖名竟然回應:佢扮啫,都未出過國讀書。合乎條件咪得囉,理得扮唔扮吖!之不過Fiona依家都有方大同及外籍好朋友,得閒睬你先算啦。



蔡楓華粉絲多年來忠心追隨, 送花之餘,仲會送公仔,令蔡楓華覺得:原來我仲係偶像派。送公仔同偶像派係兩回事噃。如果自認偶像派,咁就即係唔係實力派。佢諗清楚加入邊派未?


吳彥祖每一次跟爾冬陞合作,角色下場唔係死就係重傷,大導解釋:可能我潛意識妒忌吳彥祖。係人都妒忌啦,又靚仔又多女冧。不過媽咪姐都係羨慕瞓佢隔籬嘅老婆Lisa S.多啲。


劉松仁喺新劇《名媛望族》,跟韓馬利、江美儀、楊怡、賈曉晨有感情戲,可謂艷福無邊,但當事人唔係咁認為:咩益我呀?係益佢哋呀。一男對付四女,咩體力都冇晒,唔好講益,你唔筋疲力竭已經要偷笑。

 


李詩韻喺《換樂無窮》飾演「千億新抱」,佢自言寧願做個有老公錫嘅普通師奶,事關「千億新抱」好大壓力,太有錢就冇辦法細味人生。唓,佢做過「千億新抱」喇咩?又知道人哋冇細味人生?我睇徐子淇都好識細味兼享受人生啫。 




 




 




 




 




 



 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()