許秋怡和張智霖( Chilam)這對上世紀舊情人,至今已各自擁有幸福家庭,兩人大前晚在紅館舞台重逢,還合唱經典金曲《現代愛情故事》,時光倒流,一曲泯恩仇,更重要是得到老公王書麒在台下默默支持,性格爽直的秋怡自然可以向 Chilam送上祝福。撰文:比華利


其他娛樂名人影片

許秋怡和張智霖 91年合唱一曲《現代愛情故事》成為經典,想當年這首歌熱爆卡拉 OK,更橫掃多個音樂頒獎禮,二人曾在紅館頒獎台牽手合唱,有指他們一曲撻着,可是最後 Chilam移情袁詠儀(靚靚),二人其後各有發展。 Chilam大前晚再在紅館開騷,邀來舊愛撐場,與秋怡翻唱經典金曲,為整晚掀起高潮。

放大圖片
知足常樂,秋怡很享受現在事業與家庭並重的快樂人生。

知足常樂,秋怡很享受現在事業與家庭並重的快樂人生。

放大圖片
《 21世紀》<br/>與王書麒結婚後,為秋怡帶來一個幸福家庭。

《 21世紀》與王書麒結婚後,為秋怡帶來一個幸福家庭。

與靚靚有偈傾

秋怡有情有義撐舊愛場,備受歌迷欣賞,她昨日在何文田接受本報專訪時,仍難掩興奮,她說:「當晚我其實好緊張,臨出場時,蔡一智同老公(王書麒)係咁拖實畀支持我,當升降台慢慢升上,聽到觀眾歡呼我先定啲。」秋怡直認在後台也有跟靚靚閒談。當晚秋怡甫上台便跟 Chilam握手兼深情擁抱,她輕拍 Chilam背部送上無限支持,其間還見秋怡眼紅紅,二人無懼台下的另一半袁詠儀和王書麒監場。原來這一幕是真情流露,綵排時並沒有,秋怡說:「哎呀,我真係睇番啲片先知自己有做過,因為嗰一刻我係腦海空白一片, 19年後重踏紅館,觀眾熱烈氣氛,令我好有滿足感,見到 Chilam可以喺紅館開騷,完成自己理想,我衷心戥佢開心。」當二人投入歌曲中,自然拖手演唱,秋怡說:「真係現場觀眾帶動出氣氛,好澎湃。」坊間一直盛傳秋怡與 Chilam之間過去 19年心存芥蒂,她大方否認:「我真係冇嘢,只不過大家各有各忙,人大嗰咗,諗嘢同以前真係唔同。其實好多年前,我同書麒喺元朗食嘢撞到嚟拍戲嘅 Chilam,大家都有打招呼傾偈,佢當時仲未生 BB,我仲催佢快啲生仔。」問到秋怡現在可有甚麼說話跟舊拍檔 Chilam說,秋怡馬上送上鼓勵:「我睇到 Chilam為呢次演唱會好博, keep得好弗,作為朋友,我由心度戥佢開心。」

放大圖片
《 90年代》<br/>91年秋怡和 Chilam以情侶檔闖樂壇,火速彈出。

《 90年代》91年秋怡和 Chilam以情侶檔闖樂壇,火速彈出。

放大圖片
《大前晚》<br/>秋怡與舊愛 Chilam在紅館合唱經典作《現代愛情故事》掀高潮。

《大前晚》秋怡與舊愛 Chilam在紅館合唱經典作《現代愛情故事》掀高潮。

老公台下拍掌

如果再唱《現代愛情故事》 part 2,秋怡會繼續選 Chilam還是老公書麒,她說:「好難答,始終呢首歌開始係同 Chilam唱,根深柢固,不過我喺內地登台都成日同老公唱,老公把聲都好厚,調轉唱都唔錯。」秋怡表示全憑書麒在台下拍掌支持,令她吃下定心丸。


入行 20年的秋怡,雖已為人母,但仍不減少女氣息,外貌更如吃了防腐劑。攝影:林德雄

許秋怡 愛情故事 永不滅

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()