李思捷喺《福祿壽》惡搞陳偉霆( William),將佢首《 Taxi》改版做《 Twinz》,入面嘅歌詞抵死啜核,寸爆 William同阿 Sa呢段姊弟戀,最抵死係好多網友睇完激讚,段片上載咗幾日,點擊率接近 15萬,直頭 hit爆 Facebook同 Youtube。

「佢唔了解我」

不過當事人 William就唔多鍾意,噚日佢同江若琳、呂慧儀等一班藝人出席《歡樂滿東華》記招,講到李思捷扮佢扮到出神入化,一開始佢都表現大方,話冇唔開心,仲有興趣睇吓個 MV:「冇問題,個節目都係娛樂性質,最緊要大家睇得開心。」呢個節目係無綫出品, William有苦自己知,想嬲都唔敢嬲出面喇!佢樂樂大方咁話:「唔關事,我都鍾意睇《福祿壽》。」講到歌詞暗指 William鍾意阿 Sa結過婚又有金,仲一齊玩腳趾, Sa姐又愛 call班狗仔隊等等, William終於忍唔住笑住反擊:「我同李思捷唔熟,我覺得佢唔係幾了解我,係咪惡意中傷都要返去睇吓先知!」

放大圖片
陳偉霆話李思捷要扮佢,啲舞一定要跳得好。

陳偉霆話李思捷要扮佢,啲舞一定要跳得好。

放大圖片
同阿 Sa嘅戀情被擺上枱,陳偉霆好似唔多鍾意。資料圖片

同阿 Sa嘅戀情被擺上枱,陳偉霆好似唔多鍾意。資料圖片

呼籲唔好再玩 放大圖片
李思捷嘅《 Twinz》 MV點擊率勁升。資料圖片

李思捷嘅《 Twinz》 MV點擊率勁升。資料圖片

自認跳舞勁嘅 William仲不忘揶揄李思捷:「如果佢扮我的話,我覺得佢跳舞要好好!」最後 William留言叫李思捷唔好追住佢玩,一次就夠喇!佢話:「我都唔想再回應咁多!」


江若琳着上紅色裙現身《東華》記者會,非常醒神。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()