新戲《關雲長》同宇宙最強甄子丹合作,麥兆輝的作品粒粒巨星,劉華黎明古天樂 Sammi劉青雲等數都數唔晒,非常有江湖地位。
祝君健康
向太召名醫急救 麥兆輝生腦瘤:我操勞過度
2011年05月11日
拍過《無間道》系列的金像大導麥兆輝,最近搵宇宙最強甄子丹孭飛的新作《關雲長》,上畫 11日在港收 700萬,在內地更狂收 1.3億人仔,成為 5.1黃金週票房冠軍,威到盡!
套套收得,麥兆輝宣傳完《關》片即刻要為《竊聽風雲 2》做後期,年尾又要開拍由梁朝偉主演的間諜片《聽風者》。做到冇停手,有傳麥大導身體頂唔住,驗出腦部生腫瘤,要向曾生腦瘤的向華強太太陳嵐求救。
分分鐘要開腦做手術,麥大導話都係太忙累事:「醫生話我操勞過度,不過你睇我家肥獅大隻,冇事啦!」女細老婆嫩,唔好搵命博呀!
自從 03年憑《無間道》成為香港金像獎「最佳編劇」及「最佳導演」,麥兆輝開戲冇停手,最新的《關雲長》亦順利成為票房冠軍,唔係撞正老外和陀地雷神夾擊,分分鐘收過千萬。


佢攰得滯!(真實對白)
麥兆輝 09年迎娶 PR女友鍾慧得,同年老婆生咗囡囡麥子翹,兩父女餅印一樣。老公唔舒服,麥太週一在電話中表示老公家身體好健康,「佢冇乜嘢呀,只係攰得滯啫!」
 
女細老婆索
 
麥兆輝(黃圈)甚少執導向太(紅圈)中國星的戲,但二人關係唔錯,麥兆輝開到聲求救,向太亦冇托手踭。《蘋果日報》圖片
 
98年拍謝君豪同周海媚套《追兇二十年》出道,成為一線大導演前,麥兆輝(左)冇錢冇面,連女友都離棄佢,要屈居阿哥屋企寫《無間道》,更於 02年和劉偉強(右)合作執導兼梁朝偉、劉德華等助陣,當年票房勁收 5,500萬,更在 03年成為金像獎「最佳編劇」及「最佳導演」。

頻頻見暈
經常香港內地兩邊走,麥兆輝幾乎全年未停過手,計埋即將開拍的《聽風者》,今年未過一半已執導 3齣電影,另外又要負責做後期製作及宣傳,身兼幾職。
據知麥兆輝最近發現身體唔妥,驗身更照到腦部有腫瘤:「 Alan(麥兆輝)前排成日頭暈,初時以為好小事,後尾暈得愈嚟愈密,咪去睇醫生囉,照完發現腦入面有個瘤。嗰排佢好 down,成日約 friend出嚟呻,話個女仲細,唔可以有事!」知情人士透露。
拍檔搞 gag


佢生痔瘡!(真實對白)
你睇我肥獅大隻,冇事啦!(真實對白)

麥兆輝(右)上週六被問到係咪生腦瘤時,最佳拍檔莊文強(左)笑笑口指麥唔係生腦瘤而係生痔瘡,仲話唔可以好似麥導咁搏,「佢搏命接戲,我就唔得喇,要扯白旗,搞埋偉仔套《聽風者》,我一定要放長假唞吓!」係囉,學吓啦,工作狂都要唞 o架!
唔食藥都得
據中大內科藥物治療學系腦神經科主任黃家星教授表示,腦瘤可引致視覺、聽覺等神經受損,嚴重可影響日常生活,而成因不明,好多人會無故生瘤,「視乎個瘤係良性定惡性,生喺咩位置,如果係惡性即係 cancer,要做手術或化療,但如果屬良性又唔壓住神經線,病人基本上唔使理個瘤,藥都唔需要食。好多生腦瘤嘅人會頭痛頭暈,但亦有人係完全冇先兆,到驗身先發現。」 
黃家星教授 


認搵向太幫手
生腦瘤可大可小,麥兆輝得悉向太陳嵐同樣受過腦瘤折磨,更於去年做完手術後已完全康復,於是急搵向太求救,向太亦即時介紹名醫畀麥兆輝。
上週六( 7日),麥兆輝出席《關雲長》慶功時承認有搵向太幫手,但就避忌唔肯講係咪生腦瘤。
F:《 FACE》 麥:麥兆輝
F:導演近排身體係咪有事呀?係咪呢幾年搏得太盡太辛苦?
麥:小事嚟啫!我覺得仲未算最搏,可以再搏啲,如果我受唔住金錢誘惑,一定唔只家陣咁忙!
F:係咪照到腦部生咗個瘤?老婆係咪好擔心呀?
麥:吓?其實冇乜嘢,醫生話我操勞過度,休息唔夠,你睇我家肥獅大隻,冇事啦!
F:係咪搵咗向太幫手介紹醫生畀你?
麥:係呀,我有搵向太幫手,佢之前都有呢個病,不過向太已經冇晒事,我都冇事喇,連藥都唔使食!多謝大家關心!
呢頭話冇生腦瘤嗰頭又話向太都有過呢個病,麥大導個劇本對白犯駁喎!
關公變咗外星人
《關雲長》內地勁收,香港暫時都收 700萬,不過有網友睇完狂插劇情唔跟原著《三國演義》,曹操由奸雄變英雄,關二哥又勾義嫂,顛覆歷史!其實編劇兼監製麥兆輝及莊文強解釋過想將角色拍得人性化,唔係想拍歷史巨著。睇場戲啫,輕鬆啲啦香港人!

勾義嫂
戲中關雲長要護送劉備未過門的妾侍綺蘭(孫儷飾)返劉備身邊,但原來綺蘭只係一個虛構人物,而戲中又交代關雲長被曹操餵食春藥搞到差啲勾義嫂,關公正氣形象冇晒! 


似西片
片名話明係《關雲長》,梗有多場丹爺 solo打戲,有網友指電影的武打場面雖然處理得唔錯,但後段丹爺一手揸刀一隻手拉弓的姿勢太西片 feel,似 Rambo多過似關公! 


生得矮
據知關公身形高大,有成 9呎高,但丹爺只得 5呎 7,而且戲中丹爺把鬚又留得唔夠長,同有「美鬚公」之稱的關雲長差得遠。自知外形有差別的丹爺叫觀眾唔好只比較身高,「我唔介意大家點睇,關公係歷史人物,先入為主在所難免!」 


狗皇帝
戲中關公竟然被本屬同一陣線的漢獻帝(王柏傑飾)設局埋伏,而關公又想幫原本係敵人的曹操殺敵,正邪大兜亂,睇到觀眾 O晒嘴!

香港導演麥兆輝生腦瘤 向華強太太召名醫急救

拍過《無間道》系列的香港金像獎大導演麥兆輝,最近找宇宙最強甄子丹主演的新作《關雲長》,上映11日在港收700萬,在內地更狂收1.3億人民幣,成爲五一黃金周票房冠軍,十分威風!

套套電影都大賣,麥兆輝宣傳完《關雲長》後立刻要爲《竊聽風雲2》做後期,年底又要開拍梁朝偉主演的《聽風者》。做到不停手,有傳麥兆輝身體頂不住,驗出腦部生腫瘤,要向曾生腦瘤的向華強太太陳岚求救。隨時都要開腦做手術,麥兆輝說因爲太忙累事:“醫生說我操勞過度,不過你看我現在這麽胖,沒事的。”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()