強:我女朋友同我拍拖三年,一向都好好,性生活又愉快,唔知點解佢半年前識咗新歡,之後話要同我分手,我梗係好傷心,但係留佢唔到,最終走咗。點知佢半年後又返嚟搵我,話始終我最好,我都唔知點算,好驚佢玩我,但見到佢又好有同佢做愛嘅衝動!

街市榮:咪算你走運囉!明明都畀人食咗,依家仲有得翻頭啅,無論佢係咪玩你都好,男人有咩損失啫!梗係同佢整多幾鑊補數喇,你估佢係純情玉女咩!唔使左諗右諗,男人大丈夫,有得食唔食,罪大惡極!

宅林:我就替你擔心喇!佢明顯就係當你水泡喇!都唔知喺出面搞咗啲咩事,玩唔夠半年就返嚟搵你,一定有古怪,我覺得事情唔係咁簡單,無謂為咗一時性衝動而出事,有錢就咩女人都有得玩喇,使乜食回頭草咁失威。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()