樂瞳在《點解阿 Sir係阿 Sir》飾演「中女」一角,經常睩大雙眼扮惡鬧人,跟三個男同學組 K4做學校壞分子,橫行霸道。不過現實中,此「中女」原來只是鵪鶉,求學時期被女同學杯葛,自認是「薯仔」,卻喜歡跟男生玩。

入行不久已拍過幾套劇集的樂瞳,近日憑在《點解阿 Sir係阿 Sir》中飾演「中女」而人氣急升。劇中樂瞳與三個男學生聯群結黨,經常與男同行,這點與現實中的她差不多,她說:「我覺得女孩子嘅世界會較多是非,無端端又會杯葛你,做朋友其實好簡單。中學時候,有啲女同學突然憎我,話我好寸,其實我個人好乖,係薯仔。我都會有女仔朋友,但通常玩、吹水就同男仔多,覺得會開心啲。」她表示與相熟的人才會表露粗豪的真性情。

放大圖片
樂瞳說自己不易發怒,即使遇上不快事都會回家才哭。

樂瞳說自己不易發怒,即使遇上不快事都會回家才哭。

放大圖片
自認喜歡與男仔玩的樂瞳,早前被拍得與《點》劇兩位男演員逛街。資料圖片

自認喜歡與男仔玩的樂瞳,早前被拍得與《點》劇兩位男演員逛街。資料圖片

自覺演得過火 放大圖片
在《點》劇中演「中女」的樂瞳(右二)自覺演技有點過火。劇照

在《點》劇中演「中女」的樂瞳(右二)自覺演技有點過火。劇照

離開角色,樂瞳原來是鵪鶉,她指自己不易發怒,並說:「有乜事都㩒住,唔開心返到屋企先喊,但對男朋友會苛刻啲,中女都係想人錫、吓錫吓,我係幾倚賴男朋友嘅人。」在《點》劇的角色野蠻,問樂瞳怕不怕有反效果惹人反感?她謂:「呢個角色性格唔係太討好,但反而啲人鍾意。我都覺得自己演技 over咗少少,家豪哥(監製)都有咁講,但因為最尾我會變番乖,佢覺得之前曳可以凸顯個轉變,所以接受咗。」

學懂投入角色

拍完《點》劇,樂瞳有感自己的演技比以前進步了,並學懂如何投入角色,她說:「之前有套劇講我爸爸死咗,但我情緒唔到喊唔出,經驗真係尚淺,家好啲,我畀自己 70分。」採訪:王連連攝影:陳慧安髮型: Morris( Ilcolpo)服裝: Collect Point


樂瞳覺得女孩子的世界較多是非,所以她喜愛與男孩子同行。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()